29.04.2008.
Kvartalna dobit Ericssona Nikola Tesla pala 35 % zbog pada dolara
U usporedbi s prvim tromjesečjem prethodne godine, prihodi od prodaje viši su 31,5% te iznose 374,3 milijuna kuna
Kompanija Ericsson Nikola Tesla u prvom je ovogodišnjem tromjesečju ostvarila neto dobit od 22,84 milijuna kuna što u odnosu na isto lanjsko razdoblje predstavlja pad od 35,16 posto, objavila je kompanija na Zagrebačkoj burzi.
"Tijekom prvog ovogodišnjeg kvartala nastavili smo solidno poslovati uz značajan rast prihoda od prodaje i operativne dobiti te stabilne bruto marže. Na ukupan rezultat poslovanja, unatoč osiguranju od rizika, utjecale su negativne tečajne razlike, odnosno kontinuirani pad tečaja dolara", kazala je prilikom objave rezultata Gordana Kovačević, predsjednica Uprave kompanije.
U usporedbi s prvim tromjesečjem prethodne godine, prihodi od prodaje viši su 31,5% te iznose 374,3 milijuna kuna, što je prvenstveno rezultat dobrih rezultata ostvarenih na domaćem tržištu ali i stabilne prodaje na glavnim izvoznim tržištima.
Knjižene narudžbe niže su od prošlogodišnjih i iznose 391,8 milijuna kuna. Na visoku razinu knjiženih narudžbi u prethodnoj godini utjecao je veliki ugovor s bjeloruskim operatorom JV MDC Velcomom potpisan krajem prvog tromjesečja 2007.
Suradnja s ovim kupcem uspješno je nastavljena i tijekom ove godine, a nove poslove tvrtka očekuje u drugom tromjesečju.
Na domaćem tržištu prihodi od prodaje iznose 141,9 milijuna kuna, što je porast od 22,1% u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje.
Na tržištima u regiji (Bosna i Hercegovina, Crna Gora i Kosovo) ukupno je ostvareno 88,1 milijuna kuna prihoda od prodaje od čega je značajnih 49,1 milijun realizirano na kosovskom tržištu.
Prihodi od prodaje u Bosni i Hercegovini te Crnoj Gori niži su 14,3% u odnosu na isto razdoblje prethodne godine iz razloga što su poslovne aktivnosti i investicije operatora planirane za drugo tromjesečje 2008. godine.
Na tržištu Zajednice Neovisnih Država prihodi od prodaje iznose 47,2 milijuna kuna što predstavlja porast od 49,8%.
"Svjesni smo da nastavak stabilnog trenda našeg poslovanja podrazumijeva pozicioniranje u novim područjima, na novim tržištima i s novim kupcima uz kontinuiran rad na jačanju poslovanja s dosadašnjim kupcima.
U tom smislu ojačali smo našu poziciju na kosovskom tržištu ulaskom uz mobilni i u fiksni telekomunikacijski segment, te smo nastavili suradnju s MegaFonom, jednim od tri najveća mobilna operatora na ruskom tržištu.
Cilj nam je osigurati konkurentnost na domaćem i izvoznim tržištima i kroz stalni rad na povećanju troškovne učinkovitosti", zaključila je Kovačević. (Bankamagazin)
|
|
|
|