Info
Seniko studio
Sajmovi i izložbe
07.10.2015. Na 1. Sajmu zimnice i Izložbi autohtonih proizvoda 77 izlagača
Ministar Tihomir Jakovina i gradonačelnik Grada Zagreba Milan Bandić održali su danas, 7. listopada 2015. godine, konferenciju za medije na kojoj su najavili I. Sajam zimnice i Izložbu autohtonih proizvoda koja će se održavati od 16. do 18. listopada 2015. godine na Trgu bana Josipa Jelačića u Zagrebu, u zajedničkoj organizaciji.

Na Sajmu će se predstaviti 77 izlagača i mladih poljoprivrednika iz svih hrvatskih županija. U sklopu manifestacije, održat će se i Regionalna konferencije na temu zaštite hrane u regiji.

Cilj manifestacije je okupiti proizvođače iz svih županija koji proizvode poljoprivredne i prehrambene proizvode koji se povezuju s pojmom „zimnica“, te im omogućiti prodaju i direktno povezivanje s potrošačima, te oživjeti spravljanje zimnice koja na hrvatskim prostorima ima dugu tradicija.

Ministar Tihomir Jakovina na konferenciji je naglasio kako „smo Sajam i Izložbu organizirali iz želje da potaknemo dobre vibracije i potrošnju domaćih proizvoda, a Grad Zagreb je najbolji partner za to, jer je tržište Zagreba najveće i najvažnije za poljoprivredne proizvode sa hrvatskog sela.“

Gradonačelnik Milan Bandić rekao je „da Grad Zagreb nizom mjera, lokalnim potporama za poljoprivredu i organiziranjem manifestacija na kojima se predstavljaju proizvodi i usluge naših ruralnih područja, podržava i promiče razvoj tih područja i očuvanje tradicije, a ovaj je Sajam prava prilika za predstavljanje visokokvalitetnih proizvoda kojima obiluju Zagreb i Hrvatska.“

Sajam će tehnički izvesti Hrvatska udruga mladih poljoprivrednika čiji je predsjednik Jan Marinac na konferenciji rekao da „su počašćeni da mogu sudjelovati u organizaciji ovakve manifestacije te im je ista prilika da kroz svoju mrežu mladih poljoprivrednika mogu steći nova iskustva i poznanstva, te ujedno mogu ponuditi proizvode svojih članova Zagrepčanima.“

Direktor Norma International d.o.o. Stipe Brčić, sponzora u dijelu izrade vizualnog identiteta Sajma i Izložbe naglasio je da je „Sajam zimnice idealna prilika da se poboljša prodaja domaćih hrvatskih proizvoda, zbog čega smo se odlučili uključiti i kreirati vizualni identitet sajma i tako dati naš doprinos razvoj poljoprivrede i domaće potrošnje.

Moja je želja da se u budućnosti studenti Studija dizajna i mladi poljoprivrednici više povežu u kreiranju vizualnog identiteta i prepoznatljivosti poljoprivrednih proizvoda.“

Povezani članci
05.04.16 Sajmovi i izložbe
SVEČANO OTVOREN ZAGREB AUTO SHOW 2016
05.04.16 DOP
Svečano otvoren novouređeni dječji park u Donjoj Dubravi
17.02.16 Turizam
OTVORENI NAUTIKA I HOTEL&GASTROTEH
29.09.15 Vijesti
Na Dolcu predstavljena nova turistička atrakcija
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa