13.02.2008.
Allianz prvi kreće s liberalizacijom tržišta autoosiguranja
Individualni pristup klijentu omogućuje snižavanje cijena premije automobilskog osiguranja za dobre vozače
Allianz je Hrvatskoj agenciji za nadzor financijskih usluga (HANFA) predao novi cjenik premija autoodgovornosti i očekuje da bi najkasnije početkom travnja mogao dobiti odobrenje regulatora, što bi označilo početak liberalizacije tržišta autoosiguranja (AO) u Hrvatskoj.
«Prvi smo HANFA-i predali novi cjenik u izradi kojeg je primijenjen individualni pristup klijentu uz nove parametre za cijenu premije AO (spol i dob, marka vozila, godišnja kilometraža itd). Naš je cilj krenuti s primjenom što prije, povećati naš udjel u segmentu motornih vozila, ali i zadržati profitabilnost kompanije», kazao je Boris Galić, predsjednik Uprave hrvatske podružnice Allianza, u srijedu na press konferenciji.
Allianz očekuje kako će, zahvaljujući individualnom pristupu koji dobrim vozačima omogućuje niže cijene premije AO, pridobiti nove klijente, a u ciljevima koje je postavio za 2008. godinu navodi «jačanje pozicije na tržištu, posebno osiguranja motornih vozila».
Allianz se pohvalio i s poslovnim rezultatima u 2007. godini: ukupni premijski prihod je 1,06 mlrd kuna što je rast za 21,7% u odnosu na godinu ranije i predstavlja drugu poziciju na rang listi osiguravatelja s udjelom od 11,8 posto.
Bruto dobit društva je 46,9 mil. kuna, a Galić naglašava kako su u tome velike zasluge dobre situacije na tržištu kapitala.
«Ukupna je premija porasla gotovo 200 mil. kuna, a doprinos Zagrebačke banke u tome je oko 20 posto», kazao je Galić osvrćući se na česte komentare kako Allianz raste zahvaljujući jakoj banci.
U životnim osiguranjima Allianz drži prvo mjesto na domaćem tržištu, ostvario je premiju od 427,1 mil. kuna što je 73,1 mil. ili 20,7 posto više nego u 2006. godini.
Promatrajući ukupnu premiju Allianz je rastao dvostruko brže od hrvatskog osiguravateljskog tržišta, a u životnim osiguranjima također bilježi puno brži rast jer je hrvatsko tržište u tom segmentu imalo porast od 13,6 posto.
Allianzova neživotna osiguranja porasla su u 2007. za 22,5 posto (gotovo 2,5 puta više od ostatka tržišta), pa je premijski prihod na kraju godine iznosio 636,4 mil. kuna.
Kod obvezne automobilske odgovornosti rast je iznosio čak 36,8 posto čime je Allianz povećao svoj tržišni udio na 7,6 posto u toj vrsti osiguranja. (Bankamagazin)
|
|
|
|