O marketingu
Seniko studio
Brandovi
11.05.2016. Počela je Žujina nogometna euforija
U kultnoj pivnici Zagrebačke pivovare Pivani premijerno predstavljen Žujin nogometni spot Srce kojem nema ravna te su se zabijali virtualni golovi u jedinstvenom digitalnom ogledu s vratarom hrvatske reprezentacije Danijelom Subašićem.
Goran Bogdan, Almir Okanović, Goran Radiša, Matko Radovčić i Filip Brkić
Goran Bogdan, Almir Okanović, Goran Radiša, Matko Radovčić i Filip Brkić
Točno mjesec dana dijeli nas od prvog okršaja hrvatske reprezentacije na velikom nogometnom spektaklu u Francuskoj. Kako bismo se što bolje pripremili za prvi zvižduk suca u Parizu pobrinula se Žuja, koja je prigodnim nogometnim druženjem u kultnoj pivnici Pivani započela svoju nogometnu kampanju.

Prisutni su imali priliku premijerno pogledati novi Žujin TV spot „Srce kojem nema ravna“, u kojem su sudjelovale nogometne zvijezde Darijo Srna, Alen Halilović, Ivan Perišić, Danijel Subašić, Milan Badelj i Mateo Kovačić.

Predstavnici medija i ostali uzvanici imali su i posebnu priliku zabijati virtualne golove u jedinstvenom digitalnom ogledu s vratarom hrvatske reprezentacije Danijelom Subašićem i tim simboličnim pogotkom u gol započeli Žujinu nogometnu kampanju.

Goran Radiša, brand manager Ožujskog piva, tim je povodom predstavio aktivnosti koje će Žuja provoditi tijekom nadolazećeg prvenstva: „Ožujsko pivo tradicionalno prati hrvatsku nogometnu reprezentaciju i uvijek je potpora nogometu. Posebno vodimo brigu i o vjernim nogometnim navijačima osiguravajući im dobru zabavu, pa smo tako za nadolazeće prvenstvo pripremili niz digitalnih poslastica putem kojih će svi imati jedinstvenu priliku osjetiti pravu nogometnu atmosferu. Vjerujemo da će aktivnosti koje smo pripremili kao i novi TV spot „Srce kojem nema ravna“ zagrijati srca svih vjernih navijača i da ćemo svi spremno dočekati naše Vatrene na prvom okršaju u Francuskoj.“

Da bi nogometni osjećaj bio potpun, pobrinuli su se i Zaprešić boys, koji su u Pivani predstavili svoju novu pjesmu „Pratim put“ koja će pratiti naše navijače i nogometaše tijekom cijelog boravka u Francuskoj.

Kada 12. lipnja Vatreni istrče na teren, Žuja će zajedno s navijačima biti uz naše nogometaše putem svih društvenih mreža i javnim gledanjem utakmica.

Povezani članci
09.05.14 Tvrtke i tržišta
Žuja oduševila svijet nogometnim spotom
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa