Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Potrošači
>>
Vijesti
Petak, 19.04.2024
Potrošači
Vijesti
Zakon o zaštiti potrošača
Udruge / portali
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Vijesti
29.05.2015.
Kultura ispijanja kave u centru Zagreba
U Johannu Francku upoznajte sve načine pripreme Franck 100% Arabice
Kao vodeći proizvođač kave na hrvatskom tržištu, Franck je posvećen razvoju kulture ispijanja kave, ritualima pripreme i istinskog uživanja u kavi. Upravo će to posjetitelji moći doživjeti u novootvorenom Johannu Francku u Zagrebu, mjestu na kojem će tijekom dana moći uživati u svom omiljenom napitku, ali i sudjelovati u raznim događanjima vezanim uz kavu.
Prvi mjesec nakon otvorenja
Johanna Francka
bit će u znaku
Franck 100% Arabice
s okusom lješnjaka i čokolade, pri čemu će svaki tjedan biti posvećen jednom od mogućih načina spravljanja ove premium mljevene kave za domaćinstvo.
Tako će u prvom razdoblju Franckovi baristi kavu pripremati pomoću metode french pressa i tako, posjetiteljima pružiti jedinstveni doživljaj ispijanja kave „kao kod kuće“.
U narednim tjednima posjetitelji će moći isprobati 100% Arabicu pripremljenu na klasičan način u džezvi, kafetijeri i kao filter kavu.
Franckova 100% Arabica premium je kava nastala mješavinom pomno odabranih zrna isključivo sorte arabica, a stekla je mnoštvo poklonika već u prvoj godini nakon uspješnog lansiranja na tržište.
Posebnim načinom mljevenja Franckov je razvojni tim postigao optimalnan omjer grubih i finih čestica što 100% Arabici garantira jednako bogat okus bez obzira na način pripreme, a posebno prilagođen proces prženja kave oslobađa najbolje arome skrivene u zrnu, dajući joj konačni okus i miris kave u kojoj uživamo.
Uz mljevenu kavu kako se priprema u domaćinstvu, kavoljupci će u Johannu Francku moći upoznati bogati i raznovrsni svijet kava koji će na jesen biti predstavljen i kroz ponudu rijetkih „speciality“ kava iz različitih „origina“, odnosno zemalja uzgoja od kojih svaka ima svoje posebnosti u aromi, mirisu i okusu.
Također, u planu su i atraktivne radionice i ljetne promocije proizvoda poput Franck ljetnih koktela od kave i sl.
Povezani članci
05.09.16
Tvrtke i tržišta
Franck i Adria Snack Company dobili IFS certifikat
14.12.15
Strateški savezi
Franck d.d. poslovni partner u distribuciji portfelja Adria Snack Company
30.07.15
Tvrtke i tržišta
Franck našao strateškog partnera za grickalice
30.06.15
Strateški savezi
Franck preuzima slovenske brendove kave Santana i Loka
23.03.15
Vijesti
Franckova 100% Arabica sada i s okusom lješnjaka i čokolade
12.08.13
Turizam
U Zagrebu i u srpnju nastavak turističkih rekorda
25.06.13
Šira regija
Grad Zagreb zajedno s Barrosom i Schwarzeneggerom u Eurposkom parlamentu
18.01.13
Seminari, konferencije
Zagreb najbolja kongresna destinacija jugoistočne Europe
10.01.13
Turizam
Zagreb s turističkim rekordima za blagdane i cijelu 2012.
03.01.13
Ekologija
U 2013. još snažnija politika hrvatskog zelenog gospodarstva
03.01.13
Turizam
U Zagrebu više turista i noćenja
20.11.12
Turizam
DoubleTree by Hilton pozdravlja Hrvatsku u globalni portfelj destinacija
20.11.12
Europska unija
Najava Konferencije „Financijsko upravljanje i praktični aspekti pristupanja Europskoj Uniji“
20.11.12
Ekologija
Tetra Pak sadi što je dobro! Građanima Zagreba darovano 60 sadnica
15.09.11
Financije i gospodarstvo
Zagrebački proračun podbacio za 288 mil. kuna
12.01.11
Financije i gospodarstvo
Parking u Zagrebu jeftiniji, ukida se besplatna vožnja tramvajem u centru
26.10.10
Financije i gospodarstvo
Zagrebački proračun rebalansom manji za 720 mil. kuna
27.10.09
Financije i gospodarstvo
Zagreb: Računi stižu na naplatu
25.08.08
Tvrtke i tržišta
Sljedeće godine IPO-i dvije zagrebačke tvrtke
22.05.07
Turizam
U Zagrebu u tri mjeseca porast broja turista i noćenja
03.04.07
Turizam
Zagreb: rast broja gostiju i noćenja
25.03.07
Vijesti
Zagreb: rast cijena na malo i troškova života
20.03.07
Statistika
Zagreb: vanjskotrgovinski deficit u 2006. godini 8,6 milijarde dolara
18.02.07
Vijesti
Zagreb lani potrošio milijun kuna za uklanjanje grafita, ali "bez efekta"
18.08.06
Vijesti
Zagreb skuplji od Ljubljane, Bukurešta i Sofije
25.07.06
Turizam
Zagreb uvodi turističke informatore
23.06.06
Turizam
U Zagrebu više turista nego prošle godine u ovo vrijeme
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.