Potrošači
Seniko studio
Vijesti
18.09.2015. Vegeta i Dalibor Matanić ujedinili snage u novoj internacionalnoj kampanji
Na policama se Vegeta odnedavno nalazi u novom, osvježenom ruhu, a ovih dana dobiva i novi reklamni spot, čije se režije prihvatio trenutno najpoznatiji hrvatski redatelj i scenarist Dalibor Matanića.
Osim što je najpoznatiji Podravkin brend, Vegeta je i najjači hrvatski brend u regiji, čiji su simbol oduvijek bili strast za kuhanjem i kreativnost.

U hrvatske je kuhinje ušla davne 1959. godine, a krajem šezdesetih našla se i u europskim domaćinstvima te je vjerni suputnik brojnim kuharima i kuharicama.

Danas brend Vegeta obuhvaća više od sto pedeset različitih proizvoda koji se prodaju na više od četrdeset tržišta diljem svijeta.

Na policama se Vegeta odnedavno nalazi u novom, osvježenom ruhu, a ovih dana dobiva i novi reklamni spot, sniman tijekom šest dana na različitim lokacijama.

Redateljske palice prihvatio se jedan od najpoznatijih hrvatskih redatelja i scenarista, član Europske filmske akademije te ovogodišnji hrvatski kandidat za prestižnu nagradu Oscar, Dalibor Matanić.

„Vegeta i ja imamo zajedničku povijest, jer sam već snimao reklamni spot za nju sada već davne 2007. godine. Drago mi je da sam se ponovo našao u ovoj ulozi, tim više što sam primijetio velik pomak u samom konceptu koji je ovoga puta usmjeren na mlađe generacije, što se uklapa i u moj stil režiranja.

Vegeta, osim što inspirira kreativno istraživanje kroz vrhunske okuse, ohrabruje i dijeljenje uspješnih kulinarskih priča, a novi je spot upravo jedna od takvih priča.

Cijela ekipa na snimanju je odlična, a s obzirom da se radi o višednevnom snimanju na nekoliko lokacija, već je bilo i raznih dogodovština, no sve je popraćeno smijehom i prije svega, velikim profesionalizmom“ izjavio je Matanić tijekom snimanja spota.

Predstavljajući veliku komunikacijsku platformu za tržišta diljem svijeta, novi reklamni spot još jednom pokazuje da se uz Vegetu možemo kreativno izraziti i ohrabriti te stvoriti nova, vrhunska jela i okuse, ostvariti svoje zamisli – jednostavno rečeno, biti svoji!

Povezani članci
23.10.16 Brandovi
Vegeta i dalje vodeći brand na hrvatskom tržištu te najjači domaći brand u Adria regiji
20.01.16 Strateški savezi
Podravka istiskuje manjinske dioničare Žita
11.12.15 DOP
Varaždinski osnovci glasali za Zdravi odmor s Lukom Nižetićem
26.10.15 Vijesti
Moderna platforma za publiku željnu interaktivnih sadržaja
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa