Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Trgovina
>>
Turizam
Četvrtak, 25.04.2024
Trgovina
Trgovina motornim vozilima
Trgovina na veliko
Trgovina na malo
Turizam
Promocije
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Turizam
22.08.2007.
Potpisan ugovor za izradu Strateškog plana turizma
Ugovor za izradu Plana potpisali su čelnici su HTZ-a i španjolske tvrtke THR International Tourism Consultants
Novi Strateški marketinški plan hrvatskog turizma, za čiju je izradu u srijedu u Dubrovniku potpisan ugovor, trebao bi definirati marketinške taktike i osnovne smjernice razvitka turizma u razdoblju 2008. do 2012., među kojima i one za poboljšanje i produljenje sezone te povećanje profitabilnosti i konkurentnosti turističkih aktivnosti.
Svrha Plana je i ograničiti ovisnost hrvatskog turizma o određenim tržištima, poboljšati kvalitetu usluga ulaganjem u infrastrukturu i ljudske resurse te osigurati ravnotežu između nacionalnog, regionalnog i lokalnog razvoja.
Ugovor za izradu toga Plana u srijedu su potpisali direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ), Niko Bulić te direktor španjolske tvrtke THR International Tourism Consultants iz Barcelone Eulogio Bordas.
Naručitelj plana je HTZ, a osim THR-a u izradi će sudjelovati i zagrebačka tvrtka Horwath Consulting, čiju je zajedničku ponudu za taj posao, po cijeni od 2,92 milijuna kuna, na sjednici sredinom srpnja prihvatilo Turističko vijeće HTZ-a.
Prvi okvir toga Plana izvođači će predstaviti na Danima hrvatskog turizma krajem listopada ove godine u Cavtatu, a u sklopu posebne radionice što će biti i prva javna rasprava o detaljima Plana.
Apelirajući na struku i posebno turistički menadžment da se aktivno svojim prijedlozima uključe u tu raspravu, Bulić je danas najavio i da će se u svih devet hrvatskih turističkih klastera/regija organizirati radionice gdje će se moći 'bistriti' detalji za svaku regiju posebno. Tako će se svi moći uključiti u izradu tog Plana, dodao je.
Izrazivši uvjerenje da će Plan dati čvrst okvir budućeg razvoja hrvatskog turizma, Bulić je podsjetio i na strateške ciljeve hrvatskog turizma u skladu s održivim razvojem koje promovira i hrvatska Vlada - od obnove, zaštite i potpunijeg vrednovanja turističkih potencijala, preko utvrđivanja novog identiteta hrvatskog turizma do pozicioniranja Hrvatske jednom od vodećih turističkih zemalja na Mediteranu.
Bordas iz THR-a istaknuo kako će za hrvatski će turizam pokušati napraviti najbolji plan u kojem će spojiti međunarodno iskustvo svoje tvrtke s domaćom pameti, te iskustvom tvrtke Horwath na hrvatskom tržištu.
Kazao je i da je slične planove THR već radio za primjerice Belgiju, Argentinu, Kubu, Poljsku, te da trenutno za Španjolsku radi razvojni plan turizma za idućih 10 godina.
Prilikom potpisivanja ugovora naznačeno je i da se primjena prvih konkretnnih inovativnih marketinško-komunikacijskih taktika iz toga Plana može očekivati polovicom iduće godine. (H)
Povezani članci
02.08.13
Turizam
HTZ: Za potpore u turizmu više od 14 milijuna kuna
05.01.12
Turizam
Hrvatska u SAD-u najzanimljivije 'nadolazeće' europsko odredište u 2012.
27.12.11
Turizam
Ministar turizma V. Ostojić o turističkoj 2012.
27.07.11
Turizam
HTZ aplikacija Croatia.hr za 'pametne telefone'
20.01.11
Turizam
Ministarstvo turizma ulaže 21 mil. eura u oglašavanje
12.12.07
Turizam
Bulić: Prihodi od turizma 10 posto veći nego lani
24.09.07
Turizam
Bol: Počelo 11. okupljanje hrvatski turističkih djelatnika
04.08.07
Turizam
Prihodi od turizma gotovo sedam mlrd eura
04.07.07
Turizam
HTZ dodijelila godišnje turističke nagrade "Anton Štifanić"
15.06.07
Turizam
Hrvatska u svjetskom vodiču "Rough Guides" i na BBC-u
16.04.07
Turizam
Američki touroperateri: Hrvatska hit odredište 2007.
29.03.07
Turizam
Ljubljana: I ove godine očekuje se velik dolazak slovenskih gostiju
06.10.06
Turizam
HTZ: u devet mjeseci porast turističkog prometa 3 posto
30.09.06
Turizam
Za turizam dogodine 220 milijuna kuna
26.09.06
Turizam
Vijeće HTZ-a: cilj sljedeće sezone je ponoviti ovogodišnje rezultate
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.