Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Potrošači
>>
Vijesti
Petak, 29.03.2024
Potrošači
Vijesti
Zakon o zaštiti potrošača
Udruge / portali
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Vijesti
23.05.2007.
GfK: preko 60 posto građana vikend provodi izvan kuće
Preko 60 posto hrvatskih građana vikend provodi uglavnom van kuće ali ih većina (83 posto) ostaje u mjestu boravka, pokazalo je istraživanje koje je proveo Centar za istraživanje tržišta GfK Hrvatska u suradnji s portalom Vikend planer
On-Line anketa na uzorku od 306 ispitanika, reprezentativnom za internetske korisnike, pokazala je da se vikend najčešće provodi s obitelji (45 posto), a potom s partnerom (27 posto) ili s prijateljima (24 posto).
Vikend izvan kuće češće nego sve ostale dobne skupine provode najmlađi ali i najstariji ispitanici. Čak 70 posto ispitanih u dobi od 15 do 24 godina i 80 posto od 55 do 64 godina češće provodi vikend vani nego u kući.
Istraživanje je pokazalo da 36 posto ispitanika vikend najčešće provodi u društvu obitelji ili partnera u kući, 35 posto odmara kući uz televiziju, novine, knjigu ili računalo, dok ih 28 posto vikend provodi na kavi s prijateljima. Četvrtina ispitanih odlazi na druženja s prijateljima vani i u večernje izlaske.
Vikend nije isključivo rezerviran za odmor i zabavu jer ga 18 posto ispitanih koristi za obavljanje kućanskih poslova. Isto toliko vikend voli provesti u prirodi, a preko 10 posto ispitanih vikende provodi u posjetama rodbini, učeći ili radeći, uz rekreaciju ili na rođendanima i roštiljadama.
Kad je riječ o spolu, žene češće obavljaju kućanske poslove, odlaze u prirodu, kupuju iz užitka ili se druže s kućnim ljubimcem, dok se muškarci bave sportom, roštiljadama, kućnim druženjima s prijateljima i odlascima na tržnicu.
Vikend na kavama s prijateljima najkarakterističniji je za ispitanike iz Dalmacije (40 posto), a obavljanje kućanskih poslova za ispitanike iz Slavonije (29 posto) te Like, Korduna i Banovine (41 posto). Posjeti rodbini (25 posto) i kućna druženja (34 posto) učestali su u Slavoniji, rođendani i roštiljade češće se upražnjavaju u sjevernoj Hrvatskoj (22 posto) nego u drugim regijama, a šoping iz užitka najtipičniji je za ispitanike iz Zagreba i okolice (13 posto).
Za gotovo 30 posto ispitanih idealan vikend je kombinacija rekreacije, zabave i odmora. Po 19 posto ih se odlučuje za odlazak na izlet u dobrom društvu ili za kombinaciju jutarnje kave na sunčanoj terasi, šetnje uz more i romantične večere. Vikend s obitelji ili partnerom najradije provodi 11 posto ispitanih bez obzira gdje i kako.
Pet posto ispitanih idealan vikend smatra tri dana provesti kod kuće u krevetu bez ikakvih obveza.
Istraživanje je pokazalo da hrvatski građani ipak vole kretanje, dinamiku i aktivnije provođenje slobodnog vremena. (H)
Povezani članci
24.06.08
Korisne informacije
GfK: Najmanje slobodnog vremena za obitelj i prijatelje
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.