Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
O marketingu
>>
Osnove marketinga
Četvrtak, 28.03.2024
O marketingu
Osnove marketinga
Brandovi
Istraživanja
Odnosi s javnošću
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Osnove marketinga
13.05.2016.
Digitalni marketing ključ je ostvarenja potencijala hrvatskih tvrtki
Jasna Suhadolc je, u organizaciji DOBA Fakulteta, održala besplatno predavanje u Zagrebu o važnosti digitalnog marketinga za poslovanje svake tvrtke i organizacije
Jučer je u Zagrebu održano besplatno predavanje Jasne Suhadolc, stručnjakinje za digitalni marketing, pod nazivom «Digitalni sadržajni marketing = trend i prilika za poduzeća», a u organizaciji DOBA Fakulteta. Digitalni marketing je termin s kojim se sve više susrećemo te je danas jedan od najvažnijih faktora uspjeha svakog poduzeća, bez obzira njegovu veličinu, djelatnost i lokaciju.
Ova vrsta marketinga nije više pitanje izbora, već apsolutna potreba za svako poslovanje. Upravo zato su se na predavanje Jasne Suhadolc odazvali mnogi Zagrepčani koji su imali priliku naučiti kako koristiti moderne tehnologije za unaprjeđenje poslovanja, koje su potrebe lokalnog i globalnog tržišta te koji su trendovi ponašanja potrošača.
U svom je predavanju, Jasna Suhadolc, direktorica agencije Virtua PR iz Slovenije s 15 godina iskustva u području digitalnih odnosa s javnošću, objasnila zašto je digitalni marketing pametna investicija i učinkoviti marketinški kanal koji može pomoći svakoj tvrtki da ostvari svoj potencijal i da napreduje. “Marketing se promijenio. Kao potrošači postali smo sve zahtjevniji, imamo pristup informacijama i komuniciramo međusobno. Zato je nužno da se tvrtke obraćaju svojim postojećim i potencijalnim kupcima sadržajima koji ih u određenom trenutku zanimaju. Naime, kupci imaju različite potrebe u različitim fazama kupovnog puta”, rekla je Jasna Suhadolc.
U zanimljivom i interaktivnom predavanju govorilo se o načinima stvaranja sadržaja koji zanimaju kupce, o razlici između tradicionalnog marketinga i novih trendova privlačenja kupaca putem stvaranja korisnih sadržaja te o primjerima uspješnih slučajeva korištenja digitalnog marketinga.
«Digitalni marketing postoji kako bi stvorio, ojačao i održao vezu između tvrtke i korisnika njezinih proizvoda i usluga, a prema odazivu na predavanje, vidljivo je da su moć i važnost digitalnog marketinga prepoznale mnoge hrvatske tvrtke, ali i pojedinci koji se žele usavršavati na tom području te tako konkurirati na tržištu rada», zaključila je Jasna Suhadolc.
Povezani članci
01.03.16
Izvoz
Marić: glavna odgovornost na prihodovnoj strani proračuna
26.10.15
Izvoz
Hrvatski izvoznici slabo koriste digitalni marketing
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.