Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
HGK
>>
Vijesti
Petak, 29.03.2024
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Vijesti
21.03.2016.
HGK: uskrsna košarica između 650 i 1.200 kuna
Hrvatska gospodarska komora (HGK) procjenjuje da će ovogodišnja uskrsna potrošnja biti u skladu s prošlogodišnjom te očekuju da će skromnija košarica ove godine iznositi oko 650 kuna, srednja oko 1.200 kuna, a bogata 1.600 kuna.
"Više od 42 posto građana za Uskrs će kupovati namirnice iz domaće proizvodnje. Građani su iz godine u godinu svjesniji nužnosti kupovanja domaćeg jer tako štitimo naš standard, proizvodnju i radna mjesta", istaknula je pomoćnica direktorice Sektora za trgovinu HGK Tomislava Ravlić. Smatra to pokazateljem uspješnosti nacionalne akcije Kupujmo hrvatsko koju HGK provodi već 20 godina.
Ravlić poziva građane da kod kupnje ovog Uskrsa vode računa o potrošnji domaćih namirnica, "jer poticanjem domaće industrije zapravo potičemo cjelokupan rast hrvatskoga gospodarstva".
"Cijene se razlikuju u vrsti i količini proizvoda, ali i cijeni glavnih proizvoda u košarici. Skromnija košarica će uključivati primjerice srdelice ili oslić za večeru na Veliki petak ili svinjetinu za uskrsni ručak dok će bogatija košarica uključivati primjerice bakalar za Veliki petak i janjetinu za uskrsni ručak", kazala je Ravlić dodavši da će većina građana, nažalost, jedva uspjeti namaknuti dovoljno financijskih sredstava za skromnu košaricu.
Prema procjeni HGK, 43 posto građana kupovat će u hipermarketima, 31 posto u manjim prodavaonicama, a 26 posto na tržnicama.
Iz HGK napominju kako je trgovina sezonska djelatnost, blagdani su tradicionalno razdoblja kad se u trgovini troši više nego obično, a Uskrs je i početak predsezone.
Nedvojbeno je kako je aktualna gospodarska situacija promijenila određene navike potrošača pa se ponašaju racionalnije, osjetljiviji su na cijenu i postaju sve praktičniji, ističu iz HGK te napominju kako unatoč tomu, posljednje dvije godine promet u trgovini na malo u Hrvatskoj kontinuirano raste. (H)
Povezani članci
24.03.16
Turizam
Split za uskrsne blagdane očekuje sličan turistički promet kao lani
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.