Trgovina
Seniko studio
Turizam
29.02.2016. Sunčanom Hvaru prihodi 30 posto viši, dobit gotovo učetverostručena
Sunčani Hvar prošle je godine ostvario gotovo 227 milijuna kuna ukupnih prihoda ili 30 posto više nego u godini prije, dok je ostvarena neto dobit od 89 milijuna kuna porasla za 66,2 milijuna kuna, pokazuje financijsko izvješće te tvrtke.

Dobit iz poslovanja iznosila je 94,6 milijuna kuna, što je gotovo dvostruko više nego za 2014., kada je bila 50,1 milijun kuna.

Napominjući kako takvim rezultatima zapravo ulaze u fazu profitabilnog poslovanja, daljnjeg rasta i razvoja, iz Sunčanog Hvara podsjećaju da im je prošlu godinu obilježio i pozitivan završetak predstečajne nagodbe te cjelokupne konsolidacije te ocjenjuju da su lani imali "najbolju, ali i najdužu turističku sezonu u povijesti".

Poslovni prihodi rasli su za 16 milijuna kuna, što objašnjavaju porastom prihoda od smještaja te odjela hrane i pića, najviše zbog intenziviranja turističkih kretanja izvan razdoblja visoke sezone i stvaranja dodatnih motiva dolazaka gostiju, upravljanjem kanalima prodaje i uspješno utvrđenom politikom cijena.

"Iako održavamo iznadprosječno visoke cijene smještaja, ostvaren je i znatan porast broja noćenja od 8 posto u odnosu na 2014., što također potvrđuje osnažen tržišni položaj tvrtke i uspješno pozicioniranje na međunarodnom turističkom tržištu", ističu iz Sunčanog Hvara.

Rezultatima su, kako kažu, pridonijeli i ciljani proizvodi, poput broja vjenčanja i poslovnih događanja koji su također rasli uz gotovo 20 postotni porast noćenja samo u razdobljima izvan visoke sezone.

Za svoju i 'perjanicu' smještajne ponude otoka Hvara, spa hotel Adriana, iznose da je prošle godine zabilježio 180 dana pune popunjenosti ili 28 dana više nego u 2014., što ocjenjuju visoko iznadprosječnim rezultatom za otočne, primarno odmorišne destinacije.

Dobri lanjski rezultati Sunčanog Hvara osigurali su i preduvjete za pokretanje novog investicijskog ciklusa kojim će dodatno utjecati na podizanje kvalitete i ponude unutar portfelja, ali i standarda smještajnih kapaciteta cjelokupne destinacije.
"Uz planiranje novih, ove godine privodimo kraju i investiciju u obnovu hotela Pharos, čije se otvaranje očekuje u lipnju, kao potpuno novog turističkog proizvoda koji je u punom smislu okrenut potrebama suvremenog pustolova. To će biti prvi lifestyle hotel na ovim prostorima, konceptualno prilagođen generaciji millennialsa", najavljuju iz Sunčanog Hvara.

Komentirajući rezultate prošle i najave za ovu godinu, predsjednica Uprave Sunčanog Hvara Gordana Tomičić ističe da su ostvareni poslovni rezultati proizvod strategije pod okriljem menadžmenta Sunčanog Hvara.

"Novim hotelom Pharos, kao i ostalima, u potpunosti će upravljati lokalni menadžment", poručuje Tomičić napomenuvši da su za uspješan završetak predstečajne nagodbe Sunčanog Hvara te za pokretanje novog investicijskog ciklusa podršku dobili od većinskih dioničara i lokalne zajednice, što smatra važnim preduvjetom za uspješno ostvarenje planova čiji će izravni pozitivni učinci biti vidljivi već ove sezone. (H)

Povezani članci
13.11.15 Turizam
Sunčani Hvar već kreće u potragu za sezoncima za iduću sezonu
27.08.15 Turizam
Hvar među 13 'skrivenih dragulja' Europe
08.07.15 Financije i gospodarstvo
Tvrtke u državnom vlasništvu ostvarile 3,6 milijardi kuna neto dobiti
08.04.13 Turizam
Hvar i Brač za Šveđane među 17 najpopularnijih mediteranskih otoka
25.08.08 Tvrtke i tržišta
Orco zatvara urede u Hrvatskoj
17.10.07 Tvrtke i tržišta
Sunčani Hvar: Prihodi u trećem kvartalu porasli na 60,8 milijuna kuna
19.07.06 Turizam
Kinezima preporučeni Zadar i Hvar
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa