23.05.2007.
Međunarodno predstavljanje nove kolekcije Gorenje Ora-Ïto u Istanbulu
Gorenje je s današnjim predstavljanjem nove kolekcije kućanskih aparata Gorenje Ora-Ïto u Istanbulu obilježilo i ulazak na tursko tržište
Kolekciju kućanskih aparata zajednički su predstavili predsjednik Uprave Gorenja Franjo Bobinac i njen dizajner Ora-Ïto. Međunarodnim predstavljanjem i lansiranjem nove kolekcije u Istanbulu obilježen je i nedavni osnutak tvrtke kćeri u Turskoj Gorenje Istanbul Ltd.
Gala događaj je vodila popularna turska voditeljica Eylem Şenkal, koja je prije tri godine vodila i finalni izbor za pjesmu Eurovizije.
U kolekciji Gorenje Ora-Ïto združena je tehnologija i kakvoća Gorenja s dizajnerskim talentom svjetski priznatog vrhunskog dizajnera mlade generacije. Kolekciju čini serija rashladno-zamrzivačkih aparata, multifunkcionalnih pećnica, staklokeramičkih i indukcijskih ploča za kuhanje, odzračnih napa i dekorativnih ploča za perilice posuđa i mikrovalne pećnice.
Aparati su prepoznatljivi po usklađenom izgledu prednjih strana koje su u cijelosti prekrivene crnim staklom i ručkama od četkanog aluminija u prirodnoj ili crnoj izvedbi. Gorenje tom linijom pristupa prvenstveno trendovski usmjerenim urbanim potrošačima koji žele u svojoj kuhinji kvalitetne proizvode s vrhunskim i prepoznatljivim dizajnom a po još dostupnoj cijeni.
Suradnja Gorenja s najmlađom svjetskom zvijezdom industrijskog dizajna Ora-Ïtom, koji svoj dizajnerski stil naziva simplexity – spajanje jednostavnosti i kompleksnosti, predstavlja novi trend u opremanju kuhinja budućnosti.
»Kada je sve suvišno uklonjeno, ostaje samo pročišćena bit. Tako je Ora-Ïto iz jednostavnih oblika, koji nas okružuju, stvorio sliku futurističke kuhinje za danas, sutra, prekosutra,« rekao je predsjednik uprave Gorenja Franjo Bobinac.
|
Ora-Ïto o suradnji s Gorenjem kaže: »Iskoristili smo izuzetnu priliku, udružili talente i zajedno stvorili kolekciju aparata i futurističku kuhinju koja predstavlja prekretnicu u povijesti dizajniranja kuhinja. Uvjeren sam da ti aparati već danas predstavljajo klasiku sutrašnjih kuhinja.«
Gorenjeva 1001 bajkovita noć u Istanbulu protekla je u raskošnoj Palači Çiragan na Bosporu, kamo su se gosti kao nekada sultani dovezli brodom. Događanje je započelo pravom otomanskom ceremonijom koju je učinio raskošnijom još i nastup tradicionalnog turskog vojničkog orkestra Greta Mehter.
Slijedilo je svečano otkrivanje nove kolekcije aparata Gorenje Ora-Ïto a službeni dio predstave zaključen je spektaklom svjetski poznate turske plesne skupine Fire of Anatolia koja je jezikom vrhunskog plesa, glazbe, akrobacija i drugih scenskih umjetnosti oduševila pripovijetkom o anatolskoj mitologiji i povijesti. 1001 bajkovita noć Gorenja u Istanbulu zaključena je zabavom u turskom stilu u oba negdašnja hamama koju su uz glazbenu kulisu obogatile i vrhunske artističke izvedbe.
Istanbul, bogati kulturno-povijesni grad na vratima Europe , koji je ove godine primio laskavi naziv Najbolji grad prema izboru revije Wallpaper, jednako kao i Gorenje, postaje sve više odredište prepoznatljivo po modi, umjetnosti i dizajnu koja ih je te večeri povezali.
