Trgovina
Seniko studio
Promocije
22.09.2016. Kreativni tim TBWA Zagreb osmislio rođendansku kampanju za Anamaria kavu
Anamaria kava koja ove godine slavi 25 godina postojanja, ukazala je povjerenje kreativnom timu TBWA Zagreb za osmišljanje kreativne rođendanske kampanje. Kampanjom koja je upravo krenula nastavljena je uspješna suradnja dvije tvrtke koja je započeta prije 2 godine. Osnovna ideja kampanje počiva na činjenici da svi piju kavu, no oni koji u tome zaista uživaju piju Anamariu. I to već 25 godina. Upravo iz toga izvire i krovni slogan kampanje: Anamaria - moja šalica puna užitka.

Senad Mehdin, generalni direktor TBWA Zagreb istaknuo je: „Premda su nam sve kampanje jednako važne, neobično nam je drago pomoći klijentu u obilježavanju važnog jubileja kao što je četvrt stoljeća postojanja. Stoga smo s posebnim žarom prionuli na osmišljanje kreativne kampanje za koju smo uvjereni da će pomoći u daljnjem pozicioniranju Anamarije na tržištu kave u Hrvatskoj.
Osnovna ideja kampanje počiva na činjenici da svi piju kavu, dok oni koji u tom činu zaista uživaju piju Anamariju. I to već 25 godina. Na tim premisama je zasnovan i krovni slogan kampanje: Anamaria - moja šalica puna užitka. Kampanja se sastoji od reklamnog TV spota, radio spota te eventa zasnovanog na ležernom konceptu rođendanske proslave. U sklopu rođendanske kampanje Anamaria kava će sponzorirati emisiju Tvoje lice zvuči poznato i jutarnji program legendarnog Radija 101. Osmišljen je koncept koji kombinira objave o točnom vremenu (kao bitnu informaciju svakom tko se ujutro priprema za dnevne obveze) i konzumaciju jutarnje kave, kao dvije stvari koje simboliziraju jutarnju utrku s vremenom koja je svačija svakodnevica.

Emira Jakupović, voditeljica razvoja tvrtke Anamaria kava izjavila je: „Anamaria je prošla dug put od male obiteljske pržionice do prepoznatljivog brenda omiljenog u mnogim hrvatskim kućanstvima. Za taj uspjeh je osim ustrajnosti i kvalitetnog proizvoda zaslužno i pomno biranje partnera na svim područjima, pa tako i na području marketinga gdje vrlo plodno surađujemo s TBWA Zagreb. Vrlo smo uzbuđeni zbog lansiranja kampanje te smo sigurni da će nam osigurati dodatan uzlet potreban za novih 25 godina naše kompanije.

Povezani članci
23.03.16 Brandovi
Orbico novi distributer Lavazza kave za Hrvatsku
28.01.16 Prehrambeni proizvodi
Hoće li kava 2050. godine biti dostupna svima?
24.07.15 Vijesti iz svijeta
Lavazza kupuje francuskog proizvođača kave Carte Noire
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa