O marketingu
Seniko studio
Brandovi
16.09.2015. Komunikacija, koordinacija procesa i dionika te moderna administracija temelj su izgradnje branda grada i njegovog prosperiteta
Vesna Trnokop Tanta, Voditeljica usluga za javni sektor u PwC Hrvatska sudjelovala je u okruglom stolu pod nazivom „Kako gradovi postaju brandovi“ koji se održao jučer u sklopu Međunarodne konferencije „Investicijski projekti, potencijali i politike“, Zagreb Business Summit – Gradovi i regije generatori razvoja na Zagrebačkom Velesajmu.

Tom prilikom Vesna Trnokop Tanta je istakla: „Najvažnija je vizija, da bi se ona ostvarila potrebno imati dobar plan i dobro definirane sve dionike koji se moraju umrežiti da bi se vizija ostvarila. Dionici koji su važni za provedbu vizije trebaju govoriti istim jezikom, što znači da lokalna uprava mora jasno komunicirati što je njezin brand, i uključiti sve gospodarske sudionike u realizaciji te branding strategije. Za uspješnost brandiranja grada najvažnija je komunikacija, otvorenost i fokusiranost na ciljeve. Kao pozitivan primjer istakla bih Helsinki u kojem se administrativna tijela prepoznala inovativne procese koji su privukli mlade inovativne ljude. Takve destinacije privlače mlade ljude, koji su stručnjaci u svojim strukama i koji biraju upravo uspješne gradove (prema rezultatima istraživanja) te ih svojim životom i djelovanjem u njima čine još uspješnijim. Turizam nije jedini koji može potaknuti razvoj grada, ali ima multiplikativni učinak na sve ostale gospodarske sektore. Tako u zadnjih 5 godina svjedočimo turističkom preporodu Splita koji je doživio turistički boom i prestao biti tranzitna luka. Turizam je u gradu pokrenuo i razvoj malog i srednjeg poduzetništva.

Hrvatskoj su kao novoj članici Europske unije na raspolaganju značajna financijska sredstva iz Europskih fondova i programa koji potiču razvoj poduzetništva, istraživanje i razvoj i druge djelatnosti. Da bi se te mogućnosti i realizirale neophodna je moderna administracija koja osluškuje trendove i zahtjeve poduzetnika kojima se i prilagođava, a sve u cilju ostvarenja razvoja.“

Povezani članci
03.04.14 Vijesti
Snažan poticaj EBRD-a hrvatskim izvoznim ambicijama
01.04.14 Vijesti
Sastanak u HGK: Turkmenistan želi hrvatske tvrtke na svom tržištu
13.03.14 Turizam
HGK započela s radom 4. konferencije industrije zdravstvenog turizma
13.11.13 Vijesti
U HGK, 13. studenoga 2013. održan prvi dan 11. međunarodne konferencije o cjeloživotnom učenju i razvoju ljudskih potencijala -EDUCA PLUS-
06.11.13 Vijesti
U Ukrajini potpisan Sporazum o osnivanju Hrvatsko - ukrajinskog poslovnog vijeća
29.10.13 Edukacija
Kožarsko-prerađivačka industrija: nužno udruživanje u klastere
11.10.13 Vijesti
Hrvatsko-tajvanski gospodarski forum
09.09.13 Vijesti
HGK osnovala Poslovno vijeće za gospodarsku suradnju s Ukrajinom
02.07.13 Vijesti
Konferencija „Zastupanje interesa hrvatskog gospodarstva na europskoj razini“
12.06.13 Vijesti
„Be CROative“
02.05.13 Vijesti
HGK će 'edukativnim sadržajima' obilježiti ulazak u EU
29.04.13 Vijesti
Kazahstan je prilika za hrvatske građevinare
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa