Međunarodno poslovanje
Seniko studio
Tvrtke i tržišta
12.08.2015. Henkel zabilježio dobru izvedbu u drugom kvartalu
„U kontinuirano izazovnom tržišnom okruženju Henkel je ostvario dobru ukupnu izvedbu u drugom kvartalu. Ponovo smo ostvarili dvoznamenkasti rast i po pitanju prodaje i po pitanju zarade. Glavni pokretači bili su snažan rast organske prodaje, prošlogodišnje akvizicije i, prije svega, snažan američki dolar. Organska prodaja bila je snažna na tržištima u razvoju, ponovno pružajući iznadprosječan doprinos rastu,“ izjavio je izvršni direktor kompanije Henkel, Kasper Rorsted.

U drugom kvartalu 2015. godine, prodaja je ponovo zabilježila dvoznamenkasti rast od 13,5 posto na 4,695 milijardi eura.

Prodaja je porasla za 6,2 posto čemu su doprinijeli i pozitivni učinci tečaja od 7,3 posto. Organski rast prodaje, prilagođen tečaju i akvizicijama/dezinvestiranju iznosio je 2,4 posto.

Ako se u obzir uzmu jednokratni dobici, jednokratne naknade i troškovi restrukturiranja, prilagođena operativna dobit poboljšala se za 14,0 posto, sa 674 milijuna eura na 768 milijuna eura. Prilagođeni povrat od prodaje povećao se za 0,1 postotna boda na 16,4 posto.

Financijski rezultat kompanije Henkel od -11 milijuna eura bio je na razini iz istog kvartala prošle godine. Prilagođena zarada po preferencijalnoj dionici (EPS) povećan je za 11,2 posto sa 1,16 eura na 1,29 eura.

Dobra poslovna izvedba u prvoj polovini 2015. godine
U prvoj polovini ove godine Henkelova prodaja značajno se povećala za 1,059 milijardi eura - na 9,125 milijardi eura. Ovo je povećanje od 13,1 posto u usporedbi s prodajom iz prve polovine 2014. godine.

Prilagođena tečaju, prodaja je porasla za 6,5 posto. Organski rast prodaje, prilagođen tečaju i akvizicijama/dezinvestiranju, iznosio je 3,0 posto.

Izvedba poslovnih sektora
Poslovni sektor proizvoda za pranje i čišćenje u domaćinstvu ponovo je zabilježio snažan organski rast prodaje od 4,3 posto koji je uglavnom bio potaknut izvedbom na tržištima u razvoju koji su ponovo zabilježili veoma snažan razvoj. Regije Istočne Europe i Latinske Amerike zabilježile su dvoznamenkasti rast.

Sektor Beauty care zabilježio je daljnji profitabilni rast u drugom kvartalu 2015. godine. S 1,9 posto, rast organske prodaje ponovo je bio iznad onog relevantnih tržišta, što je rezultiralo daljim povećanjem tržišnog udjela.

Poslovni sektor ljepila i tehnologije ostvario je pozitivan rast organske prodaje od 1,7 posto u ovom kvartalu. Nominalno, prodaja je porasla za 13,3 posto.

Regionalna izvedba
Prodaja u regiji Istočne Europe iznosila je 707 milijuna eura, u usporedbi sa 739 milijuna eura iz istog kvartala prethodne godine. Međutim, usprkos izazovnom tržišnom okruženju, postignut je snažan porast organske prodaje od 5,5 posto.
Glavni pokretači bila su poslovanja u Rusiji, Turskoj i Poljskoj. Također, na tržištima u razvoju Istočne Europe, Afrike/Bliskog Istoka, Latinske Amerike i Azije, isključujući Japan, prodaja je značajno porasla, za 11,0 posto na 2,047 milijarde eura. Organska prodaja, kojoj su doprinijeli svi sektori, porasla je za 5,1 posto i tako doprinijela organskom rastu Henkel Grupe.

Predviđanje za Grupu Henkel 2015. godine
Osvrćući se na poslovnu 2015. godinu, Rorsted je rekao: “Očekujemo nepromijenjen status kada je u pitanju trenutno teško ekonomsko okruženje u svijetu. Tržišna nestabilnost ostat će na visokoj razini. U tom kontekstu, agilnost i fleksibilnost su ključni čimbenici uspjeha. Stoga ćemo u skladu s promjenjivim uvjetima na tržištu nastaviti s prilagođavanjem, pojednostavljenjem i ubrzanjem naših struktura i procesa.“

Henkel očekuje organski rast prodaje od 3 do 5 posto u 2015. godini, rast prilagođenog povrata od prodaje od oko 16 posto, kao i da će prilagođena zarada po preferencijalnoj dionici zabilježiti rast od oko 10 posto.

Povezani članci
09.11.16 Tvrtke i tržišta
Henkel u trećem kvartalu nastavlja s dobrom poslovnom izvedbom
12.08.16 Tvrtke i tržišta
Henkel bilježi dobre poslovne rezultate u drugom kvartalu
20.05.16 Tvrtke i tržišta
Henkel izvijestio o dobrim rezultatima prodaje i dobiti u prvom kvartalu
12.04.16 Statistika
Henkel potvrdio predviđanja za 2016. godinu
26.01.16 Tvrtke i tržišta
Tvrtka Henkel dobila tri nova priznanja za uspjeh na području održivosti
12.11.15 Tvrtke i tržišta
Henkel ostvario snažan rast prodaje i dobiti u trećem kvartalu
12.06.15 Tvrtke i tržišta
Otvorena tvornica Henkel Adhezivi BH u Bileći
08.06.15 Karijere
Željko Smodlaka novi generalni direktor sektora Beauty Care Henkela Srbija
08.05.15 Tvrtke i tržišta
Henkel povećao dobit, upozorio na teško poslovanje u istočnoj Europi
15.04.15 Tvrtke i tržišta
Henkel potvrdio ciljeve za 2015.
11.11.14 Tvrtke i tržišta
Henkel povećao dobit za 3,1 posto
09.05.14 Tvrtke i tržišta
Henkel dobro započeo 2014. godinu
09.04.14 Tvrtke i tržišta
Usmjereni na provedbu strategije
08.04.14 Vijesti
Završilo međunarodno natjecanje „Henkel Innovation Challenge“ – tim iz Hrvatske se u jakoj konkurenciji iz cijeloga svijeta izborio za pobjedu!
25.02.14 DOP
Pokretanje rješenja za održivi razvoj
21.02.14 Tvrtke i tržišta
Snažan rezultat u promjenjivom okruženju
13.11.13 Tvrtke i tržišta
Henkel ostvario snažan rezultat u trećem kvartalu
06.11.13 DOP
Predstavljen projekt Henkela i Konzuma "Zajedno za naše čisto, plavo more"
10.06.13 DOP
Udruga Lijepa naša u suradnji s tvrtkom Henkel pokrenula natječaj „Persil vas nagrađuje godišnjom zalihom deterdženata“
05.06.13 DOP
"Plava zastava" na plaži Srima
20.03.13 Karijere
Helena Grahovac nova Direktorica poslovnog sektora proizvoda za pranje i čišćenje u domaćinstvu tvrtke Henkel za regiju Adria
11.03.13 DOP
Zajedničkim radom do održivosti
07.03.13 Tvrtke i tržišta
Henkel ostvario rekordnu prodaju i zaradu
10.12.12 Strateški savezi
Konzum i Henkel pokrenuli projekt „Snaga čistoće za čistu energiju“
09.10.12 DOP
Henkel i Konzum zasadili 10.000 borova na Braču
28.09.12 DOP
Henkelova poslovna jedinica Ljepila pomaže Dječjem domu Zagreb
12.09.12 Sajmovi i izložbe
Henkel na sajmu Automechanika u Frankfurtu
08.09.12 Promocije
Persil organizirao druženje s nogometašima Hajduka u hipermarketu Tommy u Solinu
01.08.12 Tvrtke i tržišta
Henkel povećao neto dobit za 21,8 posto
05.06.12 DOP
Persil Expert pokrenuo kampanju "Persil pomaže hrvatskim plažama"
09.05.12 Tvrtke i tržišta
Neto dobit Henkela povećana 30 posto
04.05.12 DOP
Henkel dodijelio diplome sudionicima natječaja “Za čišću budućnost naše djece”
06.03.12 DOP
Humanitarno djelovanje i društveno odgovorni projekti tvrtke Henkel Croatia
23.02.12 Karijere
Henkel produžio ugovore članovima Uprave
30.11.11 DOP
Predstavljen projekt “Pošumimo Brač”
16.11.11 Promocije
Henkel predstavio "štedljivi" deterdžent - Persil Expert
14.07.11 Karijere
Miranda Mladin nova direktorica poslovnog sektora u Henkelu Adria
23.05.11 Karijere
Christoph Till novi direktor sektora u Henkelu Adria
16.05.11 Tvrtke i tržišta
Henkel osvojio Zlatni index
17.03.11 DOP
Henkel uvršten na listu najetičnijih svjetskih kompanija
28.02.11 DOP
Predstavljeni rezultati humanitarnog projekta „Kutak za glazbeni trenutak“
23.08.10 Karijere
Henkel Adria: Ana Kljaić nova voditeljica korporativnih komunikacija
29.01.10 Tvrtke i tržišta
Skok organske dobiti Henkela u 2009.
29.01.10 Karijere
Carsten Tilger novi direktor korporativnih komunikacija Henkela
11.11.09 Tvrtke i tržišta
Henkel sa 70 posto višom dobiti u trećem tromjesečju
21.09.09 Karijere
Simone Bagel-Trah nova predsjednica Odbora dioničara kompanije Henkel
06.11.08 Tvrtke i tržišta
Pad neto dobiti Henkela za 58 posto
01.11.08 Karijere
Željko Smodlaka novi predsjednik Uprave Henkel Adria
08.07.08 Tvrtke i tržišta
Henkel ukida 1.000 radnih mjesta
23.06.08 Vijesti
EU pretresao sjedište proizvođača deterdženata zbog sumnje u dogovaranje cijena
09.06.08 DOP
Henkel uvršten na popis najetičnijih kompanija u svijetu
08.05.08 Tvrtke i tržišta
Henkel: Neto dobit 219 mil. eura u prvom kvartalu
16.04.08 Vijesti iz svijeta
Kasper Rorsted na čelu Henkel KGaA
12.03.08 Tvrtke i tržišta
Henkel Hrvatska: Rast prihoda 21 posto na 57,4 milijuna eura u 2007.
27.02.08 Tvrtke i tržišta
Henkel povećao dobit za 11 posto
10.08.06 Neprehrambeni proizvodi
Henkel: Porast ukupnog prihoda u Hrvatskoj za 17,4 posto
12.07.06 Šira regija
Gubici lani zbog krivotvorenja u EU najmanje 300 milijardi eura
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa