Trgovina
Seniko studio
Promocije
31.03.2016. A007 predstavio novi online mall
Avenue de CRO, Red Bull, Mad Pax, Colmar, Bellabeat Leaf, Greyp, Kisha, F&F i Intersport po prvi puta dostupni na www.abrakadabra.com
Anita Lacmanović
Anita Lacmanović
100.000 artikala, novi besplatni oblici dostave i beskamatno plaćanje za besprijekoran užitak u online kupovanju

A007, tvrtka u sastavu Agrokor koncerna, danas je otvorila virtualna vrata Abrakadabre, novog online malla, u kojem su hrvatskoj javnosti dostupni najpoznatiji domaći i svjetski brendovi.

Abrakadabra tako trenutno na domeni www.abrakadabra.com nudi 100.000 artikala, prilagođenih potrebama i mogućnostima svih potrošača, iz kategorija Auto-Moto, Bijela tehnika, Vrt i alati, Računala i periferija, Igračke, Knjige, Ljepota i njega, Moda, Oprema za bebe, Potrošačka elektronika te Sport i dodaci prehrani, odnosno gotovo 1000 brendova koji dolaze od više od 200 partnera.
Jedna od posebnosti Abrakadabre svakako je Avenue de CRO – jedino online mjesto na kojem se nalazi prelijepa odjeća hrvatskih dizajnera poput Aleksandre Dojčinović, Neba, Krie, Elfsa, Zigmana, Borisa Pavlina, A'Marie, Hippy gardena, Lokomotive i drugih. Također, po prvi puta dostupni na hrvatskom web shopu, tu su i brendovi Red Bull fashion, Colmar, Bellabeat Leaf čije smo jedino prodajno mjesto u Hrvatskoj, Mad Pax koji su dizajnirali Brad Pitt i Angelina Jolie te brendovi Greyp, Kisha, F&F i Intersport, koji su po prvi puta dostupni za kupnju online, a još mnogi drugi su u pripremi.

No tu nije kraj novostima koje nudi Abrakadabra.com jer je tim Abrakadabre za svoje kupce osigurao nove jedinstvene oblike besplatne dostave koji omogućavaju još veću fleksibilnost, sigurnost, ali i brzinu.

Hrvoje Kraljević, direktor A007 i direktor Tiska ovom prilikom je istakno:
„Agrokor je i ovaj put potvrdio da prepoznaje trendove i ulaže u nove tehnologije gradeći lidersku poziciju na tržištu, istovremeno ispunjavajući očekivanja potrošača i poslovnih partnera.

Tako smo u projekt A007 krenuli s jasnom vizijom izgradnje nove regionalne online platforme investirajući do sada gotovo 40 milijuna kuna. Posebno smo ponosni na naš tim vodećih e-commerce stručnjaka. Naš tim kontinuirano raste, a do kraja godine planiramo ga učetverostručiti.

Do sada smo dokazali da znamo i možemo i online dio voditi jednako uspješno kao i naše tradicionalno poslovanje, što je i krajem prošle godine potvrđeno uspješnim lansiranjem Konzum klika. Ovo je naš sljedeći korak u razvoju online poslovanja, u kojem nam je cilj stvoriti novu dodanu vrijednost i pružiti još jedan izbor našim potrošačima i poslovnim partnerima.

Tako ćemo nastaviti i dalje te spremno odgovarati novim izazovima što će uključivati i regionalno širenje, u početku na tržišta Slovenije i Srbije, a potom i na ostala tržišta jugoistočne Europe.“
Niz pogodnosti koje nudi Abrakadabra noviteti su na našem tržištu, a predstavila ih je Anita Lacmanović, direktorica operacija A007:

„Željeli smo našim kupcima pružiti jedinstveno iskustvo online kupovine kroz bogatu ponudu brendova od kojih su neki prvi puta dostupni hrvatskoj javnosti na ovaj način, nove modele dostave poput primjerice dostave na više od 1300 kioska Tiska te više od 50 paketomata diljem Hrvatske.

Također, nudimo različite modele plaćanja kao što je kupovina karticama do 12 rata bez kamata te plaćanje kod preuzimanja paketa, dok naše kupce očekuju i dodatne koristi objedinjene u MultiPlusCard programu vjernosti, najvećem u regiji s više od 5.000.000 članova. Pored svega toga našim korisnicima smo dostupni 24 sata dnevno na broju telefona 072 007 007.“

„Ponosna sam što je Abrakadabra jedina e-commerce platforma u regiji koja podržava čak 4 poslovna modela: CrossDock, Marketplace, Deposit i Dropshipment – što nam omogućava veliku fleksibilnost u suradnji s poslovnim partnerima.

Posebna potvrda da smo u ovom dijelu odabrali SAP Hybris kao pravo tehnološko rješenje jest i nedavna nominacija za SAP nagradu za kvalitetu za Europu, Bliski Istok i Afriku, koja prepoznaje tvrtke koje su postigle izvrsnost u planiranju i izvršavanju SAP projekata i programa, osiguravajući dodatnu vrijednost za svoje kompanije“, dodala je.
Poslovni modeli koje donosi Abrakadabra otvorit će značajne prilike za sve postojeće i buduće partnere platforme tako što će im na jednostavan način omogućiti pristup većim tržištima i većem broju potencijalnih korisnika.

