O marketingu
Seniko studio
Brandovi
10.04.2008. Studena širi asortiman novim funkcionalnim vodama
Uz proširenje asortimana predstavljen je i novi vizualni identitet Studene

Podravka je, zajedno s Blankom Vlašić - najboljom europskom atletičarkom i zaštitnim licem brenda Studena - u četvrtak u Zagrebu prezentirala novi vizualni identitet izvorske vode Studena te najavila izlazak na tržište s novim proizvodom iz segmenta pića – funkcionalnim vodama Studena.

Prva hrvatska izvorska voda Studena pojavila se na tržištu još 1999. godine da bi tri godine kasnije doživjela prvi rebranding i promjenu vizualnog identiteta koji se održao do danas.

Uz novi dizajn i ambalažu pakiranja s plavim točkama, ove godine mijenjamo i pristup komunikaciji s tržištem pod sloganom oglasne kampanje - studeniziraj se!, ističu iz Podravke.

Saša Romac, član UpravePodravke zadužen za marketing, istaknuo je da na segment pića otpada oko pet posto ukupne prodaje Podravke, a ako se izuzme farmaceutski dio poslovanja taj se udio penje na osam posto.
Prema njegovim riječima, uvođenje novog vizualnog identiteta branda Studena te širenje palete proizvoda s funkcionalnim vodama odgovor je na nove tržišne tendove i sve sofisticiranije zahtjeve kupaca.

Studena funkcionalne vode nova su kategorija proizvoda na tržištu Hrvatske. Obogaćene su aktivnim prirodnim ekstraktima i aromama, vitaminima i mineralima, a u svibnju će se pojaviti na policama trgovina širom Hrvatske. Asortiman uključuje četiri različite vrste koje će se na tržištu pojaviti pod nazivima Go!, Defense, Shine i Chill out.

Povezani članci
16.04.12 Seminari, konferencije
Funkcionalna hrana u Hrvatskoj
17.05.11 Promocije
Studena dobitnik priznanja “Superior Taste Award”
31.03.11 Brandovi
Podravka i Blanka Vlašić potpisali ugovor o sponzorstvu
01.06.09 Promocije
Posebna serija studene na tržištu
02.04.09 Korisne informacije
Studena četvrtu godinu "title" sponzor turnira "ATP Studena Croatia Open Umag"
12.09.08 Promocije
Studena u rokerskim vodama
21.05.08 Brandovi
Studena dobila nagradu CROPAK za najbolju ambalažu
11.12.07 Brandovi
Blanka Vlašić nastavlja suradnju s Podravkom
06.11.07 Prehrambeni proizvodi
Vodno bogatstvo: Od 30 izdanih koncesija, 16 neiskorišteno
18.07.07 DOP
U akciji "Širimo krugove dobrote" prikupljeno više od 800 tisuća kuna
16.06.07 DOP
Zagreb: Predstavljanje humanitarne akcije "Širimo krugove dobrote"
11.05.07 DOP
Studena i UNICEF u Koprivnici predstavljaju akciju "Širimo krugove dobrote"
02.05.07 DOP
Studena i UNICEF predstavili humanitarnu akciju
17.09.06 Prehrambeni proizvodi
Za novu opremu 17 milijuna kuna
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa