Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Međunarodno poslovanje
>>
Strateški savezi
Subota, 20.04.2024
Međunarodno poslovanje
Izvoz
Uvoz
Licenca
Leasing
Franchising
Izravna strana ulaganja
Strateški savezi
Šira regija
Tvrtke i tržišta
WTO
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Strateški savezi
14.12.2015.
Franck d.d. poslovni partner u distribuciji portfelja Adria Snack Company
Adria Snack Company d.o.o. upravljat će zajedničkim marketinškim i prodajnim nastupom brendova oba partnera s ciljem jačeg pozicioniranja na tržištima regije Adria; u planu je obogaćivanje snack programa te ulaganja u modernizaciju i širenje proizvodnih kapaciteta u Hrvatskoj.
Od 1. siječnja 2016. godine, Franck preuzima distribuciju proizvoda Intersnacka za tržište Hrvatske čime preuzima odgovornost za distribuciju cjelokupnog asortimana Adria Snack Company d.o.o.
Ova distribucija predstavlja jedan detalj suradnje dvaju partnera u okviru novoformiranog društva Adria Snack Company d.o.o. koje je krenulo s radom 1. listopada 2015. Adria Snack Company d.o.o. je joint venture partnerstvo između Francka, lidera na hrvatskom tržištu snacka i Intersnacka, vodećeg proizvođača snack asortimana u Europi, s ciljem snažnijeg pozicioniranja na tržištima regije Adria. Partnerstvo podrazumijeva zajednički marketinški i prodajni nastup, obogaćivanje snack programa te ulaganja u modernizaciju i širenje proizvodnih kapaciteta u Hrvatskoj.
Izdvajanjem snack poslovanja u posebno društvo, Franckov cilj je osnažiti menadžerski tim koji će biti zadužen isključivo za upravljanje biznisom snacka. Ovom organizacijskom promjenom Franck nastavlja razvijati poslovanje s kavom, čajem i kavovinama u sklopu platforme „Kuće toplih napitaka“, dok se s Adria Snack Company d.o.o. fokusira na biznis slanog snacka, koji zahtjeva drugačiji prodajni i marketinški pristup u odnosu na tople napitke. Time su ojačani temelji dugoročne strategije koja uključuje konsolidaciju biznisa snacka, daljnji razvoj poslovanja i jače širenje na tržištima regije Adria.
„U biznisu snacka već smo odavno prerasli lokalno tržište i potrebna nam je ekspanzija na nova tržišta kako bismo osigurali daljnji rast. Suradnja s Intersnackom stvara pretpostavke za realizaciju bržeg i značajnijeg investicijskog ciklusa, modernizaciju i unapređivanje proizvodnje u Hrvatskoj, inovacije u pakiranjima te posebno važnom dijelu istraživanja i razvoja novih proizvoda kao i bržu primjenu svjetskih trendova iz kategorije snacka. Uz sve navedeno, naš izbor Internacka kao partnera u realizaciji ovih ambicioznih planova je i uzajamno povjerenje izgrađeno kroz dugogodišnju suradnju i razmjenu iskustava u proizvodnji. Činjenica da smo obostrano prepoznali jasnu ekonomsku logiku za zajedničko ulaganje te da tržište zahtjeva obogaćenu ponudu drži nas u uvjerenju da smo pokrenuli uspješan partnerski projekt.“, istaknuo je Ivan Artuković, član Uprave Francka.
Adria Snack Company d.o.o. upravljat će portfeljem koji uključuje snack asortiman Francka kao i asortiman Intersnacka, koji će društvo uvoziti za tržišta regije.
U Hrvatskoj Adria Snack Company d.o.o. sa svojim brendovima količinski i vrijednosno drži 23% ukupnog tržišta snacka te gotovo 45% tržišta čipsa, a ako se u obzir uzme i proizvodnja privatnih marki, riječ je o više od 60% tržišta čipsa. U kontekstu obogaćene ponude, uz Intersnackove brendove poput Chia i Kelly'sa, očekuje se još veći doprinos Franckovih uspješnih brendova kao što su Čipi Čips, My Chips, Kroki Kroket i Tip Top u ukupnom rezultatu Adria Snack Company d.o.o.
Povezani članci
10.11.16
Promocije
Adria Snack Company d.o.o. u prvoj godini na tržištu bilježi rekordne rezultate
05.09.16
Tvrtke i tržišta
Franck i Adria Snack Company dobili IFS certifikat
04.04.16
Karijere
Dubravko Folnović imenovan direktorom Adria Snack Company d.o.o.
30.07.15
Tvrtke i tržišta
Franck našao strateškog partnera za grickalice
30.06.15
Strateški savezi
Franck preuzima slovenske brendove kave Santana i Loka
29.05.15
Vijesti
Kultura ispijanja kave u centru Zagreba
23.03.15
Vijesti
Franckova 100% Arabica sada i s okusom lješnjaka i čokolade
16.01.15
Vijesti
Nagradna igra za ljubitelje Franck čajeva
12.12.14
Vijesti
Što je Advent bez Voćne + Moćne čajanke
24.10.14
Promocije
Novi okusi prvog hrvatskog čipsa
22.07.14
Vijesti
Novi Tip Top Ketchup i Bolognese po izboru potrošača
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.