O marketingu
Seniko studio
Istraživanja
22.02.2016. Glavni trendovi na društvenim mrežama u 2016.
Živimo u informacijskom dobu, a približava nam se i nanotehnološka era.

Društvene mreže u tome imaju ogromnu ulogu, stoga je jedna od vodećih globalnih agencija za odnose s javnošću, Ketchum, čiji je ekskluzivni zastupnik u Hrvatskoj agencija DIALOG komunikacije, provela interno istraživanje koje definira glavne trendove na društvenim mrežama u 2016. godini, a mi smo izdvojili tri ključna:

1. Za uspjeh na društvenim mrežama ključna je kombinacija plaćenog i zasluženog sadržaja

Prosječna osoba provede oko deset sati dnevno konzumirajući medije i za to vrijeme je izložena prema više od 5,000 marketinških poruka (izvor: eMarketer i Media Dynamics).

Otprilike jedna četvrtina tih poruka je primijećena kod korisnika, a tek oko 3% ih ima bilo kakav efekt. Internetski prostor je zakrčen sadržajem, a korisnici čvrsto kontroliraju s kojim sadržajem će doći u dodir, kada i gdje.

Kombinacija plaćenog i zasluženog sadržaja je dobitna - plaćeni sadržaj funkcionira najbolje kada je priča tematski i kontekstualno relevantna.

2. Video sadržaji rastu eksponencijalno

Video na društvenim mrežama predstavlja mjesto gdje se intenzivno preklapaju organski i plaćeni doseg. Prema zadnjem izvješću kompanije Shareablee, video sadržaj brandova povećao se za 98%, a angažman korisnika s videima povećan je za 163% u odnosu na prethodnu godinu.

Ulaganje u stvaranje videa ne mora biti skupo. Aplikacije poput Photoshopa i Instagrama pomažu u kreiranju dinamičnog sadržaja.
3. Facebook predvodi razvoj

Facebook danas ima više od milijardu aktivnih korisnika dnevno. Shvatio je da je vizualno ključ komunikacije na društvenim mrežama, zato je za milijardu dolara kupio Instagram. Kroz Instagramovu opciju Boomerang imali smo priliku vidjeti kako fotografije postaju GIF-ovi pa je Facebook uveo GIF kao opciju za profilnu sliku.

Live streaming doživljava zamah, a njegov doseg raste kontinuirano. Kategorije u kojima se očekuje najbrži rast ove opcije su hrana, kreativne industrije i zdravlje. Facebook je u prosincu 2015. godine korisnicima omogućio live stream opciju.

Istraživanja su pokazala da u prosjeku dnevno pogledamo u svoj mobilni telefon i po 50 puta. Zato je Facebook prošle godine uglavnom uvodio novosti upravo za mobilne platforme.

Povezani članci
27.04.16 Tvrtke i tržišta
Prihodi Facebooka skočili više od 50 posto, dobit utrostručena
26.06.15 Tvrtke i tržišta
Treba li kupiti dionice Facebooka i Twittera?
16.01.15 Financije i gospodarstvo
Facebook pokrenuo novu aplikaciju za kompanije
21.08.13 Vijesti iz svijeta
Facebook pokreće projekt za dostupniji Internet
22.05.12 Brandovi
Apple potvrdio poziciju najvrednije robne marke
04.05.12 Vijesti iz svijeta
Kvartalna dobit LinkedIna se udvostručila
10.04.12 Vijesti iz svijeta
Facebook za milijardu eura kupio Instagram
13.03.12 Vijesti iz svijeta
Yahoo tuži Facebook zbog kršenja 10 patenata
23.12.11 Vijesti iz svijeta
Hoće li Facebook izbjeći sudbinu Groupona i Zynge?
14.12.11 Vijesti iz svijeta
Facebookov IPO stvorit će preko 1000 novih milijunaša
28.10.11 Promocije
Na Facebooku premijerno emitiran novi spot PIK-a Vrbovec
12.10.11 Istraživanja
IBM-ovo istraživanje: Direktorima marketinga nedostaju vještine za digitalno doba
08.09.11 Vijesti iz svijeta
Polugodišnja dobit Facebooka 500 milijuna dolara
29.08.11 Vijesti iz svijeta
Facebook ove godine namjerava kupiti 20 tvrtki
31.12.10 Vijesti iz svijeta
Facebook nadmašio Google
05.03.08 Tvrtke i tržišta
Facebook pregovara s izdavačkim kućama o usluzi besplatne glazbe
26.11.07 Korisne informacije
Web oglašavanje pod pojačanim nadzorom EU
16.11.07 Brandovi
Microsoft želi biti među vodećima u internet oglašavanju
25.10.07 Tvrtke i tržišta
Microsoft procijenio Facebook na 15 milijardi dolara
25.09.07 Vijesti iz svijeta
Microsoft u pregovorima za kupnju udjela u Facebook-u
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa