Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Međunarodno poslovanje
>>
Tvrtke i tržišta
Četvrtak, 25.04.2024
Međunarodno poslovanje
Izvoz
Uvoz
Licenca
Leasing
Franchising
Izravna strana ulaganja
Strateški savezi
Šira regija
Tvrtke i tržišta
WTO
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Tvrtke i tržišta
01.03.2016.
Lidl u prošloj godini izvezao 8,9 milijuna eura hrvatskih proizvoda
U 2015. LIDL OSTVARIO GOTOVO DVOSTRUKI PORAST U ODNOSU NA 2014.
Lidl, jedan od vodećih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj, u prošloj je godini ostvario izvoz hrvatskih proizvoda na inozemna tržišta u kojima posluje u vrijednosti većoj od 8,9 milijuna eura.
U odnosu na 2014. godinu, kada je izvezeno 5,7 milijuna eura, ostvaren je gotovo dvostruki porast. Odlična suradnja s dobavljačima i kvaliteta proizvoda kojom Lidl osvaja sve veći broj novih kupaca zaslužne su za ovaj veliki uspjeh.
Probojem Lidlove ponude na strana tržišta otvaraju se vrata i domaćim dobavljačima i hrvatskim proizvodima koji pronalaze svoje mjesto i u Lidlovim trgovinama diljem Europe i domovima brojnih europskih kupaca.
U 2015. godini Lidl je izvezao nešto manje od 9 milijuna eura hrvatskih proizvoda u inozemstvo, čime je ostvario gotovo dvostruki porast u odnosu na 2014. godinu. Lidl na europska tržišta najviše izvozi proizvode i usluge hrvatskih tvrtki PPK, Osatina, Alba, Dukat, Kandit, Meggle, Pan-Pek, PP Orahovica, Zdenka - koji bilježe velik uspjeh plasmanom kroz Lidlovu mrežu.
Ključ Lidlovog uspjeha su kvaliteta proizvoda i partnerski odnos s dobavljačima
Hrvatski proizvodi koje Lidl izvozi diljem Europe plasiraju se pod Lidlovim privatnim brendovima koji su kupcima na tim tržištima dobro poznati, a dio proizvoda se prodaje pod vlastitim hrvatskim brendovima. Lidlovi dobavljači na ovaj način koriste Lidlovu mrežu za plasman svojih proizvoda u mnoge europske zemlje.
Lidl veliku pozornost pridaje i razvoju odnosa s dobavljačima i uspostavljanju uspješne suradnje koja je ključna prilikom osvajanja novih tržišta i zadržavanja odlične pozicije na postojećim tržištima.
Povezani članci
27.07.15
Trgovina na malo
Lidl: Jedna zemlja, jedna cijena
20.07.15
Trgovina na malo
Lidl izvezao 70% više hrvatskih proizvoda u prvoj polovici godine
17.07.13
Vijesti
Lidl plasira hrvatske proizvode na mađarsko tržište
19.09.08
Vijesti iz svijeta
Kina: Četvero djece umrlo od trovanja mlijekom
15.04.08
Brandovi
Talijanski Gucci dobio parnicu u Kini
22.01.08
Vijesti iz svijeta
Rekordna vrijednost stranih ulaganja u Kinu u 2007.
11.01.08
Vijesti iz svijeta
Kineski trgovinski višak dosegnuo rekordni iznos od 262 mlrd dolara
02.01.08
Vijesti iz svijeta
Kina u 2008. očekuje šestu godinu zaredom stopu rasta iznad 10 posto
12.12.07
Carine
Gotovo 1.000 kineskih proizvođača obuće otišlo u stečaj
19.11.07
Vijesti iz svijeta
U Kini broj privatnih tvrtki premašio 5,5 milijuna
12.11.07
Vijesti iz svijeta
Godina rekordnog povlačenja proizvoda s tržišta u SAD-u
15.09.07
Vijesti iz svijeta
Kina povisila kamatne stope da 'ohladi' gospodarstvo
11.09.07
Vijesti iz svijeta
Kineska inflacija ubrzala na 10-godišnji maksimum
25.08.07
Vijesti iz svijeta
Kina objavila rat opasnim proizvodima
23.08.07
WTO
Kina tvrdi da SAD krši pravila WTO-a
09.08.07
Uvoz
Dva kineska proizvođača igračaka dobila zabranu izvoza
04.08.07
Uvoz
Kina: Crni popis tvrtki koje ne poštuju propise o kvaliteti proizvoda
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.