|
|
|
|
30.05.2015.
Završeni Modernpak i Intergrafika
Nakon četiri dana danas se na Zagrebačkom velesajmu zatvaraju bienalni sajmovi INTERGRAFIKA 23. međunarodni sajam grafičke industrije i papira i MODERNPAK 28. međunarodni sajam ambalaže i pakiranja.
Okupilo se 97 izlagača na 5.000m2. U paviljonu 5 bili su prisutni svi značajni svjetski i domaći proizvođači opreme, gotovih proizvoda i pomoćnih materijala iz područja grafičke industrije, industrije papira, ambalaže i pakiranja.
Sajmovi su još uvijek nezaobilazno mjesto susreta profesionalaca, razmjene znanja i iskustva te pridonosi tržišnoj konkurentnosti. Osobni kontakt je nezamjenjiv, a samo na sajmu se može vidjeti, usporediti, ocijeniti i istovremeno dobiti povratnu informaciju o proizvodu ili usluzi.
Potvrda za ovo je i povratak Igepa Plana grupe na Zagrebački velesajam nakon 8 godina:
„Ovim povratkom na Zagrebački velesajam željeli smo se približiti kupcu i poslovnim partnerima i privući ih na neko neformalno druženje, da popričamo izvan ureda. Ukratko, razlog našeg povratka je komunikacija. Nije nas bilo jer za vrijeme krize prva stvar koja se rezala u budžetima bio je marketing i nastup na sajmovima. No, sad smo rekli dosta, želimo se vratiti na sajmove i pokazati se kupcima." – Mirna Despot, direktorica i članica Uprave Igepa Plana papiri.
Posjetitelj iz Pule, inače vlasnik grafičkog studija, koji je došao posjetiti sajmove: „Danas se puno toga može vidjeti na Internetu, međutim gledao sam tri, četiri stroja preko weba i kad sam ih vidio ovdje uživo – doživio sam ih na drugačiji način nego što su izgledali preko Interneta.“
Današnji kupci traže drugačija, inovativna i personalizirana rješenja i proizvode. I grafička i ambalažna industrija moraju se prilagođavati njihovim potrebama. Svjesni su toga i proizvođači i kupci usluga. Neovisno na koji način i u kojoj grani industrije grafički komuniciramo potrebe tržišta i nove tehnologije su sve intenzivnije i zahtjevnije. Američka istraživanja pokazala su da današnji kupac više nije toliko lojalan jednom brendu te su promjene brže i češće.
„Ovako ciljano organizirani skupovi najbolji su za razmjenu informacija. Osim poslovnih kontakata na sajmovima je učinkovita i promocija novih proizvoda. Još uvijek ništa ne može zamijeniti kontakt uživo. Ovakvi sajmovi postoje da pitate, razgovarate i da dođete do „aha“ efekta. Prezentirajući najnovije trendove u području grafičke komunikacije i ambalaže jasno je da je trend biti što više personaliziran, što više inovativan, što više drukčiji, prepoznatljiv", prof. dr. sc. Klaudio Papp, dekan Grafičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.
"Danas, u vrijeme kada uslijed gospodarske krize, objektivnih i subjektivnih razloga nestaju poslovni subjekti i gase se njihove manifestacije, vaša struka je pokazala da ne odustaje, da je kvalitetna i tržišno konkurentna", rekla je na otvorenju sajmova direktorica Marina Pavković.
|
Sajmovi su nezaobilazni kada je riječ o stvaranju B2B i B2C povezivanja i unatoč tome što danas jednim klikom možemo vidjeti željeni proizvod još uvijek je high touch ispred high tech. Upravo ta činjenica predstavlja snagu i važnost organizacije sajmova. Matchmaking i poslovni uspjeh svakog sajma ovise o zajedničkim aktivnostima i uloženom trudu izlagača i Zagrebačkog velesajma.
|
|
|
|
|
|
|
|
|