Međunarodno poslovanje
Seniko studio
Tvrtke i tržišta
02.11.2016. Podravkini proizvodi ostvaruju odlične rezultate na Halal tržištu
Vegeta, Lino pillows i Lino lada te Kviki snack i Ajvar ostvaruju odlične rezultate na Halal tržištu te uz ostale proizvode iz Halalom certificiranog asortimana ostvaruju kontinuiran rast i udvostručuju prodajne rezultate.
Predsjednica Republike Hrvatske Kolinda Grabar-Kitarović, u srijedu je, 2. studenog, svečano otvorila World Halal Day, najveći ovogodišnji događaj u svijetu o halal tržištu, turizmu i islamskom bankarstvu koji se do 4. studenog održava u Opatiji.
Predsjednik Uprave Podravke Zvonimir Mršić sudjelovao je u panelu „Halal Market – New Global Trend“ koji se održao tijekom World Halal Day Croatia koji se u organizaciji Centra za certificiranje halal kvalitete pri Islamskoj zajednici u Hrvatskoj održava u Opatiji od 2. do 4. studenog 2016. Uz paneliste Rafia Uddin Shikoh-Dinarstandarda iz Ujedinjenih Arapskih Emirata, Marca Deschamp-Halal Cluba iz Belgije, Ahmeta Karabaya, ministra gospodarstva Turske, Alia Fazelia, predsjednika poduzetničke komore Irana i Muhammada Munira Chadrya, predsjednika IFANCA-e iz SAD-a, razgovarao je o potencijalima i trendovima sve brže rastućeg tržišta.

Ovom prilikom, predsjednik Uprave Podravke Zvonimir Mršić istaknuo je: „Podravka već jest domaći lider s Halalom certificiranim proizvodima kojih ima čak 130, gdje zadržavamo tu poziciju. Želja nam je povećati izvozno tržište koje smo prepoznali kao globalno rastuće. 2014. godine Podravka je otvorila i svoju tvrtku u Dubaiu kako bi se približili kupcima s našim asortimanom. Broj potrošača na ciljanim tržištima koji traže halal proizvode je u porastu, što otvara velike mogućnosti za rast i naš je cilj da za 5 godina prihod od ovih proizvoda čini 10% ukupnih prihoda.”
Vrijednost globalnog halal tržišta procijenjena na oko 2 trilijuna američkih dolara. Prepoznavši potencijale tog tržišta i prednosti koje certifikacija proizvodnje i proizvoda donosi kompaniji, Podravka je još 2014. godine dobila Halal certifikate za svoje 4 tvornice: Vegeta juhe, Dječja hrana i kremni namazi, Voće i Kalnik te za ukupno 130 svojih proizvoda. Iste godine je uspostavila poslovanje u Ujedinjenim Arapskim Emiratima otvorivši Podravka Gulf u Jebel Ali Free Zoni u Dubaiju odakle pokriva tržišta Maroka, Egipta, Turske, Jordana, Iraka, Saudijske Arabije, Katara, Kuvajta, Jemena i Ujedinjenih Arapskih Emirata.

U toj su regiji najpopularniji Vegeta univerzalni dodatak jelima, Lino proizvodi: Lino pillows i Lino Lada, Kviki snack i Ajvar. Kao novi igrač, u gotovo tek dvije godine postojanja na tom tržištu Podravka bilježi kontinuiran rast udvostručujući prodajne rezultate, u kratkom razdoblju je ostvarila prepoznatljivost u B2B odnosima, a kontinuirano radi na povećanju prepoznatljivosti među generalnom potrošačkom populacijom. Ovo tržište, kao i svako, ima svoje specifičnosti od kojih se značajno ističe velika polariziranost tržišta između korisnika visokog tržišnog standarda i tržišta nižeg životnog standarda koje ima velike volumne kapacitete.

Podravka i ovdje kontinuirano provodi istraživanja o potrebama i preferencijama potrošača te se prilagođava potrebama lokalnog tržišta prilagodbom komunikacijskih poruka i asortimana. Na primjer, dvije nove juhe – krem juha od crvene leće i juha od luka razvijene su nakon serije testova u Dubajiu, dok se recepture pojedinih proizvoda prilagođavaju zahtjevima tržišta.

I na ovom tržištu prisutni su trendovi povećanja konzumacije hrane izvan obiteljskog doma, traženje praktičnih rješenja za prehranu i pripremu hrane, visoka razina svijesti u blagotvornom učinku hrane na zdravlje, posebna briga o specifičnim funkcionalnim aspektima koje prehrambeni proizvod treba zadovoljiti, kao i razvoj uskih segmenata tržišta i personalizirane ponude. Konkurencija je sve aktivnija i prisutnija te potrošači imaju pristup velikom broju različitih proizvoda iz svake kategorije. Podravka uspješno odgovara tim trendovima brzo prilagođavajući svoje poslovne modele potrošačima, ciljanom auditoriju i trgovačkim partnerima, zadržavajući u korijenu temeljne vrijednosti.

Povezani članci
03.11.16 DOP
Podravka zaposlila novu generaciju visokoobrazovanih pripravnika
02.11.16 Tvrtke i tržišta
Dukat ostvario 89,3 milijuna kuna neto dobiti
19.10.16 Tvrtke i tržišta
Podravka predstavila novi segment poslovanja Food Solution
29.09.16 HGK
Akcija Kupujmo hrvatsko okupila 300 proizvođača
26.09.16 Financije i gospodarstvo
Podravka ostvaruje rekorde u preradi povrća u tvornici Kalnik
19.09.16 DOP
Podravki priznanje za najbolje Odnose s investitorima u Srednjoj i Istočnoj Europi
06.09.16 Tvrtke i tržišta
Podravka s EBRD-om i četiri poslovne banke potpisala kredit s najpovoljnijim uvjetima u regiji
31.08.16 Zaposlenost / plaće
Podravka ponovno zapošljava mlade visokoobrazovane ljude
29.07.16 Promocije
Obilježen „Dan rajčice“ u Umagu
25.07.16 Tvrtke i tržišta
Podravka u suradnji s Adriatic Grupom jača plasman svojih proizvoda u regiji Europa
22.07.16 Tvrtke i tržišta
Grupa Podravka ostvarila rast prihoda i neto dobiti
04.07.16 Tvrtke i tržišta
Uvijek sa srcem – Koprivničko križevačka županija i Podravka u Pečuhu
26.04.16 Strateški savezi
Atlantic grupa zainteresirana za Podravku
29.01.16 DOP
Međimurski osnovci u svojim školama žele zdrave obroke
20.01.16 Strateški savezi
Podravka istiskuje manjinske dioničare Žita
19.12.15 Promocije
Podravka časti inspiracijom
11.12.15 DOP
Varaždinski osnovci glasali za Zdravi odmor s Lukom Nižetićem
11.11.15 Karijere
Zapošljavanje mladih Podravka Grupe
01.07.15 Vijesti
Povoljan utjecaj hrane na zdravlje – trend u porastu
13.11.12 Tvrtke i tržišta
Vindija dobila košer certifikate
18.09.12 Tvrtke i tržišta
Mirni Rovinj dodijeljen Halal certifikat
07.06.12 Brandovi
Riječkoj tjestenini potvrđena HALAL kvaliteta
28.03.12 Financije i gospodarstvo
Sporazum Hrvatsko-katarske udruge i Centra za certificiranje halal kvalitete
19.01.11 Financije i gospodarstvo
HBOR potpisao suradnju s arapskom bankom ABC
18.11.09 Prehrambeni proizvodi
Nestle: Globalno halal tržište vrijedno 634 mlrd dolara
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa