Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Potrošači
>>
Vijesti
Srijeda, 24.04.2024
Potrošači
Vijesti
Zakon o zaštiti potrošača
Udruge / portali
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Vijesti
29.06.2006.
Trgovina se treba pripremiti za ulazak diskontera na tržište
Hrvatska trgovina treba se pripremiti za ulazak diskontera na tržište, a smjer kojim bi trebalo ići je suradnja između proizvođača i supermarketa, kao što je primjerice učinjeno u Velikoj Britaniji u kojoj, za razliku od Njemačke, hard diskonti ne dominiraju tržištem.
Istaknuo je to izvršni direktor prodaje i marketinga Konzuma Darko Knez na danas održanoj sjednici Vijeća Udruženja trgovine pri Hrvatskoj gospodarskoj komori (HGK).
Glavna obilježja hard diskonta (Lidl, Aldi itd.) je da su to trgovine veličine od 700 do 1000 četvornih metara, smješteni su u blizini kupaca, vrlo su efikasni, imaju vrlo niske cijene i uglavnom privatne robne marke, pojasnio je Knez.
Osim što imaju dobru ponudu i niske cijene, efikasno su organizirani te je riječ o najefikasnijem formatu trgovina po ostvarenom prometu. Jedno od glavnih oružja hard diskonta je povoljna ponuda neprehrambenih proizvoda.
U nekim su zemljama, poput u Skandinaviji i Njemačkoj vrlo uspješni te dominiraju maloprodajom, dok su primjerice Italiji, Velikoj Britaniji i Grčkoj manje zastupljeni.
Ono što bi moglo otežati ulazak hard diskonta na hrvatsko tržište je to što je Hrvatska logistički složena, odnosno gusto naseljena, a i hrvatski kupci vole domaće brendove, rečeno je.
Na današnjem sastanku bilo je riječi i o uvođenju HAACP sustava u distributivnu trgovinu, a pomoćnica ministra gospodarstva Ema Culi govorila je o aktivnostima Ministarstva na području trgovine.
Istaknula je kako je novi zakon o trgovini u fazi slanja u redovnu Vladinu proceduru te kako je njegov glavni cilj omogućiti daljnji rast i razvoj trgovine.
Podsjetila je i kako se radi na izmjenama i dopunama zakona o zaštiti potrošača koji bi trebao biti upućen u Vladinu proceduru u četvrtom kvartalu ove godine.
Culi je kazala kako je trgovina djelatnost koja je važna za razvoj cjelokupnog gospodarstva te djelatnost u kojoj je prisutan kontinuiran rast zaposlenih.
Udio distributivne trgovine u BDP-u lani je bio 11,7 posto, u ukupnom broju registriranih poslovnih subjekata 38,6 posto, a u ukupnom broju zaposlenih 15,1 posto.(Hina)
Izvor: croatiabiz.com
Povezani članci
01.04.15
Trgovina na malo
Agrokor smislio strategiju protiv diskontera
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.