Sljedeći dan su gosti Gorenja u pratnji lokalnih vodiča razgledali i neke najvažnije znamenitosti Istanbula među kojima treba posebno spomenuti »galeriju na otvorenom« na Trgu Şişli, koja je tamo izrasla takoreći preko noći. Radi se o unikatnoj futuristikoj kuhinji u kojoj su izloženi trendovski kućanski aparati iz nove kolekcije Gorenje Ora-Ïto.
U jedinstvenoj futurističkoj kuhinji goste je pozdravila i ambasadorica slovenskih ljepotica, aktualna miss Slovenije Iris Mulej. Zanimljiva futuristička kuhinja Gorenje Ora-Ïto sa svim aparatima će već za nekoliko dana nastaviti put do drugih europskih prijestolnica.
Do sada je nova kolekcija iz Gorenja predstavljena u Makedoniji na sajmu Mebel, u Slovačkoj u okviru sajma NITRA, u Velikoj Britaniji na sajmu Homebuilding & Renovating Show u Birminghamu, u Njemačkoj u Hamburgu na predstavi Design Talk More 2007, u Moskvi u okviru Ruskoga tjedna mode, u Ateni u okviru predstave Slovenski dani u Grčkoj, prije nekoliko dana još i u Srbiji u Beogradu u okviru Beogradskog dizajnerskog tjedna gdje je prvi puta u središtu Beograda na Terazijama bila predstavljena unikatna futuristička kuhinja Gorenje Ora-Ïto.
Najnovija kolekcija Gorenje bila je posvuda primljena s oduševljenjem, a u Beogradu je posebno oduševila i privukla poglede Gorenjeva futuristička kuhinja od naprednog kompozitnog materijala u snježno bijeloj boji u kojoj su još bolje došli do izražaja blještavo crni aparati iz nove kolekcije.
|
Gorenje namjerava u Turskoj izgraditi stabilnu prodajno-distribucijsku mrežu uspostavljanjem visoke kakvoće i prestiža dizajnerski i tehnološki naprednog robnog znaka Gorenje sa svim postprodajnim aktivnostima kao što su osiguranje servisa i dobava rezervnih dijelova. Robni znak Gorenje je širom Europe cijenjen i prepoznatljiv po visokoj tehnologiji i vrhunskom dizajnu. Poduzeće Gorenje je poznato po inovativnosti i suvremenom dizajnu koja izvire iz poštovanja vrijednosti doma i obitelji, s brojnim inovativnim i praktičnim rješenjima, sačinjenima po mjeri suvremenog korisnika.
Gorenje Tursku ocjenjuje kao državu koja doživljava brzo rastući ekonomski razvoj i rast dohotka dvoznamenkastim indeksom. Turska je naime država sa 75 milijuna stanovnika i u europskom mjerilu je s 3-postotnim demografskim rastom i prosječnom starosti od 25 godina skoro iznimka. Nove generacije Turaka se sve više zanimaju za prestiž, kakvoću i pouzdanu postprodajnu podršku.
I upravo tu Gorenje vidi odlučujuću konkurentsku priliku. Veliki potencijal potvrđuju i činjenice da je na turskom tržištu 20-godišnji cjenovni monopol krojila jedino domaća ponuda, da je tržište do 1985. bilo zatvoreno za stranu konkurenciju kao i činjenica da je generacija rođena nakon liberalizacije tržišta danas ekonomski samostalna i željna svježih prilika.
Turska je tržište koje otvara mnoge prilike stranim ulagačima. Njen strateški pogled na življenje i otvorenost globalizacijskim tokovom približava ju i Evropskoj uniji. Letimični pregled razvoja tržišta potvrđuje neprestani rast usprkos svim krizama koje država bilježi od 90-tih godina do danas.
Neprestani ekonomski rast je također i vodeće mjerilo za ponudbenu listu dok je njegova posljedica i rast urbanog stanovništva i brojnih velikih gradnji i investicija koje se trenutno odvijaju. Približavanje Turske Europskoj uniji, njenoj carinskoj uniji a time još i njena veća otvorenost, može u Turskoj u budućnosti generirati brojne pozitivne promjene.
|
|
|
|