25.08.2015.
Miele bilježi rast prodaje za 8.3% što je 3.49 milijarde eura u poslovnoj 2014./2015. godini
Dr. Eduard Sailer, Dr. Markus Miele, Olaf Bartsch, Dr. Reinhard Zinkann, Dr. Axel Kniehl
Obiteljska tvrtka Miele sa zadovoljstvom izvještava o rekordno najvišim rezultatima u segmentu prodaje i broju zaposlenih: Vodeći svjetski proizvođač premium kućanskih aparata postigao je promet od 3.49 milijardi eura u poslovnoj godini 2014./2015. koja je završila 30. lipnja. Drugim riječima to je 267 milijuna eura ili 8.3 % veći promet nego godinu ranije. Miele diljem svijeta zapošljava 17,741 djelatnika. Tijekom perioda revizije ulaganja su dosegla brojku od 150 milijuna eura.
Razina poticaja, koji je očigledno dinamičniji nego prošle godine, odražava prije svega uspješan tržišni plasman novih ugradbenih uređaja u cijelom svijetu i proizvoda za njegu odjeće kao i unaprijeđena linija usisavača.
Nadalje, svjetsko gospodarstvo je započelo uspon bržim ritmom nego što se očekivalo iako to nije slučaj u politički i gospodarski nestabilnim dijelovima svijeta kao što su Rusija, Ukrajina, Bliski Istok i Grčka.
Usprkos tome trgovanje na ključnim tržištima je bilo otežano uslijed žestoke konkurencije. S druge pak strane, prodaja na ključnim tržištima je bila potpomognuta od strane svjetskih trendova tečaja valuta, iako je prodaja i dalje rasla za 6.4% unatoč valutnim tečajevima.
'Uzevši sve ovo u obzir, možemo biti jako zadovoljni s prošlom poslovnom godinom', zaključuje Olaf Bartsch, izvršni direktor Miele Group odgovoran za financije i administraciju.
Na domaćem, njemačkom, tržištu Miele bilježi prodaju od 1.03 milijarde eura što je, u odnosu na isto razdoblje prošle godine, porast od 5.4%. Izvan Njemačke prodaja je rasla za 10.1%, dok su tržišta u SAD-u, Australiji, Velikoj Britaniji, Švicarskoj i Hong Kongu svakako vrijedni spomena.
Unatoč surovim uvjetima rada, posao u Rusiji je napredovao kao i u zemljama južne Europe najjače pogođenim dužničkom krizom, uključujući Grčku. Sve u svemu, prodaja izvan Njemačke rasla je za jedan postotni bod do 70.4%.
Za tekuću fiskalnu godinu, menadžment Miele-a predviđa daljnji rast kako prometa tako i pojedinačne prodaje. 'S našim proizvodima i marketinškim konceptima, savršeno smo pozicionirani za širenje naše zastupljenosti na tržištu, čak i kad smo suočeni s jakom konkurencijom', potvrđuje Dr. Markus Miele, izvršni direktor i suvlasnik obiteljske tvrtke osnovane 1899. godine.
Do kuda će to zapravo ići, ovisi o tome kako će se razvijati okviri radnih uvjeta, uzevši u obzir, primjerice, trenutni gospodarski pad u Kini, što je novi element nestabilnosti.
Ipak,iskustvo pokazuje da jaki brendovi imaju posebnu vrstu privlačnosti za korisnike, posebice u gospodarski osjetljivim vremenima. 'Kao ni jedan drugi brand u našem sektoru industrije, Miele predstavlja pouzdanost i stabilnost vrijednosti', tvrdi izvršni direktor i suvlasnik Dr. Reinhard Zinkann.
To se najviše ističe rezultatima prepoznatljivih projekata kao što su GfK-ove studije 'Najbolji brendovi' u kojoj je Miele ponovno nagrađen titulom 'Najboljeg korporativnog brenda' tijekom istražnog perioda u svim granama.
|
|
|
|