Trgovina
Seniko studio
Turizam
13.11.2015. Sunčani Hvar već kreće u potragu za sezoncima za iduću sezonu
Hotelska kuća Sunčani Hvar već je započela s potragom za više od 600 sezonskih djelatnika za slijedeću turističku sezonu, a prve ponude za posao očekuju već u prosincu ove godine, priopćeno je u petak iz te turističke tvrtke.

Nove zaposlenike Sunčani Hvar traži i educira kroz svoj cjelogodišnji program osposobljavanja "Tražiš posao - pronađi karijeru", pokenut počekom prošle godine. Kroz taj su program, kažu iz Sunčanog Hvara, do sada razvijeni novi programi treninga zaposlenika, kao i plan edukacija, kako bi se utvrdila i proširila mreža znanja i vještina u skladu sa svjetskim trendovima na području hotelskih operacija, Internet marketinga i novih tehnologija u hotelijerstvu.

Tako će u sklopu kampanje krajem ovog mjeseca tridesetak stalnih, ali i sezonskih zaposlenika Sunčanog Hvara otputovati na stručno osposobljavanje u Prag, Varšavu i Milano, dok će istovremeno započeti i prvi krug regrutacije novih sezonskih zaposlenika.

"Budući da se za iduću sezonu traži više od 600 sezonskih djelatnika, odnosno gotovo stotinu sezonaca više nego ove godine, prve ponude za posao počet će pristizati već u prosincu ove godine. Svaka ponuda uz kompenzacijski dio uključuje intenzivnu obuku, smještaj i prehranu u hotelu koji je namijenjen isključivo za smještaj sezonaca, ali i dodatne pogodnosti kroz razvijenu transparentnu politiku priznanja i incentiva", navode iz Sunčanog Hvara.

Dodaju kako se najveći broj sezonskih zaposlenika, sukladno obujmu posla, očekuje krajem travnja, a dužina trajanja radnog odnosa predviđa se do kraja listopada.

Pritom navode da je, s obzirom na značajan rast prihoda odjela hrane i pića te u a la carte i u banketnom poslovanju, na regrutaciji zaposlenika poseban naglasak stavljen na iskustvu u vodećim restoranima i barovima, ali i hotelskim kompanijama u srodnim turističkim destinacijama.

Ovaj se program Sunčanog Hvara intenzivno zasniva na upotrebi online platforma kao što su LinkedIn, Facebook, Skype te službene stranice kompanije, ali iz tvrtke ističu kako su njihovi Dani otvorenih vrata u većim hrvatskim gradovima te preporuke i dalje najznačajnije sredstvo selekcije i regrutacije motiviranih, poduzetnih i iskusnih pojedinaca, koje nastoje zadržati i slijedećih godina.

"Krajnji je cilj i misao vodilja ove kampanje pružiti svim zaposlenicima mogućnost usavršavanja, učenja i razvoja, kako bi kasnije oni sukladno svojim interesima, znanjima i vještinama, poslovno iskustvo u Sunčanom Hvaru pretvorili u uspješnu dugogodišnju karijeru", zaključuju iz Sunčanog Hvara. (H)

Povezani članci
29.02.16 Turizam
Sunčanom Hvaru prihodi 30 posto viši, dobit gotovo učetverostručena
08.07.15 Financije i gospodarstvo
Tvrtke u državnom vlasništvu ostvarile 3,6 milijardi kuna neto dobiti
25.08.08 Tvrtke i tržišta
Orco zatvara urede u Hrvatskoj
17.10.07 Tvrtke i tržišta
Sunčani Hvar: Prihodi u trećem kvartalu porasli na 60,8 milijuna kuna
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa