Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Trgovina
>>
Trgovina na malo
Četvrtak, 25.04.2024
Trgovina
Trgovina motornim vozilima
Trgovina na veliko
Trgovina na malo
Turizam
Promocije
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Trgovina na malo
15.01.2016.
Nestlé vodeći u provedbi odgovornih politika oglašavanja zamjenskih mlijeka za dojenčad
Access to Nutrition Indeks – Nestlé vodeći u provedbi odgovornih politika oglašavanja zamjenskih mlijeka za dojenčad
Indeks mjeri uspjeh najvećih svjetskih proizvođača hrane i pića u odnosu na njihove politike i prakse vezane uz prehranu i pretilosti
Tvrtka Nestlé zauzela je prvo mjesto na listi indeksa Access to Nutrition (ATNI) za 2016. godinu u segmentu odgovornog oglašavanja zamjenskih mlijeka za dojenčad, dok je u ukupnom poretku druga. Nestlé je prema ovom kriteriju izabran kao vodeći proizvođač zamjenskih mlijeka za dojenčad koji slijedi stroga pravila, u skladu s kodeksom Svjetske zdravstvene organizacije te svoje dobre poslovne prakse primjenjuje na globalnom nivou.
Indeks Access to Nutrition je globalna inicijativa koja rangira najveće svjetske proizvođače hrane i pića u odnosu na njihove politike i prakse vezane uz prehranu i pretilosti. ATNI je nezavisni alat koji postavlja standarde, namijenjen je investitorima, zdravstvenim zagovornicima i tvrtkama, a formira se na temelju javno dostupnih informacija te onih dobivenih od strane kompanija.
Cilj inicijative je potaknuti tvrtke da ulože napore u rješavanje globalnih problema vezanih uz prehranu poput dostupnosti hranjivih proizvoda i odgovornog uključivanja u edukaciju potrošača o pravilnim prehrambenim navikama.
Ove godine u indeks su bile uključene 22 najveće prehrambene kompanije koje su rangirane u sedam kategorija: upravljanje, proizvodi, dostupnost, oglašavanje, stil života, označavanje i cjelokupni angažman.
Indeks je istaknuo Nestléovu „jasnu korporativnu strategiju kada je riječ o prehrani“, a koja se odnosi na stalna unapređenja proizvoda, osiguravanje pristupa hranjivim proizvodima, odgovorno oglašavanje te jasnu komunikaciju preuzetih obaveza.
Vođen strašću prema prehrani, Nestlé će nastaviti surađivati s ATNI-om te pozdravlja konkretne preporuke iz izvješća o tome kako poboljšati učinkovitost u svrhu boljeg odgovora na globalne izazove u prehrani.
Više informacija potražite na
Access to Nutrition Index
.
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.