Info
Seniko studio
Statistika
12.01.2016. METRO Cash & Carry i Media-Saturn ostvarili rast prodaje
Rezultati poslovanja METRO Grupe u prvom kvartalu poslovne godine 2015./16.
METRO Grupa je u prvom kvartalu poslovne godine 2015./16.* prema preliminarnim podacima ostvarila "like-for-like" prodaju na razini prethodne poslovne godine (+0,1%). METRO Cash & Carry i Media-Saturn zabilježili su održiv pozitivan rast "like-for-like" prodaje.

"Rast prodaje METRO Cash & Carryja i Media-Saturna nastavio se i u poslovnoj godini 2015./16. Unatoč izazovnom okruženju, zahvaljujući nizu mjera koje su uvedene u prodajne linije, uvjereni smo u pozitivan rast u poslovnoj godini 2015./16. I dalje se držimo naše izvorne prognoze“, rekao je Olaf Koch, predsjednik Uprave METRO Grupe.

U prvom kvartalu poslovne godine 2015./16., METRO Cash & Carry na razini Grupe ostvario je rast "like-for-like" prodaje za 0,2%, zabilježivši pozitivan rast deseti kvartal zaredom.

Dostava METRO Cash & Carryja i dalje je uspješna te je ostvaren rast udjela dostave u cjelokupnoj prodaji. Media-Saturn u prvom kvartalu ostvario je rast "like-for like" prodaje za 0,4%, dok su Real hipermarketi zabilježili pad "like-for-like" prodaje od 1,6%.

METRO Grupa uspješno je zaključila prodaju Cash & Carry poslovanja u Vijetnamu krajem 2015. godine. Prodaja je imala pozitivan utjecaj na EBIT u iznosu višem od 400 milijuna eura koji će biti uključen u poslovnu godinu 2015./16. što će se pozitivno odraziti na prodajne rezultate.

U prvom kvartalu poslovne godine 2015./16., METRO Grupa je u osam zemalja otvorila ukupno 11 novih dućana: pet METRO Cash & Carry i šest Media-Saturn dućana, dok je zbog prodaje poslovanja u Vijetnamu ukupan broj METRO Cash & Carry dućana umanjen za 19.

U poslovnoj godini 2015./16. METRO Grupa predviđa blagi rast "like-for- like" prodaje koji će pratiti objavljeni godišnji rast od 1,5%. Posebno se očekuje da će prodajne linije METRO Cash & Carry i Media-Saturn doprinijeti ukupnoj prodaji.

Povezani članci
02.08.16 Trgovina na malo
METRO Cash & Carry ostvario rast dvanaesti kvartal za redom
11.02.16 Tvrtke i tržišta
Obveze METRO Grupe na povijesno niskoj razini
06.08.15 Trgovina na malo
METRO Grupa preuzela Classic Fine Foods
29.07.15 Trgovina na malo
Metro u Varaždinu otvorio prošireni veleprodajni centar
07.05.15 Statistika
METRO Cash & Carry ostvario porast „like-for-like“ prodaje sedmi kvartal za redom te dobiva novog predsjednika Uprave
16.02.15 Tvrtke i tržišta
Prvi globalni program za tehnološke aplikacije u hotelijerskom i ugostiteljskom sektoru
03.05.12 Trgovina na malo
Metro zabilježio gubitak, planira otpuštanja
20.03.12 Trgovina na malo
Kriza smanjila neto dobit Metroa u 2011.
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa