O marketingu
Seniko studio
Istraživanja
17.05.2016. Budućnost industrije osiguranja je i na Internetu
Allianz predstavio novu web platformu i mobilnu aplikaciju koje omogućavaju odabir, dizajniranje i ugovaranje polica s bilo kojeg mjesta i u bilo koje vrijeme
Boris Galić
Boris Galić
Allianz One nova je web platforma putem koje Allianz korisnicima od danas na jednome mjestu, online, omogućuje jednostavan odabir i dizajniranje individualizirane police osiguranja koja uključuje različite osiguravateljne proizvode.

Uz novu web platformu Allianz je lansirao i mobilnu aplikaciju m-Allianz koja omogućava jednostavan odabir i kupovinu polica osiguranja ali i niz korisnih fukcija kao što je SOS poziv.

Na ovaj inovativni iskorak na hrvatskome tržištu osiguranja Allianz se odlučio potaknut stalno rastućim brojem korisnika pametnih telefona u Hrvatskoj, kojih je prema posljednjem istraživanju Gfk među korisnicima mobilnih usluga više od 55 posto.

Allianz pažljivo prati promjene navika i životnih stilova među svojim klijentima te se prilagođava novim trendovima zbog čega je razvio i novu web platformu kako bi omogućio jednostavnije informiranje i odabir polica osiguranja putem Interneta.

Dok je online ugovaranje polica u Zapadnoj Europi već neko vrijeme najpopularniji način kupnje osiguranja, u Hrvatskoj se tek oko 0,7 posto polica sklapa na takav način, ali Allianz očekuje da će taj postotak ubrzano rasti zbog čega je i napravio nove iskorake na digitalnim platformama.

„Kroz Allianz One i m-Allianz nastavljamo proces digitalizacije našega cjelokupnog poslovanja s ciljem jednostavnijeg i kvalitetnijeg upoznavanja korisnika s osiguravateljnim proizvodima, ali i jednostavnijeg i bržeg ugovaranja polica te obrade odštetnih zahtjeva.

Allianz One platforma omogućava da na jednostavan način kreirate policu koja sadrži najoptimalnije proizvode osiguranja za vaše trenutačne životne potrebe.

Po odabiru individualizirane ponude na internetu klijent ugovaranje osiguranja završava u poslovnici ili sastankom s prodajnim zastupnikom na lokaciji koja najviše odgovara klijentu. Naime, istraživanja pokazuju da većina naših klijenata još uvijek samu kupovinu preferiran zaključiti na prodajnom mjestu.

Za one koji su već prihvatili naviku kupovanja putem novih digitalnih platformi tu mogućnost nudimo kroz mobilnu aplikaciju m-Allianz.

Aplikacije su najbrže rastući segment digitalnih platformi, a naša nudi čitav niz pogodnosti i korisnih funkcija“, izjavio je na predstavljaju platforme Boris Galić, predsjednik Uprave Allianza Zagreb.
Inovativan Allianz One koncept doživio je veliki uspjeh u Italiji, a Hrvatska je prva zemlja koja ga uvodi nakon Italije. Korisnik za sebe i svoju obitelj može birati između različitih osiguravateljnih rješenja poput osiguranja doma, automobila te životnog, putnog ili zdravstvenog osiguranja.

Nude mu se tri vrste gotovih paketa (Start, Bonus ili Optima) ili mogućnost sastavljanja individualnog paketa u kojem je svaki od segmenata moguće prilagoditi vlastitim potrebama. Sustav je vrlo pregledan i jednostavan za korištenje te odmah prikazuje individualni izračun.

Allianz je čitav proces ugovaranja osiguranja na internetu zaokružio uvođenjem besplatne mobilne aplikacije m-Allianz koja nudi i mogućnost kupovine proizvoda.

Izrada nove mobilne aplikacije za kupnju osiguranja Allianzu se prirodno nametnula kao najnovija potreba korisnika budući recentna istraživanja u Hrvatskoj poput The Digital Economy & Society Indexa (DESI) pokazuju da više od polovice ispitanika(54,7 posto) na svom pametnom telefonu imainstaliranu neku aplikaciju za kupovinu na Internetu.

Aplikacija m-Allianz nudi izračun cijene i ugovaranje više vrsta osiguranja (obvezno auto osiguranje; putno osiguranje; osiguranje imovine; osiguranje od privatne odgovornosti) bilo kada i bilo gdje, pristup portalu za klijente i sve informacije o vlastitim policama osiguranja i odštetnim zahtjevima te poziv za asistenciju putem SOS tipke u Hrvatskoj i inozemstvu.

Povezani članci
15.09.16 Osiguranja
Allianz pokrenuo Poduzetnički klub koji okuplja više od 200 malih poduzetnika u industriji osiguranja
18.03.16 Osiguranja
Allianz nastavio niz dobrih poslovnih godina
10.02.16 DOP
Allianz u suradnji s HPO-om organizirao komunikacijsku radionicu „Ususret Riju“
02.02.16 Osiguranja
Allianz zauzeo poziciju najvrjednijeg brenda osiguranja na globalnoj razini
14.01.16 Financije i gospodarstvo
Allianzov barometar rizika za 2016. godinu
30.11.15 Financije i gospodarstvo
Ravnoteža između rasta, kvalitete života i zaštite klime izazov je megagradova budućnosti
24.11.15 Osiguranja
Novi smjer životnih osiguranja – Allianz Prospekt
06.11.15 Osiguranja
Allianz na putu prema ostvarenju godišnjih ciljeva
12.09.15 Osiguranja
Proslavljena 125. obljetnica Allianza
08.09.15 Osiguranja
Allianz uveo mobilne zastupnike i omogućio sklapanje police gdje god se nalazili
11.08.15 Osiguranja
Allianz Zagreb: rast premijskih prihoda
12.05.15 Osiguranja
Allianz snažno započeo 2015. godinu
21.04.15 Osiguranja
Allianz u 2014. godini nadvladao nepovoljno okruženje u srednjoj i istočnoj Europi
19.03.15 Osiguranja
Allianz nastavio uspješan niz, rastao i u 2014.
26.02.15 Tvrtke i tržišta
Allianz nastavlja bilježiti rast prihoda i dobiti
23.02.15 DOP
HPO i Allianz organizirali Parolimpijski školski dan u Gunji. Allianz donirao podiznu platformu za pristup učenika s teškoćama u razvoju.
05.02.15 Korisne informacije
Demografske promjene zahtijevaju modernu reakciju
04.02.15 Osiguranja
Allianz obilježava 125. obljetnicu
07.11.14 Osiguranja
Allianz povećao dobit u trećem tromjesečju, potvrdio godišnju prognozu
08.08.14 Osiguranja
Allianz povećao dobit i prihode; Pimco i dalje muče problemi
27.02.14 Osiguranja
Allianz povećao dobit u 2013.
03.12.13 Osiguranja
Allianz spustio cijene obveznog autoosiguranja
29.01.13 Ekologija
Okoliš i biznis: Tri koraka do sreće
27.12.12 Osiguranja
HUO: bruto premija osiguravatelja 8,2 milijardi kuna
09.11.12 Osiguranja
Allianz s većom dobiti i prihodima u trećem tromjesečju
25.09.12 Vijesti
Ivica Mudrinić novi predsjednik HUP-a
03.08.12 Osiguranja
Neto dobit Allianza u drugom kvartalu porasla 23,2%
19.06.12 Osiguranja
Premija osiguravatelja pala za 350 mil. kuna
03.05.12 Osiguranja
Allianz Zagreb: Dobar početak vrlo teške 2012.
11.04.12 Trgovina na malo
Nema prodaje Mercatora dok Debeljak ne ode
30.03.12 Trgovina na malo
Boris Galić ušao u NO Mercatora
21.02.12 Osiguranja
Allianz u 2011. sa 119,5 milijuna kuna bruto dobiti
15.11.11 Osiguranja
Allianz: Operativna dobit za prvih 9 mjeseci 5,86 mlrd eura
11.11.11 Osiguranja
Pad dobiti Allianza zbog Grčke
21.10.11 Osiguranja
