Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
O marketingu
>>
Brandovi
Četvrtak, 25.04.2024
O marketingu
Osnove marketinga
Brandovi
Istraživanja
Odnosi s javnošću
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Brandovi
20.08.2015.
Talijansko pjenušavo vino prosecco u Britaniji popularnije od francuskog šampanjca
Prodaja talijanskog pjenušavog vina prosecca u Velikoj Britaniji prvi je puta pretekla prodaju francuskog šampanjca, pokazalo je istraživanje objavljeno u srijedu.
U financijskoj godini koja završava sredinom srpnja prodaja prosecca poskočila je 72 posto, dosegnuvši 339 milijuna funti (479 milijuna eura), utvrdila je američka marketinška tvrtka IRI.
"Prosecco je ušao u modu kao cjenovno povoljnija i izvanredno kvaliteta alternativa šampanjcu", rekao je analitičar IRI-ja Toby Magill.
"Nije ni čudo da prosecco prestiže šampanjac i po vrijednosti i po obujmu prodaje i da ga preferiraju u odnosu na šampanjac na svadbama. U kratkom je roku postao najpopularnije ljetno piće u zemlji", objašnjava Magill.
U istom je razdoblju prodaja šampanjca porasla samo 1,2 posto, s ukupnom prodajom od 250 milijuna funti.
Prema obujmu prodaje prosecco je već ranije pretekao šampanjac. Trend je dodatno ubrzan 78-postotnim rastom obujma prodaje prosecca, na 37,3 milijuna litara, u odnosu na stagnaciju prodaje šampanjca, na 9,8 milijuna litara.
Veću prodaju zabilježile su pak dvije najpopularnije marke francuskog šampanjca, Lanson i Moet, što pokazuje da potrošači proseccu daju prednost pred jeftinim "bezimenim pjenušcima", zaključuju u IRI-ju. (H)
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.