Međunarodno poslovanje
Seniko studio
Franchising
01.06.2006. (Nives Zemba) Životna filozofija kao biznis
Da bi došli do početnog kapitala za veleprodaju ekološke hrane, supružnici Pejić prodali su i vlastiti stan

Tvrtka Biovega, koja se bavi veleprodajom ekološki proizvedene hrane, otvorila je u Zagrebu četvrtu franšiznu prodavaonicu prirodne prehrane iz lanca bio&bio, a sredinom lipnja otvara još jednu u Dubrovniku. Vlasnici Zlatko Pejić i Jadranka Boban Pejić osnovali su tvrtku prije 17 godina.

«Našu životnu fiflozofiju i stav odlučili smo pretočiti u biznis. Prodali smo stan u kojem smo živjeli kako bismo osigurali početni kapital i otišli u podstanare!», priča Jadranka. «Makrobiotiku i cijeli taj sustav upoznala sam kad i Zlatka, prije 23 godine. U želji da promijeni neke stvari u životu Zlatko je naišao na knjižicu o makrobiotici koja ga je zainteresirala i tako je sve počelo», prisjeća se Jadranka Boban Pejić.

Početna edukacija
Još 1985. počeli su educirati druge putem seminara, koje su tada održavali u mjesnim zajednicama. «Izražavanje stava ekološki osvještenih pojedinaca i zdrav život bile su ideja vodilja, a makrobiotika podloga koja se razvijala kroz Društvo za unaprjeđenje kvalitete življenja, koje smo osnovali 1990. godine. Bili smo pioniri edukacije u području prirodnih stilova», objašnjava Zlatko.

Iz tvrtke Biovega, koja je tijekom rata bila u mirovanju, 1995. izniknuo je i prvi maloprodajni dućan u Hrvatskoj s prirodnom prehranom, dodacima prehrani te prirodnom kozmetikom, jednim od rijetkih s certifikatom ekološkog uzgoja.
«Ljudima smo nudili vrhunske, certificirane namirnice, iza kojih stojimo, i koje sami koristimo!», kaže Jadranka.

Restoran i izdavaštvo
Društvo za unaprjeđenje kvalitete življenja 2004. preraslo je u Makronova centar kao registriranu ustanovu, u sklopu koje je otvoren prvi restoran prirodne prehrane prema makrobiotičkim načelima u Hrvatskoj. Njegov koncept i način rada bili su revolucionarni na našim prostorima, a namirnice poput tofua, seitana, algi i žitarica premijerno su predstavljene na jelovnicima.

Prodavaonice bio&bio potiču domaću ekološku proizvodnju educirajući poslovne partnere za proizvodnju takve hrane, pa Biovega i sama sudjeluje u ekouzgoju. Danas imaju više od 60 zaposlenika, maloprodaju, veleprodaju, a ove je godine otvorena i tvrtka kćer Planetopija, čija je osnovna djelatnost izdavaštvo. Lanjski su im prihodi u odnosu na prethodnu godinu porasli čak 312 posto.

Izvor: business.hr

Povezani članci
12.11.14 Franchising
Franšizni forum na Rexpo-u: Uskoro udruženje franšiza pri HGK
05.11.14 Seminari, konferencije
Velika prilika Hrvatske na tržištu ekoproizvoda vrijednom 23 milijarde eura
07.05.14 Seminari, konferencije
Biovega organizirala poslovnu konferenciju: Razvoj ekološkog poslovanja u Hrvatskoj: od vizije do stvarnosti
28.02.14 Seminari, konferencije
Stručno usavršavanje: „Ekološki standard kvalitete kao dodana vrijednost u kategorijama hrane, dodataka prehrani i kozmetike“
17.12.13 Promocije
EKOZONA predstavila višestruku primjenu kokosovog ulja u svakodnevnom životu
21.10.13 Promocije
Pirovo brašno vrijedan izvor vitamina, minerala proteina i celuloznih vlakana
17.09.13 Promocije
U Konzumu predstavljena tri nova okusa EKOZONA biljnih napitaka
19.06.13 Vijesti
Daljnji razvoj McDonald'sa u Hrvatskoj unatoč recesiji
16.04.13 Zdravlje
EKOZONA orašidi i suho voće: hranjivim grickalicama iz ekološkog uzgoja u borbi protiv proljetnog umora
05.04.13 Franchising
Ove franšize zainteresirane su za ulazak na hrvatsko tržište
01.03.13 Vijesti
U HGK održan forum „Trendovi u primjeni organske hrane, dodataka prehrani i prirodne kozmetike u Hrvatskoj“
18.01.13 Ekologija
EKOZONA: Nova linija domaćih ekoloških pekmeza
05.11.12 Promocije
EKOZONA Trend Report: Organski proizvodi sve popularniji
26.09.12 Trgovina na malo
Biovega predstavila ekološki beskvasni kruh Piraž
21.06.12 Franchising
U McDonald's u Hrvatskoj u zadnje dvije godine uloženo 90 milijuna kuna
06.06.12 Franchising
U Hrvatskoj je tijekom tri godine preuzeto 170 franšiznih marki
24.04.12 Financije i gospodarstvo
Dodijeljene nagrade Greenovation
09.12.11 Franchising
Franšize u svijetu generiraju 850 milijardi dolara prihoda
30.09.11 Franchising
U Sisku najmoderniji McDonald's restoran u Hrvatskoj
25.05.11 Karijere
Direktorica Biovege poduzetnica godine u izboru EBRD-a
11.04.11 Tvrtke i tržišta
Zatvara se domaći lanac brze hrane Daily Fresh
26.10.10 Franchising
Franšizno poslovanje u Hrvatskoj još neiskorišten potencijal
24.09.10 Prehrambeni proizvodi
Zakon o ekološkoj proizvodnji do kraja godine
12.11.09 Franchising
Potencijal za franšize u hotelijerstvu i uslugama
09.11.09 Franchising
Zagreb: U četvrtak 5. međunarodni franšizni forum – FIP 2009
24.09.08 Franchising
U Zagrebu sastanak europskih franšiznih udruga
14.04.08 Franchising
Franšizni centar BiH otvara se 1. lipnja
09.11.07 Franchising
Iako raste franšizno poslovanje u Hrvatskoj još nedovoljno poznato
06.11.07 Franchising
Najavljen međunarodni franšizni forum FIP 2007
27.07.06 Franchising
Biovega se širi u susjedstvo
02.05.06 Franchising
Centar za franšizu Osijek pomaže svim zainteresiranim za franšize
05.04.06 Franchising
Što je franšiza?
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa