Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Međunarodno poslovanje
>>
Tvrtke i tržišta
Petak, 19.04.2024
Međunarodno poslovanje
Izvoz
Uvoz
Licenca
Leasing
Franchising
Izravna strana ulaganja
Strateški savezi
Šira regija
Tvrtke i tržišta
WTO
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Tvrtke i tržišta
16.10.2007.
Austrijska pošta kupuje hrvatsku marketinšku agenciju ST Media
ST Media očekuje da će u 2007. ostvariti promet u vrijednosti nešto većoj od dva milijuna eura
Oesterreichische Post (OeP - Austrijska pošta), objavila je u utorak da nakon Weber Escala namjerava kupiti i drugu po veličini hrvatsku agenciju za distribuciju oglašivačkog materijala, ST Media. Vrijednost transakcije nije navedena, a njezino zaključenje očekuje se sljedećih tjedana, stoji u službenom priopćenju OeP-a.
Početkom ove godine austrijska kompanija već je preuzela vodeću hrvatsku agenciju za segment izravnog marketinga vezan uz distribuciju oglašivačkog materijala Weber Escal i očekuje da će njezinim spajanjem s novom akvizicijom ostvariti sinergijski efekt i uštedjeti na troškovima.
Iako će nakon preuzimanja ST Medije kontrolirati čak tri četvrtine hrvatskog tržišta za te usluge izravnog marketinga, u OeP-u ne očekuju probleme u vezi s kršenjem načela ravnopravne tržišne utakmice jer "nisu prekoračene kritične granične vrijednosti", tvrdi glasnogovornik austrijske pošte.
ST Media trebao bi u 2007. ostvariti promet u vrijednosti nešto većoj od dva milijuna eura, iza njega je više od 10 godina iskustva na području distribucije neadresiranih letaka, prospekata i kataloga, navode u OeP-u.
Ove će godina ta agencija distribuirati više od 100 milijuna takvih pošiljki, što odgovara otprilike jednoj četvrtini hrvatskog tržišta pa u austrijskoj kompaniji računaju da će ove godine u Hrvatskoj zajedno s Weber Escalom povećati ukupan broj pošiljki na 300 milijuna.
Austrijska pošta očekuje da će trend njezina snažnog rasta na hrvatskom tržištu marketinških usluga biti nastavljen i sljedećih godina. Hrvatsko je tržište usluga distribucije neadresiranih pošiljki tek u povojima pa bilježi visoke stope rasta, objasnio je nadležni direktor OeP-a Walter Hitziger.
Samo će Weber Escal ove godine povećati promet za više od 50 posto a još 2005. ostvarivao je promet od samo oko dva milijuna eura, podsjeća čelnik austrijske kompanije. (H)
Povezani članci
24.01.08
Vijesti iz svijeta
Deutsche Post otpisuje 600 milijuna eura u američkoj jedinici DHL Expressa
28.11.07
Tvrtke i tržišta
Austrijska pošta namjerava se proširiti na cijeli Balkan
10.10.06
Izravna strana ulaganja
Austrijska pošta kupila hrvatski Weber Escal
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.