Ovim se dodatno potvrđuje filozofija kompanija Agrokor koncerna prema kojoj je jedan od temelja poslovanja izgradnja i jačanje odnosa sa svojim partnerima, kako onim velikim već etabliranim, tako i onim malima poput obrtnika start up kompanija i mnogih drugih.

Abrakadabra online mall novo je iskustvo kupnje koje će u mnogome pojednostaviti procese kupnje i skratiti potrebno vrijeme odlazaka u shopping centre, čineći željene artikle dostupnima na samo jedan klik udaljenosti i uz modele dostave ovisne o osobnim preferencijama svakog pojedinog kupca.

Povezani članci
19.10.16 Trgovina na malo
Novi veliki iskorak Konzuma i MultiPlusCarda – MultiPlusCard cijena!
04.10.16 Vijesti
Novi veliki iskorak Konzuma i MultiPlusCarda – MultiPlusCard cijena!
10.08.16 Trgovina na malo
TDR povećao vlasnički udio u Tisku
03.08.16 Vijesti
MultiPlusCard koristi 77 posto svih korisnika programa vjernosti
09.07.16 Promocije
Hit ljeta 2016: California startasice kupite samo na Abrakadabra.com
08.04.16 Seminari, konferencije
Pozivamo Vas na konferenciju
01.04.16 Tvrtke i tržišta
Mercator lani sa 2,6 milijarde prometa i neto dobiti od 20 milijuna eura
25.01.16 Statistika
Globalna snaga maloprodaje 2016.
23.12.15 Karijere
Osnažena Uprava Agrokora i predstavljena nova dvočlana Uprava Konzuma
20.07.15 Tvrtke i tržišta
Agrokoru 50 milijuna eura kredita Sberbank Europe
05.02.15 Zaposlenost / plaće
Tisak zaposlio 100 novih djelatnika
25.11.14 Tvrtke i tržišta
Pevec ulazi u šest trgovina Mercatora H
31.07.14 Trgovina na malo
Agrokor preuzima preostale dionice Mercatora
20.05.14 Vijesti
Agrokor koncern sa svojim članicama dosada donirao preko 6 milijuna kuna, donacije se nastavljaju
19.05.14 DOP
Konzum u suradnji sa Crvenim križem pomaže poplavljenim područjima Hrvatske
08.05.14 Strateški savezi
Agrokor nema obvezu dokapitalizacije Mercatora
22.04.14 Tvrtke i tržišta
Agrokoru 50 milijuna eura kredita BNP Paribas Fortis
16.04.14 Trgovina na malo
STA: Agrokor još nije predočio financijski plan preuzimanja Mercatora
11.06.13 Strateški savezi
STA: Agrokor spreman povećati ponudu za Mercator na 120 eura po dionici
31.05.13 Strateški savezi
POP-TV: Agrokor pred dogovorom za Mercator
31.05.13 Vijesti
Izvučena prva dobitnica u velikoj nagradnoj igri MultiPlusCarda
09.05.13 Tvrtke i tržišta
Agrokor u 2013. planira najmanje milijardu kuna ulaganja
09.05.13 Tvrtke i tržišta
Agrokor otvorio novi proizvodno-turistički kompleks u Istri
29.04.13 Trgovina na malo
Agrokor će u drugom krugu predati ponudu za Mercator
20.03.13 Korisne informacije
Koncern Agrokor počeo dubinsko snimanje Mercatora
25.02.13 Tvrtke i tržišta
Agrokor kreće u otkup dionica Konzuma po 148 kuna
18.01.13 Trgovina na malo
Konzumove „Najniže cijene u susjedstvu“ donose uštede kupcima svaki dan
07.01.13 Tvrtke i tržišta
Agrokor stekao dodatnih 5,31 posto dionica Konzuma
04.12.12 Trgovina na veliko
Agrokor uložio 80 mil. kuna u pretovarnu luku u Vukovaru
04.09.12 Vijesti
ShoeBeDo novi partner MultiPlusCard programa
24.08.12 Tvrtke i tržišta
Poništeno Hanfino rješenje o Agrokorovoj obvezi preuzimanja Belja
22.08.12 Tvrtke i tržišta
Agrokor otvorio bioplinsko postrojenje
08.08.12 Tvrtke i tržišta
Otvoreno skladište za povrće PIK-a Vinkovci u Lipovcu
07.03.12 Korisne informacije
MultiPlusCard pokrenuo MultiPlus mobile
15.09.11 Trgovina na malo
Započeo mjesec duplih bodova za sve MultiPlusCard korisnike
09.08.11 Trgovina na malo
MultiPlusCard privjesak za ključeve za još jednostavnije sakupljanje bodova
21.09.10 Trgovina na malo
MultiPlusCard - prvi koalicijski program nagrađivanja korisnika
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa