Edukacija
Seniko studio
Seminari, konferencije
22.06.2015. Stručni tematski skup: LOKALNI I REGIONALNI SAJMOVI U FUNKCIJI RAZVOJA GOSPODARSTVA
Mjesto održavanja: Zagreb, Velika dvorana Hrvatske gospodarske komore, Rooseveltov trg 2
Datum održavanja: 30. rujna 2015. (od 09,00 do 15,30 sati)
Organizatori: HGK + SUVREMENA TRGOVINA


Zašto SAJMOVI
Hrvatska je nažalost izgubila svoju sajamsku poziciju na međunarodnim tržištima ili je ona bitno smanjena. Praksa pokazuje da nam treba strategija sajmovanja, kako na domaćem tržištu, tako i prilikom izlaska naših gospodarskih subjekata na strana tržišta u funkciji izvoza.

Da li je razvoj regionalnih sajmova odgovor na gospodarsku krizu i put prema svjetskim tržištima? Zašto su sajmovi uopće potrebni gospodarstvu? Mogu li sajamske organizacije poticati novu proizvodnju i stvaranje dodane vrijednosti? To su samo neka od pitanja koja postavljamo pred Vladu, komore, resorna ministarstva i gospodarske subjekte.

Republika Hrvatska danas je nedvojbeno pred operacionalizacijom nove, cjelovite strategije gospodarskoga razvoja, utemeljene na tržišnim načelima, što znači i temeljito usklađivanje različitih interesa, osobito na razini pojedinih gospodarskih djelatnosti pri čemu gradovi i sajmovi imaju veliko značenje.
Evo i nekih naznaka tematskog okvira:
  • Zašto se širi broj sajmova i povećava broj izlagača unatoč novim oblicima poslovna komunikacije?
  • Analiza događanja na svjetskoj poslovnoj pozornici jasno pokazuje izuzetan uzlet sajamskog poslovanja – kroz broj sajamskih priredbi i povećani broj izlagača. Kakvo je stanje u nas?
  • Želimo upozoriti na tri temeljne funkcije sajmova koje se ne bi smjele zapostaviti: poslovna funkcija; makroekonomska funkcija; socijalna funkcija
  • Analize pokazuju da za mnoge tvrtke u razvijenim zemljama sajmovi još uvijek predstavljaju središte komunikacijskih i marketinških aktivnosti, osobito u B2B komunikaciji. Prednost prema istraživanjima imaju samo vlastite web stranice pojedinih tvrtki.
  • Iznijet će se najbolja iskustva u organiziranju domaćih sajmova, a kroz panel i iskustva nastupa naših gospodarstvenika na inozemnim sajmovima.
Konferencija će imati dva panela:
  • Iskustva domaćih i stranih sajamskih organizacija
  • Iskustva domaćih proizvodnih tvrtki o nastupima na domaćim i inozemnim sajmovima
CILJNA SKUPINA: organizatori regionalnih sajamskih priredbi u Hrvatskoj, tvrtke koje redovito nastupaju na domaćim i inozemnim sajmovima (samostalno ili u organizaciji HGK, HOK ili drugih organizatora), izvoznici (pretežito MSP)
PROGRAM
09,00 – 09,30
Registracija sudionika

09,30 – 10,00
Pozdravi pokrovitelja i domaćina
10,00 – 10,15
Uvodne napomene: Ante Gavranović - Zašto su nastupi na sajmovima (još uvijek) potrebni
10,15 – 10,35
HRVATSKA TREBA STRATEGIJU SAJMOVANJA. RAZVOJ REGIONALNIH SAJMOVA KAO ODGOVOR NA GOSPODARSKU KRIZU? - Marija Kulaš, načelnica Sektora za trgovinu i tržište, Ministarstvo gospodarstva, Uprava za trgovinu i unutarnje tržište

10,35 – 10,55
ZAŠTO SU SAJMOVI POTREBNI GOSPODARSTVU? - Josip Zaher, potpredsjednik HGK za turizam, trgovinu i financije

10,55 – 11,15
ISKUSTVA HGK U ORGANIZACIJI I POTPORI NASTUPIMA NA SAJMOVIMA - Božica Marković, direktorica Sektora za poljoprivredu, prehrambenu industriju i šumarstvo HGK
11,15 – 11,40 Stanka
11,40 – 12,20
GOSPODARSKO ZNAČENJE I VAŽNOST SAJMOVA
• odnos sajam - grad
• odnos sajam - gospodarstvo
- Iskustva sajmova Stuttgart i Nuernberg, Davor Okičić, Njemačko-hrvatska industrijska i trgovinska komora
- Iskustva Sajma u Grazu, Slavko Begić, Hrvatsko-austrijska trgovinska komora
- Iskustva Jadranskog sajma u Budvi, doc.dr. Rajko Bujković, direktor
12,20 – 12,30 Stanka
12,30 – 13,30 PRVI PANEL

BEST PRACTICE - ISKUSTVA SAJAMSKIH ORGANIZACIJA
Virovitica - Igor Andrović, direktor, Viroexpo
Bjelovar-Gudovac - Davorin Posavac, direktor, Bjelovarski sajam
Zagreb - dr.sc. Dina Tomšić, Zagrebački holding, predsjednica Izvršnog odbora Zagreb Auto Show
Split - Sanja Vuković Veić, direktorica, Sajam Split
Celje - Robert Otorepec, potpredsjednik Upravnog odbora, Celjski sajam
Gospodarski forum Krapina - Ivica Cerovečki, većinski vlasnik Kotke
13,30 – 14,30 DRUGI PANEL

BEST PRACTICE – iskustva domaćih proizvodnih tvrtki o nastupima na domaćim i inozemnim sajmovima
Renata Godek, direktorica Marketinga i informiranja, Končar
HOK - Roman Krunić, Roto Kruna
Podravka - predstavnik
proizvođači namještaja - Marijan Kavran, direktor Hrvatskog drvnog klastera
sokovi - Pavle Švaić, direktor, Agroposta
vinari - Ivan Dropuljić, Vinoteka Dropi
14,30 – 14,40
ZAKLJUČNA RIJEČ

14,40 – 15,30
DOMJENAK
Pokrovitelji:

Ministarstvo gospodarstva
Hrvatska gospodarska komora
Hrvatska obrtnička komora
Hamag Bicro
Grad Zagreb
Turistička zajednica grada Zagreba
Zaklada Konrad Adenauer
Njemačko-hrvatska industrijska i trgovinska komora
Hrvatsko-austrijska trgovinska komora
Sponzori:

FINA
Zaks
Vipnet
Kotka
Galko
KTC
Agroposta
Badel
Zagrebačka pivovara
Spaz
PrimacoŠped
Optiprint
Rezervirajte svoje vrijeme :: Ulaz je slobodan
Zbog ograničenog broja mjesta u dvorani, prijavite se odmah na info@suvremena.hr

Povezani članci
31.07.15 Financije i gospodarstvo
Maras za rujan najavio pokretanje obrta putem interneta
10.03.15 Vijesti
Hrvatski obrtnici na Međunarodnom sajmu obrtništva u Münchenu (IHM)
20.12.12 Sajmovi i izložbe
Münchenski sajam treći put zaredom ostvario pozitivan godišnji rezultat
12.06.07 Statistika
Moody's: Preveliki javni sektor ograničava gospodarski rast Hrvatske
11.06.07 Vijesti
Bavarsko-hrvatski gospodarski forum
05.06.07 Vijesti
Ministarstvo gospodarstva: Nastavak mikrokredititranja poduzetnika
03.06.07 Vijesti
Šibenik: završeno 11. Nacionalno savjetovanje o gospodarstvu i poduzetništvu
31.05.07 Vijesti
Započelo 11. Nacionalno savjetovanje o gospodarstvu i poduzetništvu
09.05.07 Vijesti
Vukelić: niska stopa inflacije stvara povjerenje potencijalnih ulagača
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa