Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Trgovina
>>
Trgovina na malo
Četvrtak, 25.04.2024
Trgovina
Trgovina motornim vozilima
Trgovina na veliko
Trgovina na malo
Turizam
Promocije
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Trgovina na malo
09.09.2015.
GfK - Raste povjerenje potrošača!
U lipnju 2015 GfK indeks povjerenja potrošača porastao je drugi puta zaredom sa 44 na 47 bodova, učvršćujući tako trend rasta prema pragu od 50 bodova koji označava prelazak u područje ekonomskog uzleta.
Pozitivan pomak dogodio se kod svih komponenti indeksa: od ocjene sadašnjeg financijskog stanja i očekivanja budućeg dohotka do sklonosti potrošnji. Indeks je dobiven istraživanjem stavova na reprezentativnom uzorku stanovništva (N=1000) RH.
Skala indeksa je od 0-100 pri čemu vrijednosti iznad 50 predstavljaju uzlaznu fazu a vrijednosti ispod 50 silaznu fazu ekonomskog ciklusa.
O istraživanju:
Istraživanje je provedeno metodom osobnog intervjuiranja u kućanstvima u lipnju 2014. na reprezentativnom uzorku (N=1000) populacije starije od 15 godina
GfK je pouzdan izvor informacija o tržištima i potrošačima koje omogućavaju klijentima donošenje boljih/kvalitetnijih odluka. Više od 13 000 stručnjaka u istraživanju tržišta kombiniraju svoju predanost poslu s 80 godina znanstvenog iskustva GfK. To omogućava GfK isporuku najznačajnijih svjetskih rezultata kombiniranih s lokalnim tržišnim saznanjima u preko 100 zemalja. Koristeći najnovije tehnologije i znanstvene rezultate, GfK pretvara „velike“ rezultate u „pametne“ rezultate omogućavajući klijentima da povećaju svoju konkurentnost, te da obogate svoje znanje o potrošačima (njihovom iskustvu/izboru/odlukama).
Povezani članci
21.07.15
Vijesti
Rast povjerenja hrvatskih potrošača u trgovinu putem interneta
27.05.15
Istraživanja
GfK: povjerenje njemačkih potrošača na najvišoj razini u 13 i pol godina
16.03.15
Potrošači
Dan potrošača: Udruge potrošača upozoravaju na važnost čitanja oznaka na hrani
30.01.15
Vijesti
Potrošači u Hrvatskoj i dalje među najpesimističnijima u svijetu
07.11.14
Vijesti
RBA: Ne iznenađuje visoka razina pesimizma potrošača
16.09.14
Vijesti
Potrošačka klima u Hrvatskoj: nastavljen trend rasta optimizma - GfK
23.06.14
Vijesti
Posustao optimizam europskih potrošača
03.03.14
Potrošači
Mimica: Hrvatska među zemljama s najslabijom potrošnjom unutar EU
27.11.13
Vijesti
Raspoloženje njemačkih potrošača na najvišoj razini u šest godina - GfK
17.06.13
Vijesti
Najbolje u Hrvatskoj 2013. - izabrali građani
15.05.13
Korisne informacije
GfK ShoppingMonitor 2012/2013
07.05.13
Vijesti
GfK indeks povjerenja potrošača u ožujku blago porastao
16.01.13
Istraživanja
Google Hrvatska pokrenuo program za poticanje e-trgovine
12.11.12
Vijesti
Hrvatska po kupovnoj moći na 30. mjestu u Europi
24.10.12
Vijesti
GfK indeks povjerenja potrošača na najnižoj razini
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.