Trgovina
Seniko studio
Turizam
22.08.2007. Potpisan ugovor za izradu Strateškog plana turizma
Ugovor za izradu Plana potpisali su čelnici su HTZ-a i španjolske tvrtke THR International Tourism Consultants

Novi Strateški marketinški plan hrvatskog turizma, za čiju je izradu u srijedu u Dubrovniku potpisan ugovor, trebao bi definirati marketinške taktike i osnovne smjernice razvitka turizma u razdoblju 2008. do 2012., među kojima i one za poboljšanje i produljenje sezone te povećanje profitabilnosti i konkurentnosti turističkih aktivnosti.

Svrha Plana je i ograničiti ovisnost hrvatskog turizma o određenim tržištima, poboljšati kvalitetu usluga ulaganjem u infrastrukturu i ljudske resurse te osigurati ravnotežu između nacionalnog, regionalnog i lokalnog razvoja.

Ugovor za izradu toga Plana u srijedu su potpisali direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ), Niko Bulić te direktor španjolske tvrtke THR International Tourism Consultants iz Barcelone Eulogio Bordas.

Naručitelj plana je HTZ, a osim THR-a u izradi će sudjelovati i zagrebačka tvrtka Horwath Consulting, čiju je zajedničku ponudu za taj posao, po cijeni od 2,92 milijuna kuna, na sjednici sredinom srpnja prihvatilo Turističko vijeće HTZ-a.

Prvi okvir toga Plana izvođači će predstaviti na Danima hrvatskog turizma krajem listopada ove godine u Cavtatu, a u sklopu posebne radionice što će biti i prva javna rasprava o detaljima Plana.

Apelirajući na struku i posebno turistički menadžment da se aktivno svojim prijedlozima uključe u tu raspravu, Bulić je danas najavio i da će se u svih devet hrvatskih turističkih klastera/regija organizirati radionice gdje će se moći 'bistriti' detalji za svaku regiju posebno. Tako će se svi moći uključiti u izradu tog Plana, dodao je.

Izrazivši uvjerenje da će Plan dati čvrst okvir budućeg razvoja hrvatskog turizma, Bulić je podsjetio i na strateške ciljeve hrvatskog turizma u skladu s održivim razvojem koje promovira i hrvatska Vlada - od obnove, zaštite i potpunijeg vrednovanja turističkih potencijala, preko utvrđivanja novog identiteta hrvatskog turizma do pozicioniranja Hrvatske jednom od vodećih turističkih zemalja na Mediteranu.

Bordas iz THR-a istaknuo kako će za hrvatski će turizam pokušati napraviti najbolji plan u kojem će spojiti međunarodno iskustvo svoje tvrtke s domaćom pameti, te iskustvom tvrtke Horwath na hrvatskom tržištu.

Kazao je i da je slične planove THR već radio za primjerice Belgiju, Argentinu, Kubu, Poljsku, te da trenutno za Španjolsku radi razvojni plan turizma za idućih 10 godina.

Prilikom potpisivanja ugovora naznačeno je i da se primjena prvih konkretnnih inovativnih marketinško-komunikacijskih taktika iz toga Plana može očekivati polovicom iduće godine. (H)

Povezani članci
02.08.13 Turizam
HTZ: Za potpore u turizmu više od 14 milijuna kuna
05.01.12 Turizam
Hrvatska u SAD-u najzanimljivije 'nadolazeće' europsko odredište u 2012.
27.12.11 Turizam
Ministar turizma V. Ostojić o turističkoj 2012.
27.07.11 Turizam
HTZ aplikacija Croatia.hr za 'pametne telefone'
20.01.11 Turizam
Ministarstvo turizma ulaže 21 mil. eura u oglašavanje
12.12.07 Turizam
Bulić: Prihodi od turizma 10 posto veći nego lani
24.09.07 Turizam
Bol: Počelo 11. okupljanje hrvatski turističkih djelatnika
04.08.07 Turizam
Prihodi od turizma gotovo sedam mlrd eura
04.07.07 Turizam
HTZ dodijelila godišnje turističke nagrade "Anton Štifanić"
15.06.07 Turizam
Hrvatska u svjetskom vodiču "Rough Guides" i na BBC-u
16.04.07 Turizam
Američki touroperateri: Hrvatska hit odredište 2007.
29.03.07 Turizam
Ljubljana: I ove godine očekuje se velik dolazak slovenskih gostiju
06.10.06 Turizam
HTZ: u devet mjeseci porast turističkog prometa 3 posto
30.09.06 Turizam
Za turizam dogodine 220 milijuna kuna
26.09.06 Turizam
Vijeće HTZ-a: cilj sljedeće sezone je ponoviti ovogodišnje rezultate
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa