Info
Seniko studio
Korisne informacije
11.06.2008. KING ICT uveo novi sustav za praćenje kvarova
CA Servicedesk je kao poslovna aplikacija predstavlja centralno mjesto komunikacije s korisnicima

Tvrtka KING ICT, jedan od najvećih regionalnih sistem integratora, uvela je sustav za praćenje prijavljenih kvarova, problema i zahtjeva od strane korisnika CA Servicedesk čime ta tvrtka postaje jedina na tržištu koja svojim korisnicima pruža usluge od konzaltinga, preko dizajniranja softverskih rješenja, implementacije, edukacije, zaštite pa do neprekidne podrške, objavljeno je u srijedu iz KING ICT-a.

Kako se dalje pojašnjava, osnovna usluga koju Service Desk pruža je usluga prijave kvara te pomoć korisnicima pri otklanjanju kvarova.

Korisnici s bilo kakvim zastojem u svom poslovnom procesu tako pri prijavi kvara mogu dobiti informacije kako najbrže nastaviti rad unatoč trenutnim tehnološkim problemima, o uzrocima zastoja, statusu problema, fazi popravka kvara te informacije o bilo kojoj drugoj usluzi, proizvodu ili rješenju.

U trenutku prijave kvara putem CA Servicedesk aplikacije djelatnici pozivnog centra dijagnosticiraju i putem definiranih procedura rješavaju kvar poštujući SLA (service level agreement) ugovorne parametre.

Agenti pozivnog centra prosljeđuju poziv ostalim odjelima ili sektorima unutar KING ICT-a koji su zaduženi za izlazak na teren i otklanjanje kvarova te se na taj način najbrže pomažu korisniku.

CA Servicedesk je poslovna aplikacija napravljena prema najboljoj svjetskoj metodologiji - ITIL, te predstavlja centralno mjesto komunikacije s korisnicima.

Instalacija aplikacije u KING ICT-u je povezana s isporučenom opremom i uslugama prema kupcima koji su zavedeni u poslovnim aplikacijama tvrtke. Tako je svaki kupac povezan sa svojom imovinom (asset) te sa svim SLA parametrima koji su dogovoreni ugovorima, kaže se u priopćenju.

„Ovo rješenje poboljšava i ubrzava uslugu analitičara službe za potporu korisnicima kroz samoposluživanje, automatizaciju usluga te integraciju službe za upravljanje korisničkim zahtjevima cjelokupne organizacije. Uz to, pojednostavljuje i automatizira procese koji su potrebni da bi se omogućila uspješna dostava i upravljanje korisničkim zahtjevima", naglasio je Haris Elezović, voditelj Sektora IT podrške KING ICT-a.

Povezani članci
09.10.12 Tvrtke i tržišta
King ICT-u posao u Makedoniji za 2,9 milijuna eura
10.09.12 Tvrtke i tržišta
King ICT-iju Microsoftov certifikat za implementaciju rješenja CRM-a
01.08.12 Tvrtke i tržišta
Rang lista najvećih IT poduzeća
26.06.12 Tvrtke i tržišta
King ICT nadograđuje informatičku infrastrukturu HZZO-a
28.05.12 Sajmovi i izložbe
HGK vodi informatičke tvrtke na sajam u Kazahstan
11.04.12 Financije i gospodarstvo
KING ICT: Uveden sustav za kontrolu i praćenje poticaja u poljoprivredi
17.02.12 Seminari, konferencije
Informatizacija javnog sektora: E-računom do uštede
10.02.11 Financije i gospodarstvo
ICT tvrtke Vladi predstavile projekte vrijedne pet mlrd kuna
28.12.09 Tvrtke i tržišta
Regionalni projekti King ICT-ja vrijedni 2,8 mil. eura
31.08.09 Tvrtke i tržišta
Dobit King ICT-a u prvom polugodištu 7,3 milijuna kuna
17.08.09 Tvrtke i tržišta
Prihod KING ICT-a 232 mil. kuna
23.03.09 Tvrtke i tržišta
M SAN osvaja regiju
24.02.09 Tvrtke i tržišta
King ICT ostvario porast prihoda 23 posto
24.10.08 Korisne informacije
Erste banka implementirala nova sigurnosma IT rješenja
22.10.08 Seminari, konferencije
KING ICT-u nagrada za najbolji testni ECDL centar u Hrvatskoj
16.07.08 Tvrtke i tržišta
King ICT pripojio Plus Plus
14.07.08 Tvrtke i tržišta
KING ICT postao partner Cisco systemsa
28.05.08 Trgovina na veliko
M SAN Grupa postala ovlašteni distributer Fujitsu Siemensa
29.04.08 Tvrtke i tržišta
King ICT: Lanjska neto dobit 21,7 milijuna kuna
13.06.07 Tvrtke i tržišta
IN2 i IGEA - prvo strateško povezivanje hrvatskih softverskih tvrtki
30.11.06 Tvrtke i tržišta
KING ICT širi poslovanje u regiji otvaranjem kompanije u BiH
24.08.06 Alternativne (privatne)
Dobijen status Akademije ECDL
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa