Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Info
>>
Vijesti iz svijeta
Petak, 19.04.2024
Info
Carine
Inspekcijske službe
Ekologija
Korisne informacije
Karijere
Financije i gospodarstvo
Sajmovi i izložbe
Zaposlenost / plaće
Korisni linkovi
Osiguranja
Statistika
Zdravlje
Vijesti iz svijeta
DOP
Vijesti iz regije
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Vijesti iz svijeta
26.06.2015.
Prihodi poduprli dobit H&M-a
Švedski maloprodajni div Hennes and Mauritz (H&M) izvijestio je da mu je neto dobit u drugom fiskalnom tromjesečju uvećana 11 posto zahvaljujući 21-postotnom skoku prihoda, upozorivši ujedno na očekivan nepovoljan utjecaj jačeg dolara u drugoj polovini godine.
U razdoblju od ožujka do svibnja H&M je zabilježio neto dobit od 6,45 milijardi švedskih kruna (700 milijuna eura), pokazuje poslovno izvješće objavljeno u četvrtak.
Prihodi su u istom razdoblju iznosili 45,87 milijardi kruna. Iskazani u lokalnim valutama uvećani su 10 posto.
"Prihodi su ponovo snažno porasli – posebno ako uzmemo u obzir izazovnije prilike s kojima smo se suočili, poput snažnih usporedivih prošlogodišnjih rezultata, neuobičajeno hladnog proljeća na mnogim našim važnim europskim tržištima i negativnim kalendarskim faktorima", kazao je izvršni direktor Karl-Johan Persson.
Nastavak uzleta nagovješćuje i 14-postotni rast prihoda iskazano u lokalnim valutama u razdoblju od 1. do 23. lipnja u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
Iz švedske kompanije napominju da su zbog jačeg dolara zabilježili veće troškove u drugom tromjesečju, dodajući da će jačanje američke valute još snažnije utjecati na njihove rezultate u drugoj polovini godine.
"Ocjenjuje se da je situacija na tržištu kada su u pitanju vanjski faktori za kupovno razdoblje trećeg i četvrtog tromjesečja 2015. jako negativna, s obzirom na značajno jačanje američkog dolara prema većini valuta", stoji u poslovnom izvješću švedske kompanije.
Jači je dolar u drugom fiskalnom tromjesečju spustio bruto maržu H&M-a na 59,4 posto, sa 60,8 posto koliko je iznosila u istom razdoblju prošle godine.
Kao dodatne razloge za više troškove navode i "ekspanziju i dugoročna ulaganja u segmentima informatičke tehnologije i Interneta, te proširivanje asortimana".
Na kraju svibnja H&M je brojio ukupno 3.639 trgovina, uključujući i brendove COS, & Other Stories, Weekday, Monki i Cheap Monday. Očekuju da će do kraja godine otvoriti trgovine i u Indiji i u Južnoafričkoj Republici. Od srpnja namjeravaju otvoriti i 900 trgovina kozmetike. (H)
Povezani članci
23.06.16
Tvrtke i tržišta
Hladno proljeće i jaki dolar pritisli tromjesečnu dobit H&M-a
23.05.16
Tvrtke i tržišta
H&M i dalje vodeći trgovac odjećom
15.07.15
Tvrtke i tržišta
Kalendarski faktori poduprli prodaju H&M-a u lipnju
24.03.15
Vijesti iz svijeta
Skok tromjesečne dobiti H&M-a
15.09.14
Tvrtke i tržišta
Snažan skok prodaje H&M-a u kolovozu
27.03.14
Statistika
H&M povećao dobit, troškovi viši u prvom tromjesečju
30.01.14
Trgovina na malo
Prodaja poduprla dobit H&M-a
15.01.14
Vijesti iz svijeta
Promet H&M-a uvećan 10 posto u prosincu
26.09.13
Tvrtke i tržišta
Dobit H&M-a poskočila zahvaljujući snažnom rastu prodaje
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.