O marketingu
Seniko studio
Brandovi
13.10.2015. Allianz nastavlja uspon na ljestvici najboljih globalnih brendova
• Allianz zauzeo 54. mjesto među 100 najboljih globalnih brendova
• Globalna vrijednost brenda narasla za 10 % na 8,5 milijardi USD
Na Interbrandovoj godišnjoj ljestvici najvrjednijih svjetskih brendova, Allianz je još jednom poboljšao svoj položaj. U nedavno objavljenom izvješću za 2015., Allianz se pomaknuo za jedno mjesto, na 54. poziciju, a vrijednost brenda narasla je za 10% u odnosu na 2014. godinu.

Otkako je 2007. prvi put uvršten na Interbrandovu ljestvicu, Allianz je ostvario golemi skok s 80. na 54. mjesto i više nego udvostručio vrijednost brenda s 4 milijarde na 8,5 milijardi USD.

Interbrand kao ključne faktore koji su pridonijeli tom rastu navodi 85 milijuna Allianzovih klijenata diljem svijeta, 125-godišnju tradiciju te strateški pristup digitalizaciji.

„Allianz je još jednom ostvario iznadprosječni rast vrijednosti brenda od 10%. To nas svrstava među vodeća društva u sektoru financijskih usluga te potvrđuje da ispunjavamo obećanja koja naš brend nudi,” kaže Christian Deuringer, direktor odjela za globalno upravljanje brendom u Allianzu.

„Ostvareno mjesto na ljestvici pokazuje kako naši klijenti, kao i drugi dionici, cijene orijentiranost brenda Allianz na pozitivnu budućnosti i našu posvećenost održivom razvoju u kontekstu financijske uključivosti, klimatskih i demografske promjena.”

Facebook, Apple, Amazon, Hermès i Nissan brendovi su s najvećim rastom na ovogodišnjoj ljestvici, među kojima se nalazi i sedam njemačkih društava, uključujući Allianz.

Cilj Allianza jest kontinuirano jačanje brenda, upotrebom najsnažnijih tehnologija i potrošačkih brendova, koji su mjerilo u globalnom poretku. „Najvažnija je orijentiranost na klijente”, kaže Deuringer. „Klijentima moramo ponuditi proizvode i rješenja koji su u potpunosti prilagođeni njihovim potrebama te korisničko iskustvo bez poteškoća.”

Interbrandovo globalno rangiranje vrijednosti brendova temelji se na analizi financijskih rezultata brendiranih proizvoda ili usluga nekog poduzeća, ulozi koju taj brend igra u klijentovoj odluci o kupnji te snazi i veličini brenda, mjerenim prema deset različitih parametara.

Povezani članci
15.09.16 Osiguranja
Allianz pokrenuo Poduzetnički klub koji okuplja više od 200 malih poduzetnika u industriji osiguranja
19.02.16 Osiguranja
Allianz optimističan nakon dobre 2015. godine
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa