|
|
|
|
22.10.2007.
Predstavljeni Centar za dizajn i Centar za poslovne informacije
Uloga Centra je povezivanje poduzetnika sa dizajnerima, kao i rad na sustavnom brendiranju nekih proizvoda
U cilju stvaranja dodane vrijednosti novog izvoznog proizvoda ili usluge hrvatski izvoznici veliku važnost trebaju posvetiti oblikovanju i dizajnu kako bi njihovi proizvodi bili konkurentni na inozemnom tržištu.
Istaknuto je to na predstavljanju Centra za dizajn i Centra za poslovne informacije Hrvatske gospodarske komore (HGK).
Ministar gospodarstva, rada i poduzetništva Branko Vukelić i predsjednik HGK Nadan Vidošević naglasili su kako je dizajn važan za proizvođače ukoliko žele jačati izvoz.
Centar za dizajn, pojasnio je Vukelić, treba se između ostaloga brinuti o edukaciji poduzetnika, odnosno da im ukaže koliko je dizajn značajan za povećanje konkurentnosti. Uloga Centra je povezivanje poduzetnika sa dizajnerima, kao i rad na sustavnom brendiranju nekih proizvoda.
Vukelić je istaknuo kako Ministarstvo podržava aktivnosti koje provodi HGK putem svojih centara za dizajn te poslovne informacije kao segmenta Hrvatske izvozne ofenzive.
Napomenuo je kako izvoz nije samo pitanje pojedine tvrtke nego i svih državnih tijela koja podupiru izvozna nastojanja hrvatskoga gospodarstva te istaknuo kako se Hrvatskom izvoznom ofenzivom, osim orijentacije prema izvozu, nastoje koordinirati aktivnosti gospodarskih institucija kao što su HGK, HOK i HUP te drugih institucija i udruga koje rade na povećanju te unapređivanju hrvatskog izvoza.
Ove je godine ostvareno 80 posto planiranih mjera u sklopu Hrvatske izvozne ofenzive, koja će biti dugotrajan proces poticanja izvoza, rekao je Vukelić.
Naglasio je kako je važno usmjeriti se prema onim djelatnostima koje su najuspješnije te u kojima Hrvatska ima potencijala, kao što su primjerice drvna industrija, proizvodnja vode, ICT industrija, mala brodogradnja, marikultura itd.
Osnivanje komorskog Centra za dizajn te djelatnost Centra za poslovne informacije ishodište imaju u Hrvatskoj izvoznoj ofenzivi te predstavljaju iskorak u aktivnostima poticanja hrvatskog izvoza, rekao je Vidošević.
Centar za dizajn, kazao je, utemeljen je kako bi poduzetnicima pružio informacije o mogućnostima primjene dizajnerskih rješenja u proizvodnji, potrebna stručna znanja vezana uz oblikovanje ili nova tehnološka rješenja, kreiranje i dizajniranje boljih i novih proizvoda te njihovu promociju, a sve to trebalo bi pridonijeti stvaranju hrvatskog dizajna te pozicioniranju Hrvatske kao regionalnog lidera.
U Centru za poslovne informacije izvozno orijentirani poduzetnici, među ostalim, mogu doći do analitičkih poslovnih informacija kao što su usluge izrade bonitetnog izvješća potencijalnih stranih poslovnih partnera odnosno izvješća o njegovoj ukupnoj poslovnoj sposobnosti. (H)
|
|
|
|
|
|
|
Otvorena izložba "Modna ilustracija, dizajn tekstila i accessoire 2012."
|
|
|
Top 10 najvećih hrvatskih izvoznika
|
|
|
Pripremljeni izvoznici mogu profitirati od EU-a
|
|
|
Izvoz je posljednja šansa Hrvatske za zdravi rast BDP-a
|
|
|
Ferdelji: Iz krize ćemo izaći, samo uz koju cijenu
|
|
|
Lučić: Agrokor dogovora mesni biznis u Rusiji
|
|
|
Kosor: Izvoz u osam mjeseci porastao za 13,4 posto
|
|
|
Njemački uzlet će do kraja 2010. pomoći i Hrvatskoj
|
|
|
Subvencije problematičnih izvoznika
|
|
|
Sabor dao potporu programu kreditiranja izvoza
|
|
|
Dizajneri pokretači razvoja tvornice obuće Peko
|
|
|
Savjetovanje o mogućnostima poslovanja u zemljama Bliskog istoka
|
|
|
Stručni skup o izazovima hrvatskog izvoza
|
|
|
Održana 3. Konvencija HIZ-a
|
|
|
Najava: 3. Konvencija hrvatskih izvoznika
|
|
|
Pokrivenost uvoza izvozom lani 47,9 posto
|
|
|
Electrolux uputio poziv za natječaj Design Lab 2008
|
|
|
DZS: Zagreb ostvaruje 35 posto hrvatskog izvoza
|
|
|
Vukelić: Ostvareno 85 posto planiranih mjera HIO
|
|
|
Robna razmjena: Pokrivenost uvoza izvozom 46,7 posto
|
|
|
DZS: Pokrivenost uvoza izvozom 47,1 posto
|
|
|
DZS: Vanjskotrgovinski suficit u pet županija
|
|
|
Rast izvoza u eurima 7,3 posto, uvoza 11,2 posto
|
|
|
Deficit robne razmjene 15,4% viši u prvih pet mjeseci
|
|
|
Hrvatski izvoznici: Kako do stranih strateških partnera
|
|
|
Pokrivenost uvoza izvozom 46,4 posto
|
|
|
Deficit u robnoj razmjeni premašio 2,9 mlrd dolara
|
|
|
Prodajne strategije za izvoznu uspješnost
|
|
|
U prvom tromjesečju uvoz veći 17,4 posto
|
|
|
Hrvatski izvoznici: uspješan izvoz i ulazak na nova tržišta
|
|
|
Izvoz veći za 1,6 milijardi, uvoz za 2,9 milijardi USD
|
|
|
Izvoz poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda povećan 29,3 posto, a uvoz 14,4 posto
|
|
|
Trgovinski deficit lani povećan za 12,2% na 8,8 mlrd eura
|
|
|
Hrvatska izvozna ofenziva od 22. siječnja
|
|
|
|