Međunarodno poslovanje
Seniko studio
Tvrtke i tržišta
17.06.2015. AgroFructus, proglašen regionalnim Business Partnerom u 2015. godini
Regionalna nagrada Business Partner koja se dodjeljuje 21. godinu zaredom i obuhvaća kompanije iz 13 zemalja regije od Slovenije do Cipra, ove je godine pripala AgroFructusu iz Donjeg Miholjca, kao najboljoj kompaniji i ujedno i jedinoj kompaniji iz Hrvatske.

Ova prestižna nagrada potvrda je to iznimne poslovne uspješnosti i regionalne prepoznatljivosti.

U svom pojašnjenju komisija je navela da je konačna odluka donesena na temelju svih dobivenih rezultata, prema kojima AgroFructus zbog kontinuirano dobrih poslovnih rezultata, investicija i inovacija, te poštivanja visokog stupnja profesionalnosti i etičnosti, uvažavanja svojih poslovnih partnera, te izrazitom ekološkom osviještenosti, predstavlja oslonac razvoju lokalne zajednice i višoj kvaliteti života.

Ove komplimente prokomentirao je gosp. Denis Matijević, osnivač i predsjednik Uprave AgroFructusa istaknuvši da ih nagrada veseli i obvezuje, ali da su posebno počašćeni jer su u donošenju odluke o pobjedniku sudjelovali upravo poslovni partneri.

Odnos kompanije prema svim sudionicima u poslovnom procesu ključ je uspjeha, a ova nagrada je dokaz da su strateški ciljevi kvalitetno postavljeni, ali i da operativna razina uspješno dosiže.

No, ona je i dodatni motiv da se još intenzivnije nastavi raditi na širenju kapaciteta, uvođenju novih tehnologija i rastu kroz oba segmenta i domaćeg i izvoznog tržišta, što je ujedno i generator pozitivnih promjena u hrvatskom gospodarstvu.

Predstavnicima AgroFructura nagrada regionalnog Business Partnera dodijeljena je sinoć (utorak, 16. lipnja) u Beogradu na ceremoniji proglašenja pobjednika u svim kategorijama.
AgroFructus Grupa

AgroFructus Grupa je grupa tvrtki specijaliziranih za proizvodnju, otkup, skladištenje i prodaju svježeg i prerađenog voća i povrća, a grupu danas čini 7 tvrtki iz Hrvatske i inozemstva.

Formalno je osnovana 2013. godine, no iako je sama AgroFructus grupa relativno novijeg datuma, tvrtke koje se nalaze u Grupi tvrtke su s dugogodišnjom tradicijom, znanjima i vještinama u poslovanju s voćem i povrćem.

Prepoznavanjem potencijala tvrtki koje danas uspješno posluju u okviru Grupe kao i tržišta te jasnom strategijom, AgroFructus Grupa danas je jedna od vodećih regionalna kompanija u poslovanju s voćem i povrćem, kako svježim tako i prerađenim odnosno jedna od najvećih domaćih kompanija specijaliziranih za proizvodnju, otkup, skladištenje i prodaju svježeg i prerađenog voća i povrća.

U Hrvatskoj se nalazi krovna tvrtka AgroFructus d.o.o., Donji Miholjac (sa svojim otkupnim centrima u Donjem Miholjcu, Lozanu , Puli i Opuzenu) te tvrtke Eurovoće d.o.o. Donji Miholjac, Marinada d.o.o., Slatina i Bios d.o.o. Varaždin.

Tvrtke u Bosni i Hercegovini su AgroFructus d.o.o. Čapljina i AgroFructus d.o.o. Laktaši te u Makedoniji – AgroFruktus dooel Strumica.

AgroFructus Grupa ostvaruje godišnji promet od 600 milijuna kuna i zapošljava oko 500 stalnih radnika, uspješno surađuje s 3000 kooperanata te otkupljuje oko 100.000 tona voća i povrća.

Stalnim praćenjem potreba tržišta i postojećih kapaciteta kontinuirano se unapređuje suradnja s kooperantima.

Konkretno AgroFructus Grupa svoje kooperante prati u organizaciji proizvodnje, savjetuje ih i educira te osigurava sve potrebne inpute za proizvodnju, kreditira repromaterijalom, otkupljuje njihove proizvode, osigurava im bolje uvjete u bankama te pomaže u realizaciji njihovih IPARD projekata.

Surađuje sa svim većim trgovačkim lancima u Hrvatskoj i regiji te oko 20 posto ukupne prodaje izvozi u sljedeće zemlje: Australija, Kanada, SAD, Rusija, Švicarska, Švedska, Njemačka, Češka, Slovenije, Bosna i Hercegovina, Srbija, Makedonija, Libija i Izrael.

Zbog svoje kvalitete i kontinuiteta isporuka AgroFructus Grupa profilira se u pouzdanog i poželjnog partnera kojem je kupac u glavnom fokusu.

Ulaganjem u proizvodnju i nove tehnologije, ulaganjem u kadrove te investicijama u kapacitete za pakiranje, sortiranje i skladištenje – AgroFructus Grupa osigurava svoju tržišnu poziciju.

Povezani članci
30.08.16 Prehrambeni proizvodi
AgroFructus: Rekordan urod mandarina; nedovoljno radnika za branje
21.04.16 Financije i gospodarstvo
Burilović: Turizam treba ovisiti o domaćim proizvodima, a ne o vremenskoj prognozi
26.01.16 Trgovina na malo
AgroFructus proširio poslovanje u regiji
26.03.15 Seminari, konferencije
U Beogradu otvorena 4. regionalna poslovna konferencija
12.11.14 Prehrambeni proizvodi
Nužno udruživanje voćara
11.07.14 Vijesti
Otvoren novi proizvodni pogon AgroFructus Grupe vrijedan sedam milijuna eura
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa