Info
Seniko studio
Korisne informacije
15.12.2015. Hrvatski Telekom uveo cjeloviti proaktivni nadzor servisa i aplikacija u cloudu
  • Dynatrace alat omogućuje proaktivno rješavanje problema, uz automatiziranu prevenciju
  • Uspješna provedba projekta nadzora bit će temelj i za novu ICT uslugu End2End SLA
Hrvatski Telekom je uspješno završio projekt implementacije Compuware-Dynatrace alata za cjelokupan nadzor servisa i aplikacija u svojim podatkovnim centrima u Zagrebu i Varaždinu, koristeći partnerska rješenja.

Alat omogućuje proaktivni nadzor i rješavanje problema prije poziva korisnika, uz potpuno automatiziranu prevenciju, čime HT značajno poboljšava kvalitetu svojih ICT usluga u oblaku.

Razvoj cloud usluga strateška je odrednica Hrvatskog Telekoma. Pojedine usluge Hrvatski Telekom ponudio je među prvima u Europi, a sve veći broj korisnika svjedoči o neprijepornoj kvaliteti.

Implementacija projekta rezultirala je kompletnim End2End nadzorom HT Cloud platforme i povezanih servisa iz korisničke perspektive, infrastrukture, mrežnih elemenata, provisioning procesa i pregledom SLA parametara.

„Svjesni smo da za konkurentnost i uspješnost na tržištu prvo moramo identificirati i priznati svoje nedostatke da bismo ih uspješno riješili. Prepoznali smo da imamo puno prostora za napredak u području korisničkog iskustva, a provedbom ovog projekta značajno smo ga unaprijedili, uspostavili profesionalniji odnos prema partnerima, ali i znatno smanjili operativni obim posla u područjima održavanja“, pojasnio je Ratko Piškorić, voditelj Odsjeka za upravljanje uslugama.

HT-ov IT sektor uspješno koristi alat nekoliko godina, a proširenje na ICT okolinu omogućit će pregled još većeg dijela HT infrastrukture i servisa. Compuware-Dynatrace alat je, prema istraživanje Gartnera, već petu godinu uzastopno uvršten među najbolje alate u APM segmentu (Application performance management). Nakon uspješne globalne akvizicije tvrtke Dynatrac, Compuware je omogućio uvid u aplikaciju do najdublje razine, uključujući pristup greškama u samom dizajnu.

Uspješna provedba projekta nadzora platforme i servisa bit će temelj i za novu ICT uslugu End2End SLA koju će Hrvatski Telekom nuditi korisnicima u 2016. godini.

Povezani članci
30.04.15 Korisne informacije
Kazalište Marinski doživjelo je digitalnu preobrazbu prelaskom na IBM Cloud
30.10.14 Seminari, konferencije
Održana konferencija BusinessConnect – IBM Forum 2014
25.10.12 Seminari, konferencije
Računalstvo u oblaku najsnažniji model rasta IT tržišta
27.04.12 Promocije
HT otvara virtualni dućan ICT usluga za računala
12.03.12 Seminari, konferencije
Započela konferencija Telekom Arena 2012.
24.11.11 Seminari, konferencije
Hrvatsko tržište računalstva u oblaku vrijedno 68 milijuna kuna
20.10.11 Seminari, konferencije
Održan sedmi Microsoftov dan naprednih tehnologija
10.10.11 Seminari, konferencije
David Chappell na Microsoftovom danu naprednih tehnologija
06.04.11 Financije i gospodarstvo
Usluge u „oblaku“ Hrvatskog Telekoma
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa