Info
Seniko studio
Vijesti iz regije
10.09.2015. MasterPass transakcije u Europi mjesečno se povećavaju za 40%
Kompanije Media-Saturn, Shopgate, Ask Italian i 3Italia svojim su korisnicima pružile uslugu MasterPass za jednostavnija i sigurnija internetska plaćanja te plaćanja putem aplikacija
Digitalizacijom svijeta, sve veći broj korisnika širom Europe može pojednostaviti svoje iskustvo kupnje koristeći MasterPass™.

Ova usluga za digitalna plaćanja prihvaćena je u 24 zemlje širom svijeta, u koje od nedavno pripadaju i Njemačka, Belgija, Mađarska te Turska.

Od lansiranja ove usluge u veljači 2013. godine, MasterPass je prihvaćen u više od četvrt milijuna trgovina svijeta, a broj MasterPass transakcija u Europi se u zadnjih šest mjeseci, iz mjeseca u mjesec, u prosjeku povećavao za 40%.

„MasterPass oblikuje budućnost internetske trgovine, a kupcima pruža brži pristup do proizvoda i usluga koji su im bitni“, izjavio je Javier Perez, predsjednik kompanije MasterCard Europe. „Kompanija Media-Saturn najavila je početkom tjedna kako će lansirati uslugu MasterPass u šest europskih zemalja1, čime se kupcima trgovina Media Markt i Saturn pruža jednostavnija i sigurnija internetska kupovina“.

ISTAKNUTA PARTNERSTVA

U Njemačkoj je kompanija Shopgate ponudila MasterPass svim trgovcima priključenim na njihovu internetsku platformu. „Manje je više, prilikom kupovine na mobilnim telefonima. Veće su šanse da klijenti postanu kupci ako se, prilikom kupnje, od njih traži što manje podataka za unos.

MasterPass je iz tog razloga idealno rješenje za ostvarenje ovog cilja“ – rekao je Andrea Andergeggen, osnivač i direktor kompanije Shopgate. „Viša stopa konverzije dovodi do većeg zadovoljstva kupaca, a time se povećava i mogućnost njihovog povratka. MasterPass je svojim kupcima ponudila i jedna od vodećih prodavaonica potrošačke elektronike u Njemačkoj, TECHNIKdirekt.

MasterPass u Ujedinjenom Kraljevstvu mijenja iskustvo plaćanja u restoranima. Lanac japanskih restorana u Ujedinjenom Kraljevstvu Wagamama uveo je aplikaciju Qkr! i uslugu MasterPass kako bi svojim korisnicima omogućio plaćanja putem mobilnih uređaja.

Ovaj potez pokazao se iznimno uspješnim kako za same restorane tako i za korisnike restorana. Posjetitelji mogu iskoristiti vrijeme koje imaju za uživanje u obroku te platiti kada su spremni, a zaposlenici restorana mogu poslužiti više gostiju i počistiti stolove za manje vremena.

Popularnost ove aplikacije dovest će do novih mogućnosti poput pregleda menija ili naručivanja dodatnih jela i pića putem pametnih telefona. Prateći ovaj značajan uspjeh kompanija MasterCard danas je najavila i partnerstva s restoranima ASK Italian, Zizzi i Carluccio's, kako bi korisnicima ponudila brza i jednostavna mobilna plaćanja.
Također, kupnja ulaznica za koncerte, festivale i kazališta, kao i kupnja last minute putovanja u Velikoj Britaniji nikad nije bila jednostavnija, zahvaljujući kompanijama Eventim, See Tickets i Lastminute.com koje pružaju MasterPass za internetska plaćanja.

Louise Mullock, direktorica kompanije Eventim UK, izjavila je: „Dobili smo informacije od naših korisnika kako je iskustvo internetskih plaćanja od sada brže i jednostavnije. Izrazito nas veseli što usluga MasterPass ima direktan utjecaj na vjernost kupaca“.

Raznolikost i broj maloprodajnih trgovina koje se priključuju MasterPass platformi nezaustavljivo raste. U Italiji se 5.000 internetskih trgovina, odnosno 40%, priključilo platformi od njezinog lansiranja 2013. godine.

Uslugu MasterPass nudi i devet od vodećih 10 talijanskih internetskih trgovina, odnosno kompanije Trenitalia, Alitalia Airlines, Italo, Media World, Vodafone, Aruba.it, Ibs.it, Monclick te 3 Italia.

Talijanski nacionalni avioprijevoznik Alitalia Airlines i kompanija za željeznički prijevoz Trenitalia svojim putnicima nude uslugu MasterPass za kupnju karata, a to omogućuje i češki nacionalni željeznički prijevoznik Czech Railways.

Nicola Arnese, predsjednica internetskih poslovanja kompanije Alitalia kaže: „Ponosni smo na naše partnerstvo s kompanijom MasterCard budući da ona našim putnicima omogućuje intuitivna i jednostavnija korisnička iskustva, čime se potvrđujemo kao jedna od vodećih kompanija na talijanskom digitalnom tržištu“.

Od lansiranja platforme u Turskoj u lipnju 2015. godine, MasterPass je postao novčanik koji olakšava život svima koji žele kupiti kavu, platiti taksi ili naručiti hranu i piće putem interneta.

Partnerstva s kompanijama Café Nero, Bi Taksi i Getir mijenjaju način na koji obavljamo internetsku kupnju. U lipnju 2015. godine kompanija Café Nero lansirala je uspješnu kampanju kako bi svojim korisnicima približila uslugu MasterPass: „Veseli MasterPass ponedjeljak: dobra izlika za besplatnu kavu i borbu protiv depresije ponedjeljkom“.

Povezani članci
08.09.16 Vijesti
PayPal i Mastercard® proširuju partnerstvo
30.07.15 Trgovina na malo
Samsung Pay preko MasterCarda u Europu
23.01.15 Financije i gospodarstvo
MasterCard najavljuje nove prilike za europske startupove
14.11.14 Financije i gospodarstvo
MasterCard: 22 posto korisnika plaća beskontaktno
12.11.13 Vijesti
Više od polovine Europljana doživljava kupovinu sitnih užitaka kao temeljno pravo
25.02.13 Vijesti iz svijeta
Kompanija MasterCard predstavlja MasterPass - Budućnost digitalnog plaćanja
19.12.12 Šira regija
MasterCard se širi u beskontaktnom plaćanju u Europi uz PayPass
24.10.12 Trgovina na malo
MasterCard proširio partnersku mrežu u Poljskoj
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa