15.08.2007.
Nestlé ostvario dobre polugodišnje rezultate
Prodano je ukupno 4700 tona proizvoda ili 16 posto više u odnosu na prvo polugodište prošle godine
Na regionalnom tržištu (Hrvatska, Bosna i Hercegovina, Srbija, Crna Gora i Makedonija), Nestlé Adriatic ostvario je prodaju u iznosu od 230 milijuna kuna, što je 31 posto više nego u istom razdoblju 2006. godine.
Nestlé Adriatic u Hrvatskoj je tokom prve polovice 2007. godine ostvario prodaju od 85 milijuna kuna. Rast prodaje rezultat je bolje i veće dostupnosti Nestléovih proizvoda na tržištu Hrvatske, kao i neprestanog ulaganja u inovacije ključnih robnih marki kao što su Nescafe, Kit Kat, Lion, Maggi, naglašavaju iz tvrtke.
Na svjetskom nivou, zaključno s 31. srpnja ove godine, Nestlé je ostvario prodaju od 51,1 milijardi švicarskih franaka. To predstavlja porast od 8,4 posto u odnosu na isti period iz 2006. godine što je, prije svega, ostvareno na bazi organskog rasta od 7,4 posto.
Integracija Novartis Medical Nutritiona, započeta u srpnju ove godine, kao i planirano preuzimanje Gerbera u drugoj polovici godine, osigurat će da Nestlé sektor zdrave hrane ostvari godišnju prodaju od 10 milijardi švicarskih franaka i postane globalni lider i u proizvodnji zdrave hrane, navodi se u priopćenju.
Peter Brabeck-Letmathe, predsjednik Uprave kompanije Nestlé izjavio je da je Grupa još jednom ostvarila brz rast i visoke marže, zahvaljujući odličnim rezultatima sektora Hrane i pića (Food&Beverages), kao i Nestlé-ove transformacije u vodeću svjetsku kompaniju usmjerenu na zdravlje, nutricionizam i wellness (Nutrition, Health & Wellness).
„Unatoč pritisku rasta troškova sirovina, uvjeren sam da će Nestlé premašiti očekivanu stopu organskog rasta za 2007. Upravni odbor odobrio je novi trogodišnji Buy Back program u vrijednosti od 25 milijardi švicarskih franaka. Na taj način ispunjavamo cilj na koji smo se obavezali: učiniti našu strukturu kapitala još efikasnijom kako bi još uspješnije poslovali”, naglasio je Brabeck-Letmathe.
|
|
|
|