Međunarodno poslovanje
Seniko studio
Strateški savezi
04.11.2015. Medvjedi i Podravka priredili ružičasti hokejaški spektakl
  • U humanitarnoj aukciji ružičastih dresova i pakova prikupljeno više od 80.000 kuna
  • Prikupljena sredstva donirana udruzi “Sve za nju” za borbu protiv raka dojke
U pravom hokejaškom spektaklu, a po drugi puta u klupskoj povijesti, igrači KHL-a Medveščak promijenili su boju dresa te su zaigrali u ružičastim dresovima, ostvarenima u suradnji s klupskim partnerom Podravkom. Dio je to velike humanitarne akcije Medveščaka i Podravke, „Sve za moje zlato“, pokrenute počekom listopada u suradnji s udrugom „Sve za nju“.

Dobro raspoloženi, ružičasti Medvjedi dočekali su tako goste s istoka, rusku Ladu Toljati, a iako je Ledenom dvoranom vladala odlična atmosfera, a navijači su pružali svesrdnu podršku, pobjedu je ipak odnijela gostujuća momčad Lade Toljati.

“Naravno da bismo voljeli da smo odnijeli ova tri nama važna boda, no zadovoljni smo činjenicom da smo ovako velikom broju ljudi prenijeli poruku i doprinijeli podizanju svijesti o opasnostima raka dojke. Koliko znam, jedini smo klub u Hrvatskoj koji mijenja boju svog dresa, stoga nam je velika čast biti dio ovakve kampanje i s ponosom igramo u ružičastim dresovima. Isto tako, jako nam se svidjela ideja o aukciji tih dresova i bio sam siguran sam da će naići na velik interes među navijačima”, rekao je kapetan Medvjeda, Mike Glumac.

Igrače Medveščaka, ali i sve njihove navijače pravom je okrijepom počastila Podravka. Naime, Podravkini promotori kulinarstva pripremili su muffine, posebno za ovu prigodu obojane u ružičasto te topli čaj, a koje su igrači Medveščaka u pauzama utakmice podijelili svojim navijačima.

“Veseli nas činjenica da nastavljamo suradnju s Medveščakom na ovako plemenitoj kampanji. Primarni cilj kampanje jest upravo podizanje svijesti o opasnostima ove teške bolesti te isticanje koliko je zapravo bitno voditi brigu o vlastitom zdravlju. Drago nam je da su i sami igrači, ali i njihovi navijači, prepoznali važnost ovakvih aktivnosti i još jednom pokazali da imaju veliko srce, baš kao i naša kompanija”, istaknula je Marinka Akrap, direktorica Korporativnih i marketinških komunikacija Podravke.

S prvim sučevim zviždukom započela je i humanitarna aukcija ružičastih dresova Medvjeda te potpisanih pakova koja je trajala do ponedjeljka, 02. studenog. Ukupno 62 ružičasta predmeta tako su licitirana više od 18 tisuća puta, a u licitaciji putem interneta i telefona sudjelovalo je 197 osoba iz cijeloga svijeta.

Ružičasti dres postigao je prosječnu cijenu od 2.150 kuna po licitaciji, a najvišim je licitiran dres Jessea Saarinena iznosom od 5.451 kunu. Ružičasti pak postigao je prosječnu cijenu od 537 kuna po licitaciji, a najviše licitirani pak Stefana Giliatija dostigao je cijenu od 1.072 kuna.Tako je prikupljeno je više od 80.000 kuna namijenjenih udruzi „Sve za nju“, koja će sredstva iskoristiti za pružanje informacijske, psihološke i logističke pomoći ženama oboljelima od raka dojke, kao i njihovim obiteljima.

Povezani članci
06.09.16 Tvrtke i tržišta
Podravka s EBRD-om i četiri poslovne banke potpisala kredit s najpovoljnijim uvjetima u regiji
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa