Info
Seniko studio
Statistika
08.06.2016. Barilla uz filozofiju “Dobro za vas, dobro za planet” bilježi godišnji rast prihoda od 2 posto
„Poslovni rezultati u 2015. potvrđuju učinkovitost strategije „Dobro za vas, dobro za planet“, kao jedini održivi način poslovanja, rekao je predsjednik, Guido Barilla.
Vodstvo Barille
Vodstvo Barille
Grupa Barilla, vodeći svjetski proizvođač tjestenine, predstavio je u Milanu poslovne rezultate za 2015. godinu, koja je bila ukupno pozitivna godina za grupu Barilla u pogledu ekonomskih podataka i ostvarenih rezultata na području održivog poslovanja.

„Usprkos teškom kontekstu, tvrtka nastavlja s proširenjem u inozemstvu i na tim tržištima posluje bolje od tržišnog prosjeka u Italiji. Obvezali smo se na rast na tržištima u razvoju koja se odlikuju velikom potrošnjom tjestenine, a željeli bismo iskoristiti i mogućnosti koje pruža naša ponuda pekarskih proizvoda. To činimo promicanjem ukusne, zdrave i zabavne prehrane, inspirirane mediteranskim životnim stilom“, istaknuo je prilikom predstavljanja rezultata Guido Barilla, predsjednik grupe Barilla.

Rast prihoda u 2015. godini

Prihodi grupe Barilla u 2015. godini povećani su na 3,383 milijuna eura, odnosno veći su za +2 posto neto na bazi učinka tečajnih razlika u usporedbi s 2014. godinom. Prihodi prije oporezivanja, porezi i amortizacija (EBITDA) prosječno su iznosili 13 posto prihoda, što je u skladu s prethodnom godinom (440 milijuna eura u 2015. u usporedbi s 427 milijuna u 2014. godini).

Tijekom 2015. godine investicijski rashodi grupe Barilla iznosili su oko 147 milijuna eura, odnosno 4 posto prihoda. Nastavljeno je smanjenje zaduženja grupe, pa je tako dug pao s 250 milijuna u 2014. na 170 milijuna eura u 2015. godini. Količina prodaje bila je stabilna u usporedbi s 2014. godinom.

U 2015. godini u Europi (osim Italije), prihodi grupe povećani su za +4 posto u usporedbi s prethodnom godinom. U istom razdoblju neto prihodi u području Sjeverne i Južne Amerike povećani su zahvaljujući doprinosu svih država u kojima grupa radi. U Sjedinjenim Državama rast je potakla tjestenina, također zahvaljujući uvođenju novih proizvoda kao što je „Pronto“ te konsolidaciji proizvoda u segmentima premium i „bez glutena“, koja je počela 2014. godine.

Povezani članci
22.02.13 Tvrtke i tržišta
Atlantic grupa: porast prihoda i profitabilnosti
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa