Međunarodno poslovanje
Seniko studio
Izvoz
18.03.2016. Vinarima isplaćeno 3,2 milijuna kuna iz EU za investicije u vinarije i marketing vina
Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju je na osnovi odobrenih sredstava iz Vinske omotnice, za završena ulaganja u sklopu mjere Investicija u vinarije i marketing vina u razdoblju od 1. siječnja do 18. ožujka isplatila potporu u ukupnom iznosu od 3,2 milijuna kuna, izvijestili su u petak iz Agencije.

Potporu je dobilo 11 korisnika i kretala se od 56,7 tisuća kuna koliko je dobio OPG Kolar iz Osječko-baranjske županije za projekt "Investicija u vinarije i marketing vina/nabava nove opreme" do 759,4 tisuće kuna koliko je dobila zadruga Trs iz Vukovarsko-srijemske županije za projekt "Ulaganje u opremu za vinski podrum i punionicu vina".

Iz Agencije podsjećaju da je u okviru Vinske omotnice iz EU osigurano 57 milijuna eura za razvoj hrvatskog vinarstva i vinogradarstva tijekom petogodišnjeg razdoblja.

Cilj programa je povećanje konkurentnosti vinara kroz tri mjere u okviru projekata restrukturiranja i konverzije vinograda, izgradnje i opremanje vinarija te projekte marketinga i promocije vina.

Za dodjelu bespovratnih sredstava mogu se prijaviti vinari i vinogradari koji su upisani u Vinogradarski registar. Za sve tri mjere, najmanji iznos potpore je 3.000 eura, a najveći 1,5 milijuna eura, ovisno o mjeri, a za završene projekte Agencija za plaćanja u poljoprivredi isplaćuje od 50 do 80 posto ukupno prihvatljivih troškova. (H)

Povezani članci
16.02.16 Sajmovi i izložbe
Devet hrvatskih izlagača na međunarodnom sajmu vina BeoWine
31.03.14 Financije i gospodarstvo
Danas istječe rok za prijavu na natječaj za investicije u vinarije i marketing vina
25.03.14 Sajmovi i izložbe
Hrvatski vinari na svjetskom sajmu vina Prowein prvi puta na zajedničkom tržištu EU
28.02.14 Strateški savezi
Hrvatski vinar predstavio robnu marku koju proizvodi za METRO Cash & Carry
24.02.14 Karijere
Ivica Kovačević izabran za predsjednika Udruženja vinarstva HGK
26.03.13 Vijesti
Hrvatski vinari na svjetskom sajmu vina Prowein u Dusseldorfu predstavili novi vizualni identitet i brand „Vina Croatia – Vina Mosaica“
05.07.12 Sajmovi i izložbe
Hrvatski vinari najavili svoj najbolji nastup na sajmu ProWein 2013.
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa