O marketingu
Seniko studio
Brandovi
20.08.2015. Talijansko pjenušavo vino prosecco u Britaniji popularnije od francuskog šampanjca
Prodaja talijanskog pjenušavog vina prosecca u Velikoj Britaniji prvi je puta pretekla prodaju francuskog šampanjca, pokazalo je istraživanje objavljeno u srijedu.

U financijskoj godini koja završava sredinom srpnja prodaja prosecca poskočila je 72 posto, dosegnuvši 339 milijuna funti (479 milijuna eura), utvrdila je američka marketinška tvrtka IRI.

"Prosecco je ušao u modu kao cjenovno povoljnija i izvanredno kvaliteta alternativa šampanjcu", rekao je analitičar IRI-ja Toby Magill.

"Nije ni čudo da prosecco prestiže šampanjac i po vrijednosti i po obujmu prodaje i da ga preferiraju u odnosu na šampanjac na svadbama. U kratkom je roku postao najpopularnije ljetno piće u zemlji", objašnjava Magill.

U istom je razdoblju prodaja šampanjca porasla samo 1,2 posto, s ukupnom prodajom od 250 milijuna funti.

Prema obujmu prodaje prosecco je već ranije pretekao šampanjac. Trend je dodatno ubrzan 78-postotnim rastom obujma prodaje prosecca, na 37,3 milijuna litara, u odnosu na stagnaciju prodaje šampanjca, na 9,8 milijuna litara.

Veću prodaju zabilježile su pak dvije najpopularnije marke francuskog šampanjca, Lanson i Moet, što pokazuje da potrošači proseccu daju prednost pred jeftinim "bezimenim pjenušcima", zaključuju u IRI-ju. (H)

   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa