10.06.2008.
Varteks predstavio novi vizualni identitet
Promjene se odnose na novi logo tvrtke, internet stranice te načine komuniciranja s javnosti
Tvrtka Varteks predstavila je danas u Zagrebu novi korporativni vizualni identitet koji je promijenjen prvi put nakon gotovo pola stoljeća.
Uz promijenjeni logo kompanije predstavljene su i nove korporativne web stranice te uvedeni novi načini i pristupi komuniciranju s javnosti.
Projekt su predstavili Zoran Košćec, predsjednik Uprave Varteksa, Nikolina Dežmarić-Krofak, direktorica Strateških komunikacija i Jasna Bolanča-Popović, direktorica kreativnog studija Palete koji je osmislio novi vizualni identitet varaždinske tvrtke.
Košćec je istaknuo da je novi izgled baziran na tradiciji i kvaliteti koju potrošači vežu za ime Varteks, no učinjen je korak ka svježem, modernom izgledu tvrtke, a u novom logotipu prevladava bijela boja.
On je dodao da je promjena vizualnog identiteta samo još jedan korak u transformaciji Varteksa iz tradicionalno proizvođačke u modernu tržišnu kompaniju.
U pojašnjenju za www.suvremena.hr rekao je kako to, među ostalim, znači da će se kompanija u većoj mjeri orijentirati na konsolidaciju vlastite prodajne mreže kao i na izraženiji marketinški pristup u maloprodaji svojih proizvoda.
Kompanije više ne mogu biti uspješne ako ne ulažu u cjelinu poslovnih procesa, smatra Košćec, tako da orijentacija na prodaju bez marketinške podrške ne može u konačnici polučiti uspjeh.
Novi vizualni identitet prati poslovnu strategiju Varteksa te kontinuirano ulaganje u razvoj modnih brandova i novih, modernijih koncepata prodajnih prostora, kazao je.
Predstavnici tvrtke nisu željeli otkriti koliko je uloženo u taj projekt, navodeći kako je riječ o poslovnoj tajni.
Varteks novim imidžem, kako je rečeno, želi izboriti još čvršću poziciju na domaćem i inozemnom modnom tržištu te postati vodeća modna kompanija u regiji.
Varteks ove godine obilježava 90 godina rada. U Hrvatskoj raspolaže s 85 prodajnih objekata koji posluju u vlastitoj organizaciji, dok na regionalnom tržištu posluje njih još 120.
Proizvode izvozi u više od 20 zemalja svijeta, a najjača izvozna tržišta tradicionalno su Italija, Njemačka i Velika Britanija, dok se posebna pozornost zadnjih godina poklanja regionalnom tržištu.
Prema ranije objavljenim podacima, Varteks je u 2007. ostvario je dobit od 3,9 milijuna kuna, za razliku od 2006. kada je poslovao s gubitkom od 1,9 milijuna kuna.
U prva pak tri mjeseca ove godine ostvarena je dobit od 1,2 milijuna kuna, što je 22,7 posto ili 234 tisuće kuna više nego u istom razdoblju lani.
|
|
|
|