Bruto dobit Allianza Zagreb porasla na 86,7 mil. kuna
10.08.11 Osiguranja
Pad ukupnih prihoda Allianz Grupe
21.07.11 Osiguranja
Bruto dobit Allianza Zagreb porasla na 60,6 mil. kuna
15.06.11 Osiguranja
Allianz: Osiguranje od otkaza uz policu auto-odgovornosti
25.05.11 Seminari, konferencije
Bez primjerenog osiguranja čak 90% malih poduzetnika
24.02.11 Osiguranja
Dobit Allianza u 2010. porasla 20 posto
11.11.10 Osiguranja
Bruto dobit Allianza 78,4 mil. kuna
10.11.10 Osiguranja
Dobit Allianza u trećem tromjesečju pala na 1,27 mlrd eura
06.08.10 Osiguranja
Neto dobit Allianza 2,57 mlrd eura u prvom polugodištu
12.05.10 Osiguranja
Neto dobit Allianza u prvom kvartalu 1,6 mlrd eura
06.05.10 Osiguranja
Rast prihoda Allianza 8 posto
13.04.10 Osiguranja
Premijski prihod Allianza 986,2 mil. kuna
25.02.10 Osiguranja
Lani Allianz ponovno poslovao s dobiti
09.11.09 Osiguranja
Kvartalna dobit Allianza 1,32 mlrd eura
07.08.09 Osiguranja
Rast kvartalne dobiti Allianza 21 posto
21.07.09 Osiguranja
Unatoč padu prihoda Allianz posluje s dobiti
29.06.09 Osiguranja
Allianz isplaćuje štete u roku od 5 dana
13.05.09 Osiguranja
Dobit Allianza pala 97 posto
30.04.09 Osiguranja
Allianz: Kvartalna dobit pala za 40 posto
16.04.09 Osiguranja
Allianz: Rast klasičnih životnih osiguranja, pad bankoosiguranja
19.11.08 Karijere
Jelena Vojvoda nova direktorica Sektora marketinga u Allianzu
10.11.08 Osiguranja
Allianz ostvario 2 mlrd eura gubitka
06.10.08 Osiguranja
Allianz ulaže 2,5 milijarde dolara u američki Hartford
01.09.08 Vijesti iz svijeta
Commerzbank blizu dogovora o preuzimanju Dresdner Banke
24.07.08 Osiguranja
Premijski prihod Allianza 597,9 mil. kuna
09.05.08 Osiguranja
Pad dobiti Allianza radi 513 milijuna eura gubitka Dresdner banke
29.04.08 Vijesti iz svijeta
Allianz: Pad kvartalne dobiti 66%
17.04.08 Osiguranja
Kvartalna premija Allianza porasla 10,9 posto
28.03.08 Osiguranja
Njemački osiguravatelj Allianz planira veliko bankarsko udruživanje
20.03.08 Osiguranja
Allianz: Financijski ciljevi za ovu i iduću godinu teže ostvarivi
21.02.08 Osiguranja
Allianz povećao dobit na 8 mlrd eura
13.02.08 Osiguranja
Allianz prvi kreće s liberalizacijom tržišta autoosiguranja
25.01.08 Osiguranja
Allianz u 2007. ostvario ciljanu dobit
09.11.07 Osiguranja
Kvartalna neto dobit Allianza porasla 21 posto
26.10.07 Osiguranja
Ukupni premijski prihod Allianza 775,2 milijuna kuna
24.07.07 Osiguranja
Allianz: Premijski prihod u prvom polugodištu 547,7 mil. kuna
07.05.07 Osiguranja
Bruto dobit Allianza porasla na 28 milijuna kuna u prvom kvartalu
21.03.07 Osiguranja
Allianz potisnuo CO s prvog mjesta u životnim osiguranjima
26.02.07 Osiguranja
Šef Allianz-a razmatra mogućnost formiranja banke
22.02.07 Osiguranja
Allianz: ukupni prihodi 101,1 milijardu eura u 2006.
08.02.07 Financije i gospodarstvo
Allianzova dobit u 2006. godini 53,1 mil. kuna, tržišni udio 10,7%
23.10.06 Osiguranja
Premija osiguravatelja u rujnu povećana 10,7 posto
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa