Potrošači
Seniko studio
Vijesti
26.10.2015. Moderna platforma za publiku željnu interaktivnih sadržaja
Objavljena nova Vegeta web stranica
Ubrzo nakon što je iz Podravke stigao razigrani videospot za Vegetu, “Slobodno kuhaj”, pregledan više od 1.5 milijuna puta, Podravka je predstavila i novu, modernu i bogatu web stranicu svog najistaknutijeg brenda - Vegete.

Vegeta, najpoznatiji brend Podravke, predstavljen je na novoj, redizajniranoj web stranici na adresi www.vegeta.hr. Brend koji je prepoznatljiv diljem svijeta te nosi brojne nagrade za iznimnu kvalitetu, svojim se potrošačima predstavio kroz moderan, suvremen, razigran dizajn i koncept te se svojom izvedbom može mjeriti ne samo s hrvatskim, već i s najvećim uspješnim svjetskim brendovima.

Mood Food: Interaktivnost i kulinarsko iskustvo prilagođeno svakom korisniku

Kako bi posjetiteljima pružili što kvalitetnije i osobnije iskustvo, napravljen je interaktivan sadržaj pod nazivom “Mood Food”. Riječ je o kreativnom i zabavnom nizu pitanja putem kojih posjetitelji mogu dobiti inspiraciju za jelo, pripremljeno s Vegetom.

Za pripremu pitanja napravljeno je istraživanje tržišta te angažiran psiholog, rezultat čega su kvalitetne informacije i ciljana, usmjerena inspiracija, krojena prema željama i trenutnim osjećajima korisnika.

„Cilj Vegete je potaknuti inspiraciju, igranje i zabavan pristup kuhanju i provođenju vremena u kuhinji. Zato je i nova internetska stranica napravljena kao sveobuhvatna kulinarska platforma s novim, inovativnim konceptima, kao što je Mood Food.

Vegeta s novim webom i novim pristupom prati želje i potrebe mlađih potrošača“, rekla je Marinka Akrap, direktorica sektora Korporativnih i marketinških komunikacija Podravke.

Nova web stranica odiše prepoznatljivim vizualima i razigranom komunikacijom te poziva korisnike na interakciju i na moderan način priča jednu od najpoznatijih kulinarskih priča.

Stranica nudi detaljan pregled svih Vegeta proizvoda i njihovih karakteristika, a moderan prikaz daje fantastičan uvid u bogatu povijest omiljenog hrvatskog brenda. Na stranicama se mogu pronaći i videozapisi kultnog TV showa “Male tajne” s Oliverom Mlakarom i Stevom Karapandžom.

Sama web stranica prati sve trendove moderne digitalne komunikacije, obiluje tehničkim mogućnostima i u potpunosti je prilagođena za interakciju na svim vrstama uređaja – od stolnih računala do tableta i pametnih telefona.

U jednakoj mjeri se obraća postojećim potrošačima te novoj, mlađoj publici, koja svoje vrijeme u kuhinji provodi na drugačiji način, čineći je mjestom zabave, druženja i otkrivanja novih recepata i jela.

Stranica je razvijena u suradnji s tvrtkom Nivas, s kojom Podravka ima niz uspješnih projekata, a dizajnirana je u duhu novog pozicioniranja Vegete te svojim zabavnim, interaktivnim i informativnim mogućnostima odlično odražava novu filozofiju “slobodno kuhaj”.

Povezani članci
23.10.16 Brandovi
Vegeta i dalje vodeći brand na hrvatskom tržištu te najjači domaći brand u Adria regiji
15.04.16 Vijesti
Podravka i Hrvatska udruga poslodavaca za akciju „Korak u život“ na modnoj reviji Aleksandre Dojčinović
20.01.16 Strateški savezi
Podravka istiskuje manjinske dioničare Žita
19.12.15 Promocije
Podravka časti inspiracijom
11.12.15 DOP
Varaždinski osnovci glasali za Zdravi odmor s Lukom Nižetićem
18.09.15 Vijesti
Vegeta i Dalibor Matanić ujedinili snage u novoj internacionalnoj kampanji
01.04.15 Promocije
Ožujsko pivo najavilo šesti po redu Ožujsko kup
28.08.14 Zdravlje
Podravkinim "školskim jelovnicima" upotpunjena završnica Sportskih igara mladih
17.07.14 Promocije
Inovativno iznenađenje iz Podravke
25.03.14 Brandovi
BEST BUY AWARD: Podravka prehrambeni brand Br.1 u regiji
30.12.13 Brandovi
Ne Cvjetnom trgu više od stotinu građana plesali su valcer i tango te uživali u Podravkinim slasticama i čajevima
23.12.13 Vijesti
Podravka zaželjela „Slatke blagdane svima“ uz medvjedića Lina izrađenog od 2.200 Dolcela muffina
06.09.13 Brandovi
Podravkin vizualni spektakl - postavljen novi medveščakov dres u mega izdanju na 500 m2
19.07.13 Vijesti
Uspješno završena edukativna kampanja ''Okusi za sve jezike''
14.02.13 Tvrtke i tržišta
Hrvatski potrošači potvrdili - Vegeta najjači brand u Hrvatskoj
02.07.12 Karijere
Marinka Akrap imenovana direktoricom korporativnih komunikacija Podravke
20.10.11 Trgovina na malo
Promet dm-a premašio 1,85 milijardi kuna
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa