Edukacija
Seniko studio
Seminari, konferencije
20.02.2008. Najavljena KPMG Consumer Markets konferencija
Na danas održanoj konferenciji za novinare predstavljen je program KPMG Consumer Markets konferencije koja će se u organizaciji KPMG Croatia d.o.o. i Infoarena digitalni sadržaji održati 25. veljače 2008. godine u zagrebačkom hotelu Westin.

Joško Džida, partner u KPMG Croatia d.o.o., predstavio je svoju kompaniju koja u Hrvatskoj ove godine obilježava 15 godina djelovanja.
Tvrtka predstavlja globalnu mrežu nezavisnih društava koja pružaju profesionalne usluge revizije, poreznog, poslovnog i financijskog savjetovanja u 145 zemalja širom svijeta te zapošljavaju više od 123.000 zaposlenika.

U Hrvatskoj djeluju od 1991. godine u obliku podružnice u nadležnosti londonskog ureda koja se 1993. godine registrira kao nezavisno samostalno društvo KPMG Croatia d.o.o. Danas tvrtka u Hrvatskoj broji više od 190 zaposlenika među kojima su brojni ovlašteni revizori, računovođe te financijski i poslovni savjetnici.

Upoznao je prisutne i sa svrhom konferencije: „Moderne kompanije koje se bave proizvodnjom, distribucijom i prodajom robe široke potrošnje posluju na dinamičnim tržištima koja se svakodnevno mijenjaju, suočavajući se sa problemima poput sve veće lokalne i međunarodne konkurencije te učestalim promjenama u odnosima sa kupcima i dobavljačima.“

Proizvodnja, distribucija i prodaja robe široke potrošnje jedan je od najdinamičnijih tržišnih segmenata u Hrvatskoj. Veliki dio stranih ulaganja u Hrvatsku je plasiran upravo u ovaj sektor, dok su brojne domaće i strane kompanije stvorile vrlo konkurentno poslovno okruženje u kojem svaka poslovna odluka postaje kritična i sve rizičnija.

Daniel Lenardić, direktor Odjela poslovnog savjetovanja u KPMG Croatia d.o.o., kao voditelj programa konferencije, detaljnije je predstavio program konferencije. „Želja nam je bila da na konferenciji okupimo predstavnike vodećih domaćih kompanija u segmentu robe široke potrošnje koji će svojom stručnošću i iskustvom predstaviti trendove ovog dinamičnog tržišta te strategije rasta i razvoja kompanija koje djeluju na tom zahtjevnom tržištu,“ istaknuo je Lenardić.
Iskustva svoje kompanije sa sudionicima konferencije podijelit će Ljerka Puljić iz koncerna Agrokor, Zvonimir Antičić iz Podravke, Goran Šaravanja iz Zagrebačke banke, te Zoran Stanković iz Atlantic Grupe.

Sudjelovanje stručnjaka međunarodne kompanije KPMG u program donosi pregled globalnih tržišnih trendova putem benchmarking studije provedene u regiji Srednje i Istočne Europe koja je obuhvatila oko 300 kompanija iz područja proizvodnje, distribucije i prodaje robe široke potrošnje koje posluju u regiji. Studiju će prezentirati Tom McDaniel iz ureda KPMG u CEE.

Voditelj službe makroekonomskih analiza i strategija Zagrebačke banke Goran Šaravanja predstavit će trendove potrošnje i navika kupovanja u Hrvatskoj te njihov utjecaj na različite segmente tržišta.

Marko Biljan, direktor korporativnih komunikacija, SAP d.o.o., kao predstavnik generalnog sponzora upoznao je novinare sa temama prezentacija povezanih sa SAP ERP rješenjima za kompanije koje posluju unutar industrije robe široke potrošnje u okviru kojih će biti predstavljeni primjeri tehnoloških rješenja koja odgovaraju na ključne izazove u industriji prema viđenju njegove kompanije.

Konferenciju za novinare zatvorio je Daniel Lenardić najavljujući i dinamični diskusijski panel na kojem će sudjelovati predstavnici raznih segmenata tržišta (Podravka, Billa, Spar, Adris, te KPMG i SAP), a koji će na temelju iskustava i znanja pružiti svoje vizije budućih trendova rasta u segmentu maloprodaje, uspjehu diskontera na domaćem tržištu te mogućih opcija razvoja manjih proizvođača kao i brojna druga ključna pitanja tržišta proizvodnje, distribucije i prodaje robe široke potrošnje.

Lenardić smatra kako će se broj hipermarketa u narednim godinama udvostručiti dok ne dođe do zasićenja takvog oblika trgovina. Prostora za to vidi u manjim gradovima koji zasad još nisu pokriveni. Taj rast ide na štetu manjih trgovina čiji se broj u proteklih par godina prepolovio. Nakon toga predviđa se kupovina manjih lanaca od strane velikih kompanija bilo akvizicijama bilo putem davanja franšize.

Na taj način manjim formatima trgovina priči će se bliže kupcima u manjim sredinama. To se predviđa u periodu od 5 do 7 godina nakon čega će tržište biti zasićeno. Desetak „većih igrača“ pokrivat će cijeli teritorij sa različitim formatima. Nakon toga više će se ići na programe lojalnosti kupaca prema brandu i prema trgovačkom lancu, kontrolu troškova, na razne akcije i slično.

Povezani članci
21.10.11 Zaposlenost / plaće
KPMG: Hrvatska ima visoke stope poreznih davanja
11.03.08 O marketingu
EFFIE konferencija o učinkovitosti marketinga u Zagrebu
25.02.08 Seminari, konferencije
Konferencija o proizvodnji i distribuciji robe široke potrošnje
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa