Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Info
>>
Statistika
Petak, 19.04.2024
Info
Carine
Inspekcijske službe
Ekologija
Korisne informacije
Karijere
Financije i gospodarstvo
Sajmovi i izložbe
Zaposlenost / plaće
Korisni linkovi
Osiguranja
Statistika
Zdravlje
Vijesti iz svijeta
DOP
Vijesti iz regije
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Statistika
12.01.2016.
METRO Cash & Carry i Media-Saturn ostvarili rast prodaje
Rezultati poslovanja METRO Grupe u prvom kvartalu poslovne godine 2015./16.
METRO Grupa je u prvom kvartalu poslovne godine 2015./16.* prema preliminarnim podacima ostvarila "like-for-like" prodaju na razini prethodne poslovne godine (+0,1%). METRO Cash & Carry i Media-Saturn zabilježili su održiv pozitivan rast "like-for-like" prodaje.
"Rast prodaje METRO Cash & Carryja i Media-Saturna nastavio se i u poslovnoj godini 2015./16. Unatoč izazovnom okruženju, zahvaljujući nizu mjera koje su uvedene u prodajne linije, uvjereni smo u pozitivan rast u poslovnoj godini 2015./16. I dalje se držimo naše izvorne prognoze“, rekao je Olaf Koch, predsjednik Uprave METRO Grupe.
U prvom kvartalu poslovne godine 2015./16., METRO Cash & Carry na razini Grupe ostvario je rast "like-for-like" prodaje za 0,2%, zabilježivši pozitivan rast deseti kvartal zaredom.
Dostava METRO Cash & Carryja i dalje je uspješna te je ostvaren rast udjela dostave u cjelokupnoj prodaji. Media-Saturn u prvom kvartalu ostvario je rast "like-for like" prodaje za 0,4%, dok su Real hipermarketi zabilježili pad "like-for-like" prodaje od 1,6%.
METRO Grupa uspješno je zaključila prodaju Cash & Carry poslovanja u Vijetnamu krajem 2015. godine. Prodaja je imala pozitivan utjecaj na EBIT u iznosu višem od 400 milijuna eura koji će biti uključen u poslovnu godinu 2015./16. što će se pozitivno odraziti na prodajne rezultate.
U prvom kvartalu poslovne godine 2015./16., METRO Grupa je u osam zemalja otvorila ukupno 11 novih dućana: pet METRO Cash & Carry i šest Media-Saturn dućana, dok je zbog prodaje poslovanja u Vijetnamu ukupan broj METRO Cash & Carry dućana umanjen za 19.
U poslovnoj godini 2015./16. METRO Grupa predviđa blagi rast "like-for- like" prodaje koji će pratiti objavljeni godišnji rast od 1,5%. Posebno se očekuje da će prodajne linije METRO Cash & Carry i Media-Saturn doprinijeti ukupnoj prodaji.
Povezani članci
02.08.16
Trgovina na malo
METRO Cash & Carry ostvario rast dvanaesti kvartal za redom
11.02.16
Tvrtke i tržišta
Obveze METRO Grupe na povijesno niskoj razini
06.08.15
Trgovina na malo
METRO Grupa preuzela Classic Fine Foods
29.07.15
Trgovina na malo
Metro u Varaždinu otvorio prošireni veleprodajni centar
07.05.15
Statistika
METRO Cash & Carry ostvario porast „like-for-like“ prodaje sedmi kvartal za redom te dobiva novog predsjednika Uprave
16.02.15
Tvrtke i tržišta
Prvi globalni program za tehnološke aplikacije u hotelijerskom i ugostiteljskom sektoru
03.05.12
Trgovina na malo
Metro zabilježio gubitak, planira otpuštanja
20.03.12
Trgovina na malo
Kriza smanjila neto dobit Metroa u 2011.
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.