Međunarodno poslovanje
Seniko studio
Tvrtke i tržišta
09.11.2016. Henkel u trećem kvartalu nastavlja s dobrom poslovnom izvedbom
  • Prodaja na 4,748 milijardi eura: organska +2,8% (nominalna: +3,4%)
  • Rast prodaje na tržištima u razvoju: organska +6,7%
  • Operativna dobit* povećana za 7,6% na 837 milijuna eura
  • Vrlo snažan porast EBIT marže*: +70 osnovnih bodova na 17,6%
  • Zarada po preferencijalnoj dionici* (EPS): porast za 9,2% na 1,42 eura


Düsseldorf/Zagreb – „Henkel u trećem kvartalu nastavlja sa snažnom poslovnom izvedbom. Prodaja, prilagođeni EBIT i prilagođena zarada po preferencijalnoj dionici dosegnule su dosad najvišu razinu. Uspješan razvoj i visoku razinu zarade omogućila su sva tri poslovna sektora i velika predanost našeg globalnog tima,“ izjavio je glavni izvršni direktor tvrtke Henkela Hans Van Bylen.

„U trećem kvartalu uspješno smo zaključili akviziciju tvrtke Sun Product i osigurali njeno financiranje po povoljnim uvjetima. Ovo je druga najveća transakcija u tvrtkinoj povijesti s kojom je Henkel došao na drugu poziciju na američkom tržištu proizvoda za pranje rublja, uključivši niz atraktivnih i etabliranih robnih marki u naš portfelj. Ponosni i sretni što možemo poželjeti dobrodošlicu zaposlenicima tvrtke Sun u Henkel, sada ćemo se usmjeriti na uspješnu integraciju u našu poslovnu jedinicu Proizvoda za pranje i čišćenje u domaćinstvu u Sjevernoj Americi.
Osvrnuvši se na tekuću fiskalnu godinu, Hans Van Bylen je rekao: „Očekujemo da će cjelokupno tržišno okruženje ostati izazovno i nesigurno do kraja 2016. godine. Kako bismo ostvarili naše ambiciozne ciljeve ostat ćemo usmjereni na korištenje uspjeha naših robnih marki, vodećih pozicija na tržištu te snažnih mogućnosti inovacije.”

Potvrđene smjernice za 2016.

Henkel je potvrdio očekivanja za tekuću fiskalnu godinu: „Za cjelokupnu fiskalnu 2016. godinu očekujemo rast organske prodaje od 2 do 4 posto. Očekujemo da će se naša prilagođena EBIT marža povećati za više od 16,5 posto a prilagođena zarada po preferencijalnoj dionici rasti između 8 i 11 posto,“ rekao je Hans Van Bylen.

Prodaja i dobit u trećem kvartalu 2016.
U trećem kvartalu 2016. godine prodaja tvrtke Henkel dosegnula je dosad najvišu razinu. Prodaja je rasla za 3,4 posto na 4,748 milijarde eura. Prodaju su potaknuli snažan organski razvoj kao i akvizicije. Rast organske prodaje – tj. rast prilagođen tečaju i akvizicijama/deinvestiranju – iznosio je 2,8 posto. Prilagođena negativnom utjecaju tečaja od 3,3 posto, prodaja je porasla za 6,7 posto.

Organski rast prodaje omogućila je dobra izvedba svih poslovnih sektora. Poslovni sektor Proizvoda za pranje i čišćenje u domaćinstvu ostvario je rast organske prodaje od 4,0 posto. Poslovni sektor Beauty Care ostvario je poboljšanje na području organske prodaje od 2,6 posto. Poslovni sektor Ljepila i tehnologije ostvario je rast organske prodaje od 2,5 posto.

Povezani članci
12.08.16 Tvrtke i tržišta
Henkel bilježi dobre poslovne rezultate u drugom kvartalu
20.05.16 Tvrtke i tržišta
Henkel izvijestio o dobrim rezultatima prodaje i dobiti u prvom kvartalu
26.01.16 Tvrtke i tržišta
Tvrtka Henkel dobila tri nova priznanja za uspjeh na području održivosti
12.08.15 Tvrtke i tržišta
Henkel zabilježio dobru izvedbu u drugom kvartalu
08.05.15 Tvrtke i tržišta
Henkel povećao dobit, upozorio na teško poslovanje u istočnoj Europi
11.11.14 Tvrtke i tržišta
Henkel povećao dobit za 3,1 posto
09.05.14 Tvrtke i tržišta
Henkel dobro započeo 2014. godinu
25.02.14 DOP
Pokretanje rješenja za održivi razvoj
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa