Međunarodno poslovanje
Seniko studio
Tvrtke i tržišta
18.02.2016. Nestle s gotovo 40 posto nižom neto dobiti u 2015.
Švicarski prehrambeni div Nestle u četvrtak je objavio da mu je neto dobit u prošloj godini u odnosu na godinu ranije smanjena za gotovo 40 posto, ponajviše zbog visokog tečaja švicarskog franka i revalorizacije udjela te kompanije u segmentu dermatološke farmaceutike.

U 2015. godini neto dobit Nestlea pala je za 37 posto u usporedbi s godinom ranije, na 9,07 milijardi švicarskih franaka (9,15 milijardi dolara), pokazalo je poslovno izvješće švicarske kompanije, poznate po brendovima poput kave Nespresso i dječje hrane Gerber.

Osim revalorizacije udjela u tvrtki Galderma, na takav poslovni rezultat utjecala je i prodaja njihova udjela u francuskom kozmetičkom divu L'Orealu, što je povećalo dobit tvrtke u 2014. godini.

Nestleovi prihodi lani su u odnosu na godinu ranije smanjeni za tri posto, na 88,79 milijardi franaka.

Promatrano na organskoj razini, prihodi su mu uvećani za 4,2 posto u odnosu na godinu ranije, što je njihov najslabiji rast u proteklih šest godina. Među glavnim razlozima za takav rezultat izdvajaju slabu potražnju u regiji Azija Oceanija Afrika.

Za ovu godinu Nestle, najveća europska kompanija po tržišnoj vrijednosti, prognozira rast organskih prihoda na razini prošlogodišnjeg.

"Očekujemo da će naše trgovinsko okruženje u 2016. godini biti slično onome u prošloj godini, uz čak nešto slabije cijene", kazao je izvršni direktor kompanije Paul Bulcke. (H)

Povezani članci
19.08.16 Karijere
Goran Nikolić novi direktor prodaje kompanije Nestlé u Bosni i Hercegovini
18.08.16 Tvrtke i tržišta
Niska razina cijena zakočila polugodišnje prihode Nestlea
11.08.15 DOP
Nestlé pomaže uspostaviti središnjicu za istraživanje Alzheimerove bolesti
05.06.14 Zaposlenost / plaće
Snažan početak Nestlé inicijative za zapošljavanje mladih u Adriatic regiji
17.10.13 Tvrtke i tržišta
Snažan rast Nestlea na tržištima u razvoju
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa