20.04.2016.
Na Jadranskom sajmu u Budvi - 42. Sajam hrane i 25. Međunarodni sajam turizma, opreme za hotelijerstvo i ugostiteljstvo – METUBES
Sajam hrane, manifestacija pod znakom globalne sajamske asocijacije UFI već desetljećima predstavlja međunarodnu poslovnu platformu, koja pruža domaćim i inozemnim kompanijama mogućnost da internacionaliziraju svoje poslovanje, ostvaruju prekograničnu suradnju po raznim osnovama, upoznaju širok krug profesionalaca iz oblasti prehrambene industrije, ali i direktno prezentuju proizvode i usluge potrošačima u konkurentskim uvjetima. Ove godine na Sajmu nastupa 101 izlagač, od čega je 56 direktnih, a dolaze iz 6 zemalja.
Više od trećine su novi izlagači, koji se sajamskim nastupom tržištu predstavljaju po prvi put. U društvu su renomiranih domaćih kompanija, s tradicionalno snažnim prisustvom industrije mesa i mesnih prerađevina, mediteranske prehrane i organske hrane.
Na sajmu izlažu i proizvođači alkoholnih pića, među kojima se izdvaja kompanija Trebjesa, lider u proizvodnji piva u Crnoj Gori i regiji, koja ove godine obilježava jubilej vrijedan pažnje – 120 godina pivarstva u Crnoj Gori.
U nizu kolektivnih nastupa proizvođača najavljujemo i prisustvo inozemnih kompanija koje, poput mađarskih proizvođača u okviru njihovog nacionalnog štanda, prepoznaju Crnu Goru i Jadranski sajam kao mjesta sa značajnim potencijalom za regionalni plasman robe.
|
Novo, 25. izdanje METUBES-a okupit će u Budvi 65 izlagača iz ukupno 9 zemalja, a Zemlja partner ovogodišnjeg izdanja je Indonezija. Indonezija na Sajmu turizma predstavlja izuzetno bogatstvo kulturnih i turističkih potencijala, s namjerom da intenzivira suradnju sa Crnom Gorom u turizmu, ali i ostalim privrednim granama od interesa.
Prisustvo Indonezije kao Zemlje partnera je još jedna potvrda značaja sajamske platforme u afirmaciji međunarodne poslovne suradnje i prijateljskih odnosa na svim razinama. Predstavnici Zemlje partnera najavili su bogat trodnevni prateći program na štandu, u okviru kojeg će prezentirati ponudu turističkih agencija, kulinarsku tradiciju, tradicionalne plesove ove egzotične destinacije i organizirati nagradnu igru.
I ove godine, raznovrsne segmente manifestacije upotpunjuju proizvođači, prodavači i distributeri opreme za hotelijerstvo i ugostitieljstvo, kao i ponuda pratećih djelatnosti u funkciji turizma poput obrazovnih insititucija, softverskih agencija, medijskih kuća, agencija za zapošljavanje itd.
U programskom dijelu METUBES-a izdvajamo prezentaciju Univerziteta Mediteran na temu “Perspektive za razvoj održivog turizma na području Skadarskog jezera” i sastanak na temu regionalne suradnje u oblasti turizma i formiranju zajedničkog turističkog proizvoda na kojemu će učestvovati predstavnici Privredne Komore Crne Gore i Privredne Komore Srbije.
Po tradiciji, posjetitelji će u okviru izlagačkih štandova i zvaničnog programa Sajma hrane biti u prilici degustirati prehrambene proizvode i saznaju korisne informacije na temu zdrave prehrane, uz priliku da učestvuju u nagradnoj igri koju Jadranski sajam priređuje u suradnji s izlagačima.
Dodjelom tradicionalnih priznanja EXPO TROPHY po izboru stručnog žirija, Jadranski sajam će odati priznanje najuspješnijim izlagačima.
Svečano otvaranje je u četvrtak, 21. travnja s početkom u 11 sati na Jadranskom sajmu.
Radno vrijeme za posjetitelje je od 10 do 19 sati.
|
|
 